De vorige eigenaar zal er vaker mee afgedaald zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
best wel veel krassen voor één afdaling.
Beetje raar dat je dat niet in OP vermeld. In de OP wek je de indruk dat je ze zelf nieuw gekocht hebt in dec 2007 en dat ze slechts 1x gebruikt zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
De vorige eigenaar zal er vaker mee afgedaald zijn
Gng mij erom dat ze na het slijpen/waxen maar1x gebruikt zijn
Dan zou de prijs wel iets aders liggen dek ik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dat niet in OP vermeld. In de OP wek je de indruk dat je ze zelf nieuw gekocht hebt in dec 2007 en dat ze slechts 1x gebruikt zijn.
Thnx!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef rene90 het volgende:
Neuh is wel duidelijk nu![]()
Kickjes even opgeschoond.
Welnee, mijn huidige ski's zijn 20 cm korter.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef EggsTC het volgende:
Je moet toch even lang zijn als je ski's?
Ik dacht dat dat het uitgangspunt was.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Welnee, mijn huidige ski's zijn 20 cm korter.
Tis maar net wat je zelf het prettigst vind.
Volgens mij moet je, naast je lengte, ook naar je gewicht kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het uitgangspunt was.
ok, top! Je kunt me ook PMen of mailen: [barry] at [barrystok] punt nlquote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef R-Tech het volgende:
Nog niet overlegd, maar ff als reactie op EggsTC: bij vlakke ski's (de oude, rechte types) schijnen ze net zolang als jijzelf bent te moeten zijn, bij carve ski's mag dit 20cm korter zijn.
Zo is het mij uitgelegd.
Daarom heb ik dus ook interesse, want ik ben 2 meter
CS: I'll let you know!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |