quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen last van.
Plato zit nu niet te vissen naar dingen waar jij het antwoord al lang op weetquote:
Goede versiertrucquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
Venco, meisje... schat... je bent a) Niet lelijk, b) niet dom, hooguit wat naief. Maak je echt geen zorgen, die kerel komt echt wel. Alleen je moet er voor zorgen dat het niet je frustratie wordt, en niet je levensdoel opzich. Kom eens uit die schulp gekropen, toon jezelf aan de wereld en denk... FUCK IT>.. ik ben een goede vangst!
Dankje voor de positieve post maare...ik ben toch niet naief?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
Venco, meisje... schat... je bent a) Niet lelijk, b) niet dom, hooguit wat naief. Maak je echt geen zorgen, die kerel komt echt wel. Alleen je moet er voor zorgen dat het niet je frustratie wordt, en niet je levensdoel opzich. Kom eens uit die schulp gekropen, toon jezelf aan de wereld en denk... FUCK IT>.. ik ben een goede vangst!
Sletterige kleding, geloof me nou...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje voor de positieve post maare...ik ben toch niet naief?![]()
Maare ik ga zo eens slapen, morgen weer 5.45 uur op.
Ik weet niet precies hoe het zitquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Plato zit nu niet te vissen naar dingen waar jij het antwoord al lang op weet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje voor de positieve post maare...ik ben toch niet naief?![]()
Maare ik ga zo eens slapen, morgen weer 5.45 uur op.
Ik geloof niet dat ik daar leuke mensen mee aantrek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sletterige kleding, geloof me nou...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sletterige kleding, geloof me nou...
Erg vroeg. Moet 7 uur de deur uit en half 8 beginnen op stage.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Hoezo fucking vroeg zeg!!
Truste alvast
Ik sta om 6.50 op om de trein van 7.31 te pakken.. wat doe jij smorgens allemaal zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg vroeg. Moet 7 uur de deur uit en half 8 beginnen op stage.
Ik slof uit mijn bed, ik slof naar de badkamer, sloffend naar beneden, sloffend naar de koelkast, brood maken voor het middageten, slof slof naar de bank met mijn ontbijt, traag eten, krantje ff bladeren (strips en rouwadvertenties), slof naar boven, slof badkamer, slof slof eigen kamer, omkleding, haar doen, crèmetje op, soms föhn nodig en slof slof naar beneden met mijn benodigde spullen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta om 6.50 op om de trein van 7.31 te pakken.. wat doe jij smorgens allemaal zeg
5 minuten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou de avond van tevoren al je brood smeert voor die middag, scheelt dat 's ochtends weer
Gewoon in de kantine lunchenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou de avond van tevoren al je brood smeert voor die middag, scheelt dat 's ochtends weer
's Ochtends helpen alle kleine beetjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
5 minuten.Ik kan me ook 's avonds alvast voor de volgende dag aankleden, dat scheeld ook tijd en alvast mijn tanden poetsen voor de volgende dag.
![]()
Nee hoor, ik ben gewoon traag 's morgens. Kan he.![]()
Weltrusten mensen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit.
Trustequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
5 minuten.Ik kan me ook 's avonds alvast voor de volgende dag aankleden, dat scheeld ook tijd en alvast mijn tanden poetsen voor de volgende dag.
![]()
Nee hoor, ik ben gewoon traag 's morgens. Kan he.![]()
Weltrusten mensen.
Dat ook jaquote:
Dat zijn zoveel dingen op dat gebied, slaat ook helemaal nergens op. Maar zit wel gedeeltelijk iets in wat ook wel weer klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Friendzone, dat is toch gewoon een bedacht iets wat niets anders zegt dan ''zij vind hem niet sexueel aantrekkelijk?''
De hele theorie eromheen die ik soms weleens lees hier op R&P gaat er bij mij niet in.
Ik ben leikquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar leuke mensen mee aantrek.
Zo lang het succes heeft...quote:
Ja. Net als laddertheorie. Gammatheorie om alfamannetjes zich beter te laten voelen ten koste van de toch al ondergeschoven non-alfa'squote:Op dinsdag 2 december 2008 22:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Friendzone, dat is toch gewoon een bedacht iets wat niets anders zegt dan ''zij vind hem niet sexueel aantrekkelijk?''
De hele theorie eromheen die ik soms weleens lees hier op R&P gaat er bij mij niet in.
Het maakt je wel herkenbaarquote:
dude... ze is iets te jong voor me gok ik zo maarquote:
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Net als laddertheorie. Gammatheorie om alfamannetjes zich beter te laten voelen ten koste van de toch al ondergeschoven non-alfa's. En ach, als alfa's dat nodig hebben...
Ach ik heb er natuurlijk ook amper verstand van, maar die hele theorie en alle analyses over de friend-zone die ik gelezen heb zijn vrijwel allemaal best lachwekkend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn zoveel dingen op dat gebied, slaat ook helemaal nergens op. Maar zit wel gedeeltelijk iets in wat ook wel weer klopt.
Lukt het Lquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Net als laddertheorie. Gammatheorie om alfamannetjes zich beter te laten voelen ten koste van de toch al ondergeschoven non-alfa's. En ach, als alfa's dat nodig hebben...
In de supermarkt gaan de mensen ook voor de herkenbare producten. Zie het dus maar als een soort reclamequote:
Tuurlijk. Vrijwel alle generalisaties zijn gebaseerd op een kern van waarheid. Dat wil niet zeggen dat ze waar zijn, zeker niet als er niet bij vermeld wordt dat het een generalisatie isquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.
Ik sprak dan ook niet voor niets over een kern van waarheid en niet over de waarheidquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Vrijwel alle generalisaties zijn gebaseerd op een kern van waarheid. Dat wil niet zeggen dat ze waar zijn, zeker niet als er niet bij vermeld wordt dat het een generalisatie is.
Ja, en zeker in R&P mag dat best een keertje extra onderstreept worden. Voordat mensen reclame en waarheid niet meer kunnen onderscheidenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook niet voor niets over een kern van waarheid en niet over de waarheid.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, en zeker in R&P mag dat best een keertje extra onderstreept worden. Voordat mensen reclame en waarheid niet meer kunnen onderscheiden.
Blijkbaar kan het ook als je al een relatie hebt, dat heb ik dit keer ervaren. Een nieuwe ervaring. Geen leuke trouwens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je als jongen heel snel in de vriendschapsrol valt bij een meisje, terwijl hij verliefd is en een relatie wil. maar zij hem altijd als gewone vriend of broer of wat dan ook ziet, maar alles behalve voor een relatie.
En dat dat dus gebeurd bij elk meisje die die jongen ontmoet..
Zoiets, snappie?
de vraag is dan, had je dan wel echt een relatie? Klinkt mischien hard, maar mischien voelde het voor de een wat meer als relatie als voor de ander. Eerder een vriendschap met potentie, en dat je de potentie of verkeerd ingeschat hebt en het vlug een relatie wilde noemen omdat je angstig was dat de vogel er vandoor ging, of had ze zoiets van, als jij het een relatie wilt noemen prima, maar je moet er wel wat voor blijven doen want zo makkelijk geef ik mezelf niet weg aan je, en dat jij precies 180 graden de andere kant opdacht en de buit al binnen dacht?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het ook als je al een relatie hebt, dat heb ik dit keer ervaren. Een nieuwe ervaring. Geen leuke trouwens.. Net twee uur met haar zitten bellen en ik heb een duidelijk beeld van wat er mis ging.
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen mede-singles.
Het gaat. Maar het feit dat het hier op kantoor uitgestorven is helpt niet mee moet ik zeggen, er zit bijna alleen één collega die ik graag dood wil hebben.quote:
Nou, effe ervoor zorgen dat echt alleen jij en die ene collega overblijven, en kill kill kill !quote:Op woensdag 3 december 2008 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat. Maar het feit dat het hier op kantoor uitgestorven is helpt niet mee moet ik zeggen, er zit bijna alleen één collega die ik graag dood wil hebben.
en ik en ik en ik!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Q!
Kwaak!
D_H!
PB!
De Baas!
Bengeltjelief!![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, effe ervoor zorgen dat echt alleen jij en die ene collega overblijven, en kill kill kill !
JBquote:
Zijn de kindjes alweer beter en naar school?quote:
Ja, maar anders had mn ex ze nu thuis gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijn de kindjes alweer beter en naar school?
Ja dat weet ik ook nog wel. Supervroeg wakker worden met Sinterklaas hehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar anders had mn ex ze nu thuis gehad.
Woensdagen zijn van hem.
Vanmiddag vieren ze Sinterklaas bij hem, dus ze waren opgewonden en heel vroeg wakker
Kwart over 6 ofzo en ik lag er vrij laat in, half twee ofzo denk ik? Weet niet precies.
Hoest met jou?
precies!quote:
Nee, ben er twee dage niet geweest, dus ik moet even wat dingen inhalen die niet kunnen wachten (of niet, moeilijker dan mn werk in de kelder iig)quote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog wel. Supervroeg wakker worden met Sinterklaas hehe.
Dus we hebben een JB met wallen onder de ogen en zwaar aan de koffie vandaag
Goed, gisteren was het een gekkenhuis op kantoor dus ik had helemaal geen fut meer gisteren en toen kreeg ik ook nog eens onverwachts bezoek wat alleen maar aan het klagen was tot half 12Maar vandaag is het gelukkig tot nu toe vrij rustig op kantoor.
En ga jij weer meebleren vandaag?
Conquistadorquote:Op woensdag 3 december 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Q!
Kwaak!
D_H!
PB!
De Baas!
Bengeltjelief!![]()
Ik zou eerder kiezen voor:quote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies!
Seek and destroy!
daarna gevolgd door een
Your anger is a gift!![]()
![]()
met als slagroom
Jaja, maar die tekst is best grappig te noemen
Dus je hebt een druk dagje vandaag! Gelukkig maar dat het korte slapen niet veel effect heeft gehad op jequote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ben er twee dage niet geweest, dus ik moet even wat dingen inhalen die niet kunnen wachten (of niet, moeilijker dan mn werk in de kelder iig)
En op zich valt het wel mee met dat moe zijn hoor, gelukkig....
Gaan we vandaag hetzelfde doen als gisteren?quote:
Het past anders perfect bij het gezellig uit elkaar trekken van die vervelende collega van Bengeltjequote:Op woensdag 3 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
Wat een "gezellige" muziek.
De wereld veroveren. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef Belsezar het volgende:
Gaan we vandaag hetzelfde doen als gisteren?
Dat maakt het ook zo lekker fout Klutsekindjequote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Kluts het volgende:
Dat nummer van Gwen Stefani is echt om te janken hoor kwaak.
NARF!... but Brain, but then it'd be Snow White and the Seven Samurai..quote:
American Psycho.quote:
Q wil zn collega vermoordenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
American Psycho.
Maar ik snap het volgens mij niet echt, jullie posten nummers met bloederige teksten?
Dat niet zozeer, ik wil gewoon dat hij dood _is_.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Q wil zn collega vermoorden
Okee okee, wij willen dat Q zn collega vermoordtquote:Op woensdag 3 december 2008 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, ik wil gewoon dat hij dood _is_.
Sneeuwwitjequote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
NARF!... but Brain, but then it'd be Snow White and the Seven Samurai..
Met een beetje geluk springt ie dan ook nog uit het raamquote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef Kluts het volgende:
Het werkt waarschijnlijk afschrikwekkend genoeg als je het uberhaupt al achter elkaar opzet zodat hij het hoort.
Yes! My favorite part of the whole day!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het past anders perfect bij het gezellig uit elkaar trekken van die vervelende collega van Bengeltje
[..]
De wereld veroveren. Uiteraard.
Ik heb nog geen idee wat ik dan ga doen, maar aangezien Oudjaar voor mij DE gelegenheid tot ultiem uit de band springen is, lijkt het erop dat het er weer van gaat komen ja.quote:
Een jaar of 4 geleden vierde ik oudjaar bij vrienden thuis, waar ook allerlei mensen kwamen die ik niet goed kon.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik dan ga doen, maar aangezien Oudjaar voor mij DE gelegenheid tot ultiem uit de band springen is, lijkt het erop dat het er weer van gaat komen ja.
XTC, daar wordt je ook zo fucking open van idd. Tegen wildvreemden.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een jaar of 4 geleden vierde ik oudjaar bij vrienden thuis, waar ook allerlei mensen kwamen die ik niet goed kon.
Had toen XTC op, als enige, en toen mijn vrienden buiten aan het knallen waren met allerlei duur vuurwerk, zat ik binnen met een kring vrouwen om me heen mijn halve levensverhaal op te hangen.![]()
Dat lukt mij ook prima zonder drugsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een jaar of 4 geleden vierde ik oudjaar bij vrienden thuis, waar ook allerlei mensen kwamen die ik niet goed kon.
Had toen XTC op, als enige, en toen mijn vrienden buiten aan het knallen waren met allerlei duur vuurwerk, zat ik binnen met een kring vrouwen om me heen mijn halve levensverhaal op te hangen.![]()
He? Wat heb ik gemist? Had ik een vervelende collega?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
Het past anders perfect bij het gezellig uit elkaar trekken van die vervelende collega van Bengeltje
Hij is in de war door al dat wereld veroverenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He? Wat heb ik gemist? Had ik een vervelende collega?
Mij niet, ik weet ook niet of het wel zo is met drugs.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook prima zonder drugs
Mooie dingen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
XTC, daar wordt je ook zo fucking open van idd. Tegen wildvreemden.
Vorig jaar heb ik het met een paar vrienden gevierd, gewoon thuis. Halverwege de nacht nog ff naar een vriend toe, 2 straten verderop, dichte mist, wij onwijs spacen in die mist natuurlijk.
Weet nog wel dat mijn verwarming toen uitviel en ik om 6 uur 's ochtends al stuiterend de technische dienst daarvoor belde. Die jongen aan de telefoon wist volgens mij niet wat hem overkwam.
Rebel.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is in de war door al dat wereld veroveren
Idd. Ik ben blij dat ik het vrijwel nooit meer doe, maar heb nooit spijt gehad van wat ik op dat gebied allemaal heb uitgeprobeerd. Ik weet dat het niet gezond is, maar ik heb er wel een hoop hilarische herinneringen aan overgehouden.quote:
Bengeltjeliefquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Dat zou natuurlijk kunnen, de enige die een "vervelende" collega heeft is Q toch?
Wat niet, communiceren met vreemde mensen, of je levensverhaal vertellen?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij niet, ik weet ook niet of het wel zo is met drugs.Niet dat ik het ga uitproberen.
Snap er totaal de lol niet van.
Mijn levensverhaal vertellen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat niet, communiceren met vreemde mensen, of je levensverhaal vertellen?
Het eerste is niet zo lastig, het tweede.. eigenlijk ook niet, alleen het wordt zo snel een verhaal waarbij mensen je aankijken met een duffige blik en zich afvragen, waarom vertel je me dit eigenlijk, wat heb ik je misdaan dat je me zo pijnigt met je saaie verhaal?![]()
Maar drugs... nee ik zie er eerlijk gezegd de lol ook niet helemaal van in eigenlijk.
Och, ieder zijn ding, denk ik altijd. Ik kan begrijpen dat het voor een buitenstaander totaal niet interessant lijkt om te doen, en als je de behoefte er niet naar hebt, waarom zou je. Net als dat ik er geen spijt van heb dat ik het wel gedaan heb.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat niet, communiceren met vreemde mensen, of je levensverhaal vertellen?
Het eerste is niet zo lastig, het tweede.. eigenlijk ook niet, alleen het wordt zo snel een verhaal waarbij mensen je aankijken met een duffige blik en zich afvragen, waarom vertel je me dit eigenlijk, wat heb ik je misdaan dat je me zo pijnigt met je saaie verhaal?![]()
Maar drugs... nee ik zie er eerlijk gezegd de lol ook niet helemaal van in eigenlijk.
Begin je sochtendsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn levensverhaal vertellen.Dan ben ik de hele nacht bezig. Vermoeiend. Saai alles behalve.
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ieder zijn ding, denk ik altijd. Ik kan begrijpen dat het voor een buitenstaander totaal niet interessant lijkt om te doen, en als je de behoefte er niet naar hebt, waarom zou je. Net als dat ik er geen spijt van heb dat ik het wel gedaan heb.
Ik wil het 's ochtends graag rustig hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Begin je sochtends
Kun je snachts gewoon slapen
Neequote:Op woensdag 3 december 2008 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil het 's ochtends graag rustig hebben.Nouja we beginnen er gewoon niet aan.
Hoe is het bij jou? Ook wit?
Ik doe het gewoon niet omdat ik er niet in geloof dat mijn leven daardoor leuker of vrolijker van wordt.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Moet trouwens wel zeggen dat ik nog steeds niet ben overtuigd van het feit dat XTC schadelijk voor je is.
Er is sowieso nog nooit een definitieve uitkomst van een onderzoek geweest die dit bevestigt, en uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat het allemaal wel meevalt.
Zolang je het met mate doet natuurlijk, zoals bijna alles.
Aan de hand van hoe ik me voel na een xtc-pil de dag erna, zou ik zeggen dat het toch niet helemaal gezond is. Ik vraag me vooral af wat de effecten op lange termijn zullen zijn, want daar is niks over bekend. Een van de weinige dingen die ik er toch wel tricky aan vindt.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Moet trouwens wel zeggen dat ik nog steeds niet ben overtuigd van het feit dat XTC schadelijk voor je is.
Er is sowieso nog nooit een definitieve uitkomst van een onderzoek geweest die dit bevestigt, en uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat het allemaal wel meevalt.
Zolang je het met mate doet natuurlijk, zoals bijna alles.
Waarom ben je nieuwsgierig? Volgens mij vertel ik je redelijk veel bij msn.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Helemaal niet.
dan niet
Ik was nog wel nieuwsgierig !
Sssssttt !quote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig? Volgens mij vertel ik je redelijk veel bij msn.tsss.
Geen sneeuw? Hier is het al van vanochtend aan het sneeuwen. achterom alles wit.
Voor de straat nietvieze troep daar.
Niks leuks aan, die troep. Moest gewoon krabben vanochtendquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ben je nieuwsgierig? Volgens mij vertel ik je redelijk veel bij msn.tsss.
Geen sneeuw? Hier is het al van vanochtend aan het sneeuwen. achterom alles wit.
Voor de straat nietvieze troep daar.
Och, iedereen weet toch dat de halve SC de halve SC op msn heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sssssttt !
Ik wilde het geheim houden
Hier echt niets nee.
*zet zijn chesterfield klaar en pakt zijn schrijfblok er bij*quote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn levensverhaal vertellen.Dan ben ik de hele nacht bezig. Vermoeiend. Saai alles behalve.
Wetenschappers van volgens mij de Uni in Nijmegen hebben laatst nog aangetoond dat bij mensen die een pilletje genomen hadden, er inderdaad wat veranderde in de hersenen (zal je de details besparen), maar dat het zich vanzelf weer oplost zeg maar.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de hand van hoe ik me voel na een xtc-pil de dag erna, zou ik zeggen dat het toch niet helemaal gezond is. Ik vraag me vooral af wat de effecten op lange termijn zullen zijn, want daar is niks over bekend. Een van de weinige dingen die ik er toch wel tricky aan vindt.
Ik gooi je wel eruit.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sssssttt !
Ik wilde het geheim houden
Hier echt niets nee.
Die troep hoef je niet te krabben.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks leuks aan, die troep. Moest gewoon krabben vanochtend
O dan moet ik er nog een paar bij, want ik zit pas op 10 dacht ik en meer dan de helft is niet van deze sc.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, iedereen weet toch dat de halve SC de halve SC op msn heeft.
Uhm, lees eens de verkorte versie, kijken of je goed geluisterd hebt.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*zet zijn chesterfield klaar en pakt zijn schrijfblok er bij*
Zo mejufrouw Bengeltje, ligt u lekker? Laten we maar eens bij het begin beginnen.
Ach so ach so.. ja ja.. hrmmm interesant!
Dat heb ik idd ook eerder gehoord ja. Maar ik heb ook wel mensen gehoord (heb het zelf ook wel eens) dat je soms ineens even een paar seconden durende rush hebt, zoals je die bij XTCgebruik ook hebt. Ik heb het wel eens dat ik een joint rook, en dan ineens merk dat ik mijn kaken vast op elkaar heb staan ofzo, van die typische XTC-dingetjes.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wetenschappers van volgens mij de Uni in Nijmegen hebben laatst nog aangetoond dat bij mensen die een pilletje genomen hadden, er inderdaad wat veranderde in de hersenen (zal je de details besparen), maar dat het zich vanzelf weer oplost zeg maar.
Dus de schade die je aanricht wordt vanzelf weer geheeld als je een lange periode niets meer neemt.
Grr, je weet wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die troep hoef je niet te krabben.![]()
Daar heb ik eigenlijk nooit last van.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook eerder gehoord ja. Maar ik heb ook wel mensen gehoord (heb het zelf ook wel eens) dat je soms ineens even een paar seconden durende rush hebt, zoals je die bij XTCgebruik ook hebt. Ik heb het wel eens dat ik een joint rook, en dan ineens merk dat ik mijn kaken vast op elkaar heb staan ofzo, van die typische XTC-dingetjes.
Heb dat ook vooral gehad in de tijd dat ik er net mee gekapt was. Doe het nu misschien 1 of 2 keer per jaar, ik heb het beroerde gevoel de dag erna niet echt meer ervoor over.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Heb alleen last van een dinsdag-dip als ik het weekend ervoor wat op heb, maar dan neem ik mezelf wat minder serieus en kom ik de dag prima door.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Kluts het volgende:
Oja, Mijn broertje wil dus een andere opleiding gaan doen, nemen ze de komende 2 jaar niemand meer op die opleiding aan.Nu moet ie een of andere beroepskeuzetest doen.
Dat was precies wat ik dacht ja.quote:
Niet liegen, je hebt een auto gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, ben een n00b qua die dingen dus.
De nutteloze ‘’war on drugs’’ kost jou veel meer centen dan hulp aan verslaafden.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Elegy het volgende:
Van Sneeuwitje naar drugs, hehehehe
Nooit gedaan, ook nooit behoefte aan gehad. Hell, ik drink zelfs nog maar zelden alcohol. Het interesseert me verder ook vrij weinig wat mensen zoal naar binnengooien, moeten ze helemaal zelf weten. Zolang ze maar niet onder invloed gaan autorijden. Daarbij ben ik wel voor een zekere vorm van darwinisme/euthanasie. Langdurig drugsverslaafden zonder kans op herstel gewoon een overdosis toedienen. Dat ruimt lekker op en kost de staat (mij dus want ik betaal ook belasting) veel minder geld dan al die pappen en nathouden trajecten.
Daar komt 90% van de keren niet het juiste uitquote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Kluts het volgende:
Oja, Mijn broertje wil dus een andere opleiding gaan doen, nemen ze de komende 2 jaar niemand meer op die opleiding aan.Nu moet ie een of andere beroepskeuzetest doen.
Dat ben ik ook helemaal met je eens. Er rijden ook gezinnen met kinderen op de weg, als je zat oid achter het stuur wil kruipen, rij jezelf dan lekker dood en niet een ander.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Elegy het volgende:
Van Sneeuwitje naar drugs, hehehehe
Nooit gedaan, ook nooit behoefte aan gehad. Hell, ik drink zelfs nog maar zelden alcohol. Het interesseert me verder ook vrij weinig wat mensen zoal naar binnengooien, moeten ze helemaal zelf weten. Zolang ze maar niet onder invloed gaan autorijden. Daarbij ben ik wel voor een zekere vorm van darwinisme/euthanasie. Langdurig drugsverslaafden zonder kans op herstel gewoon een overdosis toedienen. Dat ruimt lekker op en kost de staat (mij dus want ik betaal ook belasting) veel minder geld dan al die pappen en nathouden trajecten.
En ik heb een garage.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt een auto gehad
Ik zeg nergens dat ik voor een war on drugs ben hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De nutteloze ‘’war on drugs’’ kost jou veel meer centen dan hulp aan verslaafden.
Dat is inderdaad helemaal waardeloos. Dat geld weegt nooit op tegen de drugshandel.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De nutteloze ‘’war on drugs’’ kost jou veel meer centen dan hulp aan verslaafden.
De manier die Elegy voorsteld zou de enige goedkopere manier zijn, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Idd. Betutteling ten top. En dan dat bekrompen geouwehoer ineens over paddo's en hasj en wiet. Ik zeg echt niet dat een joint goed voor je is, maar een blower valt echt niemand lastig. Laat mensen gewoon een jointje roken en legaliseer die coffeeshops helemaal, kan de staat er ook nog wat extra's aan verdienen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Mij gaat het vooral om het feit dat ik zelf heel goed kan bepalen wat goed voor me is en wat niet.
Als ik ervoor kies om een heroïnespuit in mijn armen te zetten, dan is dat mijn keuze, dat hoeft de regering echt niet voor mij te bepalen.
Zolang ik andere mensen niet tot last ben vind ik dat ik alles mag doen waar ik zelf zin in heb.
Vind het heel eng worden tegenwoordig in NL, ook dat gelul over ‘’dit is een bewuste keuze’’ bij etenswaren, flikker op, als ik zin heb in een zak vette patat dan haal ik dat gewoon.
Wie bepaalt wanneer je iemand tot last bent? Sommige hebben een kort lontje, anderen kun je uren het bloed onder de nagels vandaan halen en die blijven glimlachen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang ik andere mensen niet tot last ben vind ik dat ik alles mag doen waar ik zelf zin in heb.
Vind het heel eng worden tegenwoordig in NL, ook dat gelul over ‘’dit is een bewuste keuze’’ bij etenswaren, flikker op, als ik zin heb in een zak vette patat dan haal ik dat gewoon.
Absoluut !quote:Op woensdag 3 december 2008 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Betutteling ten top. En dan dat bekrompen geouwehoer ineens over paddo's en hasj en wiet. Ik zeg echt niet dat een joint goed voor je is, maar een blower valt echt niemand lastig. Laat mensen gewoon een jointje roken en legaliseer die coffeeshops helemaal, kan de staat er ook nog wat extra's aan verdienen.
Laat ik het dan zo stellen, ik vind dat ik in mijn eigen huis mag doen wat ik wil, zolang anderen daar geen last van hebben. (in zijn algemeenheid)quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie bepaalt wanneer je iemand tot last bent? Sommige hebben een kort lontje, anderen kun je uren het bloed onder de nagels vandaan halen en die blijven glimlachen.![]()
Etenswaar vind ik dan weer totaal iets anders dan (soft)drugs.
Die lui die rond die coffeshops hangen zijn anders vreselijk irritant.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Betutteling ten top. En dan dat bekrompen geouwehoer ineens over paddo's en hasj en wiet. Ik zeg echt niet dat een joint goed voor je is, maar een blower valt echt niemand lastig. Laat mensen gewoon een jointje roken en legaliseer die coffeeshops helemaal, kan de staat er ook nog wat extra's aan verdienen.
Een paar van die toeristen die zichzelf naar de klote zuipen, om vervolgens zwaar aan de paddo's te gaan, alle voorlichting in de wind slaand, die hebben het verpest voor de rest. Elke smartshop licht goed voor, ze vertellen je hoeveel je kan gebruiken, etc. Daar moet je dan ook wat mee doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut !
Dat paddo-verbod ook, omdat er 1 fransoos is geweest die van een brug sprong, zgn. onder invloed van paddos (wat nooit bewezen is !) gaat die Klink ong. 180 soorten paddestoelen verbieden….
Je riskeert nu gewoon een fikse geldboete en gevangenis-straf als je per ongeluk kaalkopjes in je tuin hebt staan.
En dat terwijl er allerlei wetenschappelijke onderzoeken bij gehaald zijn door die vereniging van smartshop houders waaruit duidelijk bleek dat paddo’s helemaal niet schadelijk zijn, maar die werden gewoon genegeerd door Klink.
Dat klopt. Het beeld van een standaard blower is ook onverzorgd, hangend voor een shop de lowlife uithangen. Maar er zijn ook heel veel blowers die wiet halen, thuis lekker een jointje roken, en verder een leven zoals iedereen leiden. Maar het is wel zo dat mensen geen gekke dingen gaan doen van blowen, wat bijvoorbeeld bij drank wel het geval is.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die lui die rond die coffeshops hangen zijn anders vreselijk irritant.Tenminste die in Heerlen rondhangen.
Oke, dan kan ik het wel met je eens zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Laat ik het dan zo stellen, ik vind dat ik in mijn eigen huis mag doen wat ik wil, zolang anderen daar geen last van hebben. (in zijn algemeenheid)
En wat die etenswaren betreft, dat haalde ik erbij als voorbeeld van de betutteling.
Mja, het is dus wel zo dat het weer degene die zo rondhangen een slecht beeld geven.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klopt. Het beeld van een standaard blower is ook onverzorgd, hangend voor een shop de lowlife uithangen. Maar er zijn ook heel veel blowers die wiet halen, thuis lekker een jointje roken, en verder een leven zoals iedereen leiden. Maar het is wel zo dat mensen geen gekke dingen gaan doen van blowen, wat bijvoorbeeld bij drank wel het geval is.
Ik heb 3 keer paddos gegeten in mijn leven, je ziet sowieso geen dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een paar van die toeristen die zichzelf naar de klote zuipen, om vervolgens zwaar aan de paddo's te gaan, alle voorlichting in de wind slaand, die hebben het verpest voor de rest. Elke smartshop licht goed voor, ze vertellen je hoeveel je kan gebruiken, etc. Daar moet je dan ook wat mee doen.
Verder vind ik het moeilijk te beoordelen, ik heb namelijk nooit paddo's gedaan. Hoorde verhalen over hallucinaties enzo, en ik ben daar dan weer niet zo van. Ik vind paddo's ook qua effect wel iets heel anders dan blowen.
[burgerweeshuismodus]quote:Op woensdag 3 december 2008 11:34 schreef Kluts het volgende:
Wat me ook opvalt trouwens, is dat het in utgaansgelegenheden waar vroeger ook geblowd mocht worden, het op de een of andere manier qua sfeer bijna altijd beter is dan in een reguliere kroeg.
Bij sommige dingen heb ik gewoonweg niet de behoefte om het te proberen, dat heb ik dus bij paddo's en ook een waterpijp roken heb ik nog nooit gedaan.Spacecake eten ook niet. Lijkt me gewoon niet echt iets wat ik gedaan moet hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer paddos gegeten in mijn leven, je ziet sowieso geen dingen die er niet zijn.
Het hallucinerende effect zorgt ervoor dat je hersenen de dingen die je ogen ziet anders interpreteert, een goed voorbeeld is een raam waar lamellen voor hangen, als je daar naar kijkt onder invloed van paddos, dan zie je de lamellen continu heen-en-weer bewegen.
Of een lamp in je kamer, de lichtstraal die normaal recht is zie je dan gebogen bv.
Verder vond ik het wel grappig om gedaan te hebben, maar het is wel erg vermoeiend (je bent echt 6 uur de weg kwijt, een normale zin uitspreken gaat al amper omdat je continu in de lach schiet enzo)
Burgerweeshuis.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
[burgerweeshuismodus]
Dat klopt wel, Ook in het burger mocht je blowen, maar wordt je nu verbannen naar het rookhok. Maar de relaxtheid blijft er wel, op een paar onverlaten na. Maar dat kan natuurlijk ook aan het ubergezellige personeel liggen.![]()
[/burgerweeshuismodus]
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Burgerweeshuis.
Damn, ben daar echt te lang niet geweest.
Was er niet binnenkort iets dance-achtigs? En wat doen jullie 31-12?quote:
Werken, post openmaken, gamen, muziek luisteren, films/porno kijken en wat eten.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was er niet binnenkort iets dance-achtigs? En wat doen jullie 31-12?
Uhm vast voor de buis hangenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Kluts het volgende:
Tja dat wil ik ook wel, maar tussen willen en de werkelijkheid zit jammergenoeg een groot verschilquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt nog geen idee. Ik wil iig uit de band springen. Party hard dus. Maar hoe en wat zou ik nog echt niet weten.
Ja, ik heb ineens allemaal van die gesettelde vrienden om me heen, knap irritant. Maar ik vind altijd wel iemand om mee te feesten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja dat wil ik ook wel, maar tussen willen en de werkelijkheid zit jammergenoeg een groot verschil
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:07 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik heb ineens allemaal van die gesettelde vrienden om me heen, knap irritant. Maar ik vind altijd wel iemand om mee te feesten.
Ja, maar dan moet ik dat nu gaan bedenken, en ik hou er niet van om zoiets weken van te voren te plannen. Het is elk jaar zo dat ik op de dag zelf de godganse dag bezig ben om voor veel te veel geld ergens een kaartje voor te regelen, dat lukt niet, en dan gaan we bij iemand thuis zitten, minstens zo gezellig. Geluidsoverlast, drank, enzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Elegy het volgende:
Er zijn vast genoeg O&N feesten toch? Ook van "jouw muziek" lijkt me. Daar ben je nooit alleen
Nou, de tijd dat ik massa's "vrienden" had is ook wel geweest hoor. Er zijn er een paar, en niet allemaal zijn ze van die partygangers. Dat is soms wel irritant.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet bang voor bij jou
Ik ben net door vrienden in Enschede uitgenodigd dus ik denk dat ik daar naar toe ga.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang je maar kan rekenen op die vrienden. Mijn probleem is dat ik in Utrecht nog steeds erg weinig vrienden heb, ze wonen zo verspreid over het land. Dat zou ik graag anders zien.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, de tijd dat ik massa's "vrienden" had is ook wel geweest hoor. Er zijn er een paar, en niet allemaal zijn ze van die partygangers. Dat is soms wel irritant.
Die van mij wonen juist in Utrecht. De ene vriend die ik hier had en waar ik altijd mee naar de bios ging, is deze week verhuisd naar Utrecht. Ik heb hier nog één vriendin.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je maar kan rekenen op die vrienden. Mijn probleem is dat ik in Utrecht nog steeds erg weinig vrienden heb, ze wonen zo verspreid over het land. Dat zou ik graag anders zien.
Ik voel me altijd beetje kansloos als ik ergens alleen heen ga, zeker op dat soort feesten waar juist iedereen met vrienden gaanquote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Elegy het volgende:
Er zijn vast genoeg O&N feesten toch? Ook van "jouw muziek" lijkt me. Daar ben je nooit alleen
Je hoeft ook helemaal niks te plannen, gewoon kijken welke feesten er zijn, waar je heen wil en op de dag net zo lang proberen totdat je wel een kaartje hebt. Lukt dat niet, dan kan je altijd nog bij mensen thuis langsgaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik dat nu gaan bedenken, en ik hou er niet van om zoiets weken van te voren te plannen. Het is elk jaar zo dat ik op de dag zelf de godganse dag bezig ben om voor veel te veel geld ergens een kaartje voor te regelen, dat lukt niet, en dan gaan we bij iemand thuis zitten, minstens zo gezellig. Geluidsoverlast, drank, enzo.
Ik ga vaak genoeg alleen naar feesten, altijd wel aanspraak. En anders knikker je een paar xtc pillen naar binnen, heb je dat probleem ook niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voel me altijd beetje kansloos als ik ergens alleen heen ga, zeker op dat soort feesten waar juist iedereen met vrienden gaan
Yep, alleen de agenda kan niet geopend worden.. Kom ik nog op terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:
De ruimte naast mij in mijn bed is weer vacant.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wonen juist in Utrecht. De ene vriend die ik hier had en waar ik altijd mee naar de bios ging, is deze week verhuisd naar Utrecht. Ik heb hier nog één vriendin.
Dat wordt dan in ieder geval een nacht vol vuurwerkquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
De ruimte naast mij in mijn bed is weer vacant.
Als het 2 jaar geleden zo briljant was, waarom ga je dan niet weer?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niks te plannen, gewoon kijken welke feesten er zijn, waar je heen wil en op de dag net zo lang proberen totdat je wel een kaartje hebt. Lukt dat niet, dan kan je altijd nog bij mensen thuis langsgaan.
Ik ga in elk geval niks doen. Mijn laatste o&n feestje was twee jaar geleden en dat was zo briljant, dat is niet te toppen. Gewoon een beetje gamen totdat de meeste vuurwerkherrie is afgelopen en dan naar bed. En mijn verjaardag vier ik toch al drie jaar niet meer dus daar doe ik ook niks mee. Ik ga niet eens trakteren op werk
[..]
Ik ga vaak genoeg alleen naar feesten, altijd wel aanspraak. En anders knikker je een paar xtc pillen naar binnen, heb je dat probleem ook niet meer
Feest bij vrienden thuis. Met alles erop en eraanquote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
1001 nacht thema? Ik hoef toch niet verkleed te komen ofzo he?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:18 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Yep, alleen de agenda kan niet geopend worden.. Kom ik nog op terug.
31-12 = 1001 nacht thema, 50 euro entree, gratis drankjes, hapjes, bizar personeel en een hoop lol
Neukend het nieuwe jaar in zou ook wel gaaf zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat wordt dan in ieder geval een nacht vol vuurwerk
Met lawinepijlen en erupterende vulkanen en gillende keukenmeiden en wellicht ook nog babypijltjes
dawg?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neukend het nieuwe jaar in zou ook wel gaaf zijn.
In ieder geval weet je wat je aan moet...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:37 schreef Den_Haag het volgende:
moet nog bedenken wat ik ga doen 31-12, in Venetie
En neem je poncho mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval weet je wat je aan moet...
Rubberen kaplaarzen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval weet je wat je aan moet...
Rubberen kaplaarzen.
Ik zou ook naar Utrecht verhuizen als ik jou was.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wonen juist in Utrecht. De ene vriend die ik hier had en waar ik altijd mee naar de bios ging, is deze week verhuisd naar Utrecht. Ik heb hier nog één vriendin.
Ik vind Utrecht eigenlijk gewoon een uit de hand gelopen variant van Deventer. Om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou ook naar Utrecht verhuizen als ik jou was.
Utereg me stadsjie daor gebeurt van allerhand, ut bruis an alle kant, in ut hartsjie van ut land.
Zo bijzonder is het idd niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht eigenlijk gewoon een uit de hand gelopen variant van Deventer. Om heel eerlijk te zijn.
Dat kan niet, was namelijk niet een groot feest oid maar met een paar vrienden. We waren met zestien mensen, 14 flessen champagne (echt hele goede) en nog wat drank en het was gewoon zó gaafquote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het 2 jaar geleden zo briljant was, waarom ga je dan niet weer?
Overigens vind ik de black tie O&N feestjes altijd de meest geweldige.... Altijd van die prachtige vrouwen in mooie jurken.
quote:
De kans zal groter zijn om zoiets weer mee te maken als je achter de computer vandaan komtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat kan niet, was namelijk niet een groot feest oid maar met een paar vrienden. We waren met zestien mensen, 14 flessen champagne (echt hele goede) en nog wat drank en het was gewoon zó gaafIk heb een half kistje sigaren opgerookt toen, en ik rook niet eens :S
Drie dagen later had ik nog een ranzige smaak in mijn mond
Zoiets nog eens plannen gaat niet, dat soort feestjes moeten op je pad komen
[..]
Ga gauw terug naar waar je vandaan kwam joh gladiool !quote:
Computer says noquote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kans zal groter zijn om zoiets weer mee te maken als je achter de computer vandaan komt.
Amsterdam is de mooiste stad, gevolgd door Maastricht.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga gauw terug naar waar je vandaan kwam joh gladiool !
Utrecht is de mooiste stad van NL, gevolgd door Maastricht.
Ik snap dat echt niet. Of eerlijk gezegd snap ik het wel. Is het niet gewoon een makkelijke manier om je sociaal af te zonderen?quote:
Amsterdam is het net niet, met die nepgrachten zonder werven !quote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste stad, gevolgd door Maastricht.
Idd, ben ook wel eens, toen ik nog een tiener wasquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
Sommige feestjes zijn gewoon leuk idd door de mensen, de timing, alles. Dat kun je niet plannen.
Heb ook wel eens gehad dat ik dacht naar een knalfeest te gaan en er uiteindelijk geen bal aan was.
Dat nieuwe nummer van de Opposites heet zoquote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Idd, ben ook wel eens, toen ik nog een tiener was, gewoon de stad ingegaan met een paar vrienden. Er was maar één tent toegankelijk, de rest was allemaal besloten/voorverkoop etc. Normaal gesproken zouden we daar met een grote boog omheen lopen, had een naam van sjonnie/anita tent (pre-breezer) maar we zijn toch naar binnen gegaan.
Wat bleek, het was hartstikke tof
Een groot voordeel van oud en nieuw is dat je schaamteloos alle vrouwen mag zoenen
Dat klopt, ga ik ook niet ontkennen. Ben vrij solitair ingesteld en heb meestal ook niet de behoefte om veel mensen om me heen te hebben. Wat niet wil zeggen dat ik geen sociale skills heb, ben gewoon meer een loner, ga ook alleen naar concerten of op vakantie (als ik al op vakantie ga that is). Hoewel een feestje op zijn tijd natuurlijk helemaal niet verkeerd isquote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Of eerlijk gezegd snap ik het wel. Is het niet gewoon een makkelijke manier om je sociaal af te zonderen?
De Heideroosjes hadden daar tien jaar geleden ofzo ook al een hit meequote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van de Opposites heet zo
Net niet???? Het is het juist helemaal. Altijd als ik door de straatjes loop dan krijg ik dit gevoel:quote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Amsterdam is het net niet, met die nepgrachten zonder werven !
Amsterdamned gezien ? Mooie grachten he ?
Die reclame zap ik altijd direct weg.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net niet???? Het is het juist helemaal. Altijd als ik door de straatjes loop dan krijg ik dit gevoel:
Maastricht vind ik vooral erg mooi. De stenen, oude gebouwen, alles ziet er perfect uit. En erg gemoedelijk.
Overigens heb ik het voorrecht om in de weekenden in Amsterdam te verblijven en door de week in Maastricht.
In die videoclip hebben ze echt de perfecte sjonnie gecast. Echt een sjonnie gewoon. De anita daarentegen is in mijn ogen helemaal geen anitaquote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
De Heideroosjes hadden daar tien jaar geleden ofzo ook al een hit mee
Lekker boeiend toch, zolang je dat zelf prettig vind. Schijt aan wat anderen ervan vinden t.b.hquote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat klopt, ga ik ook niet ontkennen. Ben vrij solitair ingesteld en heb meestal ook niet de behoefte om veel mensen om me heen te hebben. Wat niet wil zeggen dat ik geen sociale skills heb, ben gewoon meer een loner, ga ook alleen naar concerten of op vakantie (als ik al op vakantie ga that is). Hoewel een feestje op zijn tijd natuurlijk helemaal niet verkeerd is
Ja ik heb ook zulke neigingen, maar ik merk dat wanneer ik daar aan toe geef alleen maar ongelukkig word. Had het met O&N 2 jaar geleden. Had nergens zin in, zat niet lekker in mn vel en was van plan om met ouders tot 12 uur op te blijven en dan te gaan pitten. Uiteindelijk vroeg ik mezelf om 20 uur af waar ik helemaal mee bezig was, belde ik vrienden op om te zeggen dat ik toch mee ging en heb ik de avond van mn leven gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat klopt, ga ik ook niet ontkennen. Ben vrij solitair ingesteld en heb meestal ook niet de behoefte om veel mensen om me heen te hebben. Wat niet wil zeggen dat ik geen sociale skills heb, ben gewoon meer een loner, ga ook alleen naar concerten of op vakantie (als ik al op vakantie ga that is). Hoewel een feestje op zijn tijd natuurlijk helemaal niet verkeerd is
Rioquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Elegy het volgende:
Doe mij maar Parijs
Misschien dat ik er volgende maand/voorjaar nog een weekendje heenga
Ooooooohquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die reclame zap ik altijd direct weg.
quote:
Het verschil tussen jou en mij is waarschijnlijk dat ik er niet ongelukkig van wordquote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zulke neigingen, maar ik merk dat wanneer ik daar aan toe geef alleen maar ongelukkig word. Had het met O&N 2 jaar geleden. Had nergens zin in, zat niet lekker in mn vel en was van plan om met ouders tot 12 uur op te blijven en dan te gaan pitten. Uiteindelijk vroeg ik mezelf om 20 uur af waar ik helemaal mee bezig was, belde ik vrienden op om te zeggen dat ik toch mee ging en heb ik de avond van mn leven gehad.
Oja, wist dat ik nog iets belangrijks te doen had vandaagquote:
ja inderdaad, als je het gewoon prettig vindt waarom niet. Ik ben echt zo iemand die dan verzwelgt in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is waarschijnlijk dat ik er niet ongelukkig van wordOok één van de grote redenen dat ik heel blij ben met mijn singlestatus. Hoef namelijk met niemand rekening te houden. Ja, met je familie en vrienden maar da's weer wat anders natuurlijk.
En ach, misschien dat ik ineens wel wat ga doen maar zoals het er nu uitziet is het een vrij gewone dag, op de afsluiting na dan. Is er toch iets, dan is dat mooi. Is er niks, dan is dat ook mooi. Sommige dingen moet je niet plannen
Het is dat ik de gemakken en het comfort van mijn huidige situatie wel prettig vind, anders was ik al lang verkast naar één of andere blokhut in Lapland. Maargoed, een vakantie daar kan ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ja inderdaad, als je het gewoon prettig vindt waarom niet. Ik ben echt zo iemand die dan verzwelgt in zelfmedelijden.
Dat zal ik misschien met kerst hebben. Ik ben dan alleen en afhankelijk van hoe de drank valt zal ik of heel erg vrolijk worden of zielig gaan lopen doenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ja inderdaad, als je het gewoon prettig vindt waarom niet. Ik ben echt zo iemand die dan verzwelgt in zelfmedelijden.
Ga je toch bij Cue op de bank hangenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[quote]
Voordeel 1 van in Belgrado, oud en nieuw was een groot straatfeest met bandjes etc. Best gezellig, alleen fucking koud was het vorig jaar. iets van -15 ofzo... BRRR...
dit jaar, geen idee nog. En niet om zielig te klinken ofzo, geloof niet dat ik heel veel optie's heb op dit moment om naar toe te gaan. Vrienden in oude woonplaats zijn passe, op een paar na maar die zitten al met familie sociale verplchtingen, vrienden in nieuwe woonplaats zijn er nog niet echt en ben er nog niet precies uit of ik ook lang daar ga blijven wonen dus echt veel energie steek ik daar momenteel nog niet in. Dus ik vrees dat het avondje bankhangen bij mijn ouders gaat worden ofzo, maar daar kijk ik ook niet echt naar uit,
Het tot diep in de nacht stappen is nog steeds wel leuk, af en toe. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik beetje ala cue ben, ga niet zo graag alleen ergens op af als het op stappen/kroeg bezoek aan komt.
-Edit- Laat maar, denk de hele tijd dat het donderdag isquote:Op woensdag 3 december 2008 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
.
Beetje jammer is dat toch van de wereld. Mensen die (denken) alleen (te) moeten zijn. Hier op FOK! lees ik het ook vaak, waarom spreken die mensen niet met elkaar af. Waarom zou je alleen zijn als je dat niet wilt:)?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal ik misschien met kerst hebben. Ik ben dan alleen en afhankelijk van hoe de drank valt zal ik of heel erg vrolijk worden of zielig gaan lopen doen
jij niet... Ik wel...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
1001 nacht thema? Ik hoef toch niet verkleed te komen ofzo he?
Bij mij zit het net even andersquote:Op woensdag 3 december 2008 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat toch van de wereld. Mensen die (denken) alleen (te) moeten zijn. Hier op FOK! lees ik het ook vaak, waarom spreken die mensen niet met elkaar af. Waarom zou je alleen zijn als je dat niet wilt:)?
Misschien een subtiele hint?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Allemaal verkapte "tijd voor een meeting" posts
Nou wees de eerste die een ' FOK! kerstdiner' organiseert of met z'n allen op de dam afspreken om gezamenlijk het nieuwe jaar in te gaan... Ja ik zie potentiequote:Op woensdag 3 december 2008 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij zit het net even andersMijn ouders zitten in het buitenland, ene helft van de familie praat ik niet mee, andere helft zit 12.000 kilometer verderop. En vrienden gaan allemaal de ene dag naar de schoonfamilie en de andere dag naar hun eigen familie.
Neemt inderdaad niet weg dat ik met mensen van Fok! zou kunnen afspreken.
fixed.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou wees de eerste die een ' FOK! kerstdiner' organiseert of met z'n allen op de dam bij de Dom afspreken om gezamenlijk het nieuwe jaar in te gaan... Ja ik zie potentie.
Ook fixed.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou wees de eerste die een ' FOK! kerstdiner' organiseert of met z'n allen op de dam in Den Haag afspreken om gezamenlijk het nieuwe jaar in te gaan... Ja ik zie potentie.
Den Haag, Utrecht, vinden jullie gek dat jullie nog single zijnquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Den Haag, Utrecht, vinden jullie gek dat jullie nog single zijn. Homo-topic
![]()
![]()
Om ff op dit onderwerp door te gaan. Ik vind het altijd een machtig iets om in een eerste gesprek met een meisje te vertellen dat ik uit Amsterdam kom. Op 1 of andere manier heeft het gewoon iets.![]()
Nog zo'n mooi nummer:
Fixed.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is ook alweer de homo-capital van NL de wereld ?![]()
Fixedquote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou wees de eerste die een ' FOK! kerstdiner' organiseert of met z'n allen op de dam in parijs afspreken om gezamenlijk het nieuwe jaar in te gaan... Ja ik zie potentie.
Is inderdaad niet eens zo'n raar idee dat diner.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou wees de eerste die een ' FOK! kerstdiner' organiseert of met z'n allen op de dam afspreken om gezamenlijk het nieuwe jaar in te gaan... Ja ik zie potentie.
Dat heb ik dus met Braziliequote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Den Haag, Utrecht, vinden jullie gek dat jullie nog single zijn. Homo-topic
![]()
![]()
Om ff op dit onderwerp door te gaan. Ik vind het altijd een machtig iets om in een eerste gesprek met een meisje te vertellen dat ik uit Amsterdam kom. Op 1 of andere manier heeft het gewoon iets.![]()
Nog zo'n mooi nummer:
Herman Berkien of Wim Sonneveld... Nuff Saidquote:Op woensdag 3 december 2008 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En homo's ?
Wat is ook alweer de homo-capital van NL ?![]()
Was ook serieus bedoeld. Eerste kerstdag ga ik met schoonfamilie helpen bij Leger des heils, dus misschien ook nog een ideequote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is inderdaad niet eens zo'n raar idee dat diner.
Met O&N heb ik wel een feestje staan met vrienden
Hehehe dan heb je natuurlijk helemaal een mooi onderwerp om over te pratenquote:
Patserquote:
Via nieuwemensenlerenkennen.nl zijn er altijd wel leuke dingen te doen, ik ga ook eens kijken of er rond de kerst ergens iets te doen is. Ideaal als pseudo-social life. Want het opbouwen van contacten in een nieuwe stad blijft gewoon enorm moeilijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Idd, ben ook wel eens, toen ik nog een tiener was, gewoon de stad ingegaan met een paar vrienden. Er was maar één tent toegankelijk, de rest was allemaal besloten/voorverkoop etc. Normaal gesproken zouden we daar met een grote boog omheen lopen, had een naam van sjonnie/anita tent (pre-breezer) maar we zijn toch naar binnen gegaan.
Wat bleek, het was hartstikke tof
Een groot voordeel van oud en nieuw is dat je schaamteloos alle vrouwen mag zoenen
[/quote
Voordeel 1 van in Belgrado, oud en nieuw was een groot straatfeest met bandjes etc. Best gezellig, alleen fucking koud was het vorig jaar. iets van -15 ofzo... BRRR...
dit jaar, geen idee nog. En niet om zielig te klinken ofzo, geloof niet dat ik heel veel optie's heb op dit moment om naar toe te gaan. Vrienden in oude woonplaats zijn passe, op een paar na maar die zitten al met familie sociale verplchtingen, vrienden in nieuwe woonplaats zijn er nog niet echt en ben er nog niet precies uit of ik ook lang daar ga blijven wonen dus echt veel energie steek ik daar momenteel nog niet in. Dus ik vrees dat het avondje bankhangen bij mijn ouders gaat worden ofzo, maar daar kijk ik ook niet echt naar uit,
Het tot diep in de nacht stappen is nog steeds wel leuk, af en toe. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik beetje ala cue ben, ga niet zo graag alleen ergens op af als het op stappen/kroeg bezoek aan komt.
In-between-meet, zaterdag 27 december.quote:
Sorryquote:
Zolang ik maar ergens kan pitten maakt mij het weinig uitquote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
In-between-meet, zaterdag 27 december.
Gaan jullie de locatie maar uitvechten
Ga jij zelf naar die meetquote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil wel even op zwart en wit hebben dat dit mijn idee is.
Dus als de meet mislukt kunnen we jou de schuld gevenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil wel even op zwart en wit hebben dat dit mijn idee is.
Doet het bijna altijd wel goed jaquote:Op woensdag 3 december 2008 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe dan heb je natuurlijk helemaal een mooi onderwerp om over te praten.
Tja, kan er niks aan doen amigoquote:
Tja, ik zou kunnen schermen met mijn exotische achtergrond, maar daar heb ik niks mee dus doe ik het ook maar nietquote:
Uiteraard.... Waarschijnlijk niet dusquote:
Ik breng het idee, maar ga niet over de uitvoering... Of is een 'X-mass orgie meet' een optie?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus als de meet mislukt kunnen we jou de schuld geven
Witte kerstquote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik breng het idee, maar ga niet over de uitvoering... Of is een 'X-mass orgie meet' een optie?
Wordt het in iedergeval nog een witte kerstquote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik breng het idee, maar ga niet over de uitvoering... Of is een 'X-mass orgie meet' een optie?
En dat moet een scharrel weten omdat?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, ik zou kunnen schermen met mijn exotische achtergrond, maar daar heb ik niks mee dus doe ik het ook maar niet
quote:
Het is heel simpel, ik begin er niet over. Na een tijdje vragen ze altijd waar ik vandaan kom omdat ze het niet in een hokje kunnen plaatsen. Dan vertel ik het pas.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja is toch zo al doe ik dat rent ze hard weg denk ik
Ja, straks verwacht ze nog dat ik haar meeneem naar één of ander bountystrand, terwijl ik liever ga schaatsenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat moet een scharrel weten omdat?
Dat ligt niet aan het onderwerp denk ik zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja is toch zo al doe ik dat rent ze hard weg denk ik
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, straks verwacht ze nog dat ik haar meeneem naar één of ander bountystrand,
Hey!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het onderwerp denk ik zo.
Een scharrel ga je toch niet meenemen op vakantiequote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, straks verwacht ze nog dat ik haar meeneem naar één of ander bountystrand, terwijl ik liever ga schaatsen
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ik begin er niet over. Na een tijdje vragen ze altijd waar ik vandaan kom omdat ze het niet in een hokje kunnen plaatsen. Dan vertel ik het pas.
quote:
Ik neem haar hooguit mee naar de supermarkt, mag ze de boodschappentas dragen. Of Scheveningen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een scharrel ga je toch niet meenemen op vakantie
Wat er niet is verzin je er toch gewoon ff bij. Zo is dolfijnentrainer in seaworld Florida meerdere malen succesvol geweest.quote:
Want anders kan je haar beter je vriendin noemen?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een scharrel ga je toch niet meenemen op vakantie
Zeehondenknuppelaar op Groenland is niet zo succesvolquote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat er niet is verzin je er toch gewoon ff bij. Zo is dolfijnentrainer in seaworld Florida meerdere malen succesvol geweest.
Jaquote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want anders kan je haar beter je vriendin noemen?
Maatje van me zegt dat ook altijd, dolfijnentrainer...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat er niet is verzin je er toch gewoon ff bij. Zo is dolfijnentrainer in seaworld Florida meerdere malen succesvol geweest.
Maar dan mag je hier niet meer posten hèquote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want anders kan je haar beter je vriendin noemen?
Zeehondenknuppelaar alleen al.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zeehondenknuppelaar op Groenland is niet zo succesvol
Vakantie.quote:
Ik mag alles. Toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan mag je hier niet meer posten hè
Mn neefje was trainer in Sea World Californië en ik in Florida en we liepen stage in het dolfinarium. Hadden we 2 meisjes opgeduikeld en gingen ze in het Nederlands smoezen over wat ze met ons gingen doen... Nicequote:Op woensdag 3 december 2008 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maatje van me zegt dat ook altijd, dolfijnentrainer...
Schat wanneer ga je me nou dat prachtige land van je laten zien? Deze zomer?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, straks verwacht ze nog dat ik haar meeneem naar één of ander bountystrand, terwijl ik liever ga schaatsen
Fantastisch is dat. In brazilie ook, word ik voorgesteld door vrienden aan meisjes gaan ze in het braziliaans praten en denken ze dat ik ze niet begrijp. Prachtig als je dan na een tijdje antwoord geeft op ietsquote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn neefje was trainer in Sea World Californië en ik in Florida en we liepen stage in het dolfinarium. Hadden we 2 meisjes opgeduikeld en gingen ze in het Nederlands smoezen over wat ze met ons gingen doen... Nice
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn neefje was trainer in Sea World Californië en ik in Florida en we liepen stage in het dolfinarium. Hadden we 2 meisjes opgeduikeld en gingen ze in het Nederlands smoezen over wat ze met ons gingen doen... Nice
Ja, want wil je nou een bontjas of wat?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schat wanneer ga je me nou dat prachtige land van je laten zien? Deze zomer?
Uhm nee ik dacht we gaan van de winter lekker naar Noorwegen om wat te jagen enzo.
Mag je zelf de beestjes afschieten, en wel goed mikken anders ziet je jas er niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, want wil je nou een bontjas of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |