Anders krijgen we weer gezeur met de modjesquote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
goedzo p00p, ik wou ook eentje maken maar dacht, straks denkt iemand anders dat ook
F5'en FTWquote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Thnx, maar aangezien Essie zei dat ze weg ging en er na 5 min F5'en nog niks stond, dacht ik: laat ik maar eens een gokje wagen
haha ik ben rustig hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
oh gawd![]()
crazy moet ik je vastbinden aan een paal ofzo met een lkkr wijf voor je neus![]()
edit* tis verwarrend met 3 crazy's![]()
en bedanktquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa doe dat maar misschien veranderd zijn imago wel van oversekste puper wel
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Thnx, maar aangezien Essie zei dat ze weg ging en er na 5 min F5'en nog niks stond, dacht ik: laat ik maar eens een gokje wagen
Enige nadeel is, dat wij hier op 't werk een programma draaien waarbij we op F2 moeten drukken om gegevens op te zoeken. Helaas is dat programma IE based, dus dan druk ik daar ook wel eens F5 in, waardoor dat hele programma opnieuw opstartquote:
Das ook wel kut jahquote:Op woensdag 3 december 2008 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begrijpelijk;
ik heb af en toe het probleem dat ik het topic niet kan vinden... dan F5 ik 4 minuten en dan zie ik het topic niet.
dan F5 ik 10 sec later en vind hij het topic met 30 reply's ofzo
Donders, dat is behoorlijk irritant te noemenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige nadeel is, dat wij hier op 't werk een programma draaien waarbij we op F2 moeten drukken om gegevens op te zoeken. Helaas is dat programma IE based, dus dan druk ik daar ook wel eens F5 in, waardoor dat hele programma opnieuw opstart
dat heb ik met lotus notes. daar is F9 refresh, en F5 , uitloggenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige nadeel is, dat wij hier op 't werk een programma draaien waarbij we op F2 moeten drukken om gegevens op te zoeken. Helaas is dat programma IE based, dus dan druk ik daar ook wel eens F5 in, waardoor dat hele programma opnieuw opstart
gelukkig werk ik niet meer met notes want dit komt me heeeeel bekent voorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb ik met lotus notes. daar is F9 refresh, en F5 , uitloggen
Tja dat heb ik met mijn planningpakket daar gebruik ik ook F9 om te schedulen.. dus zit hier ook wel eens mis...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat ik niet met dergelijke applicaties hoef te werkenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
liever een rode wodka danquote:Op woensdag 3 december 2008 10:07 schreef Crazy-p het volgende:
vandaag dus echt maar aan de redbull.. ik ben gewoon te brak voor woorden.. niet normaal meer.. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |