SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet gebeurd, voor de rest van het verhaal, bagger, goede morgen zegquote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg het dan godverdomme niet![]()
Ook zojuist: Komt de postbode aan: GOEIEMORGEN !!!!!!!!!!!!!![]()
Ik zo: WTF man, je kent me niet eens![]()
Hij:![]()
Wacht maar tot jouw IQ de machtige grens van 160 bereikt. Filofiserenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
Je moet niet overal zo over nadenken.
Dat is inderdaad jammer. Het heeft zijn kracht verloren wat het ooit had.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Vandaw het volgende:
Net als met kankerlijer. Dat is ook al zo'n 'gewoontewoord' geworden
Mooi stukje van Theo Maassen is daarover trouwens:quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net als die neppe vraag: hey alles goed?
Zeg ik een keer nee, geeft ie als antwoord, mooi zo, bla bla bla en gaat verder met ze verhaal enzo![]()
Preciesquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi stukje van Theo Maassen is daarover trouwens:
"Hey alles goed?"
"Nee.... want mijn kat is dood en mijn leven staat op zijn kop etc."
Wanneer ik klaar ben met mijn zin blijkt diegene al weg te zijn
Nou, inderdaad. Je ziet gelijk die koppen vertrekken als je nee zegt, dat hadden ze niet verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net als die neppe vraag: hey alles goed?
Zeg ik een keer nee, geeft ie als antwoord, mooi zo, bla bla bla en gaat verder met ze verhaal enzo![]()
Mijn IQ is zeker minder dan 160. Ik heb wel gehoord van filosoferen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw IQ de machtige grens van 160 bereikt. Filofiseren
Het is een beleefde begroeting. Dat jouw manieren tekort schieten is onze schuld nietquote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zeggen mensen in godsnaam nog Goedemorgen tegen elkaar. Elke keer, en ik betrap me daar zelf ook opdat je mensen tegen elkaar Goedemorgen (of middag whatever) hoort zeggen dan hoor je gewoon aan de intonatie dat het niet gemeend is.
Goedemorgen is eigenlijk hetzelfde als dat je bijv. 's morgens schijt, in de auto stapt of bijvoorbeeld Fok opstart. Mensen menen het gewoon niet wanneer ze goedemorgen tegen elkaar zeggen, het is een fokking gewoonte.
En zeg nou zelf. Wanneer iemand tegen jou goedemorgen zegt, denk je dan echt van:![]()
![]()
THANKS MAN ! ik had het even nodig !!1!
Nee. Je zegt gewoon standaard goedemorgen terug terwijl je er geen zak van meent.
Zeg het dan godverdomme niet![]()
Ook zojuist: Komt de postbode aan: GOEIEMORGEN !!!!!!!!!!!!!![]()
Ik zo: WTF man, je kent me niet eens![]()
Hij:![]()
Ja kom op zeg, flikker op. Wanneer je echt iets meent dan knoop je een praatje aan en niet door even snel wat te roepen om vervolgens door te fietsen.
Dan kun je net zo goed: Kutje ! of Mongool ! naar iedereen roepen, het heeft dezelfde boodschap.
Klacht: Goedemorgen is Goedemorgen niet meer. Het is een standaardzin geworden die je zegt wanneer je iemand een enorme zak vind, maar het niet durft te zeggen omdat er persoonlijke belangen in het spel zijn.
Je ziet ze soms ook gewoon denken: shit hij zei dat het kut gaat... wat moet ik nu doen om zo snel mogelijk hier weg te komen... ooh wacht ik doe net of ik het niet hoorde en loop doorquote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Je ziet gelijk die koppen vertrekken als je nee zegt, dat hadden ze niet verwacht.
Hoi of hallo voldoet ook. Maar ik ben het met je eens, ik gebruik het dan ook in die vorm, en ik bedoel er ook niet mee te zeggen dat ik de ander expliciet een goede morgen toewens.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het juist wel prettig... je geeft notice dat je elkaar gezien hebt en er worden geen wedervragen gesteld. Welk ander vriendelijk woord je er voor gebruikt is niet relevant.
Een knikje kan ook maar is een beetje koel.
Wil jij dan iedereen stoicijns voorbij lopen?
Daarom roep ik ook altijd: Verkoudheid !quote:Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef lieverstout het volgende:
en dan heb je ook nog zo'n eikels die gezondheid zeggen als je niest en het helemaal niet menen. What's up with that?!?
Ik vind het niet echt beleefd eigenlijk..... wanneer je er geen fuck van meent. Zoals de meeste:quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
Erg hé, beleefde mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |