I was born in a crossfired Hurricanequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent toch ook met een touw om je nek geboren?
Zoiezo beter voor je: minder nadenkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, maar toen werd ik helemaal gestoord, dus toen ben ik maar gestopt met nadenken.Beter voor je eigen welzijn!
Dan wordt het chaos, als niemand hier in huis meer nadenkt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoiezo beter voor je: minder nadenken![]()
Dat lijkt mij ook, ben er niet zo goed in, denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
.... soms is het ook heerlijk om even niet na te denken....
Maar het moet geen gewoonte worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie zijn wel eensgezind zeg.... soms is het ook heerlijk om even niet na te denken....
Heeft ze die trompet ingeslikt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mevrouw met een stem als een trompet.
Ik ben er inmiddels achter dat er ook nog een oer-oma is. Ma Rainey nam haar in het begin van haar carrière (1912) onder haar hoede.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze mevrouw: de oermoeder van alle zwarte zangeressen:
[ afbeelding ]
Speel deze maar even af voor Diaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:39 schreef peaceman het volgende:
Oh nee.. heb t opgezocht.... stom.. had ik kunnen (en eigenlijk moeten) weten.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speel deze maar even af voor Diaan.
quote:
Niks mis mee, lijkt mequote:So, if your man is nice, take my advice and hug him in the morning, kiss him ev'ry night,
give him plenty lovin', treat him right
Hmmm zo bekeken niet nee, maar je leek m zo niet te bedoelen......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |