quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen last van.
Plato zit nu niet te vissen naar dingen waar jij het antwoord al lang op weetquote:
Goede versiertrucquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
Venco, meisje... schat... je bent a) Niet lelijk, b) niet dom, hooguit wat naief. Maak je echt geen zorgen, die kerel komt echt wel. Alleen je moet er voor zorgen dat het niet je frustratie wordt, en niet je levensdoel opzich. Kom eens uit die schulp gekropen, toon jezelf aan de wereld en denk... FUCK IT>.. ik ben een goede vangst!
Dankje voor de positieve post maare...ik ben toch niet naief?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
Venco, meisje... schat... je bent a) Niet lelijk, b) niet dom, hooguit wat naief. Maak je echt geen zorgen, die kerel komt echt wel. Alleen je moet er voor zorgen dat het niet je frustratie wordt, en niet je levensdoel opzich. Kom eens uit die schulp gekropen, toon jezelf aan de wereld en denk... FUCK IT>.. ik ben een goede vangst!
Sletterige kleding, geloof me nou...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje voor de positieve post maare...ik ben toch niet naief?![]()
Maare ik ga zo eens slapen, morgen weer 5.45 uur op.
Ik weet niet precies hoe het zitquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Plato zit nu niet te vissen naar dingen waar jij het antwoord al lang op weet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje voor de positieve post maare...ik ben toch niet naief?![]()
Maare ik ga zo eens slapen, morgen weer 5.45 uur op.
Ik geloof niet dat ik daar leuke mensen mee aantrek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sletterige kleding, geloof me nou...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sletterige kleding, geloof me nou...
Erg vroeg. Moet 7 uur de deur uit en half 8 beginnen op stage.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Hoezo fucking vroeg zeg!!
Truste alvast
Ik sta om 6.50 op om de trein van 7.31 te pakken.. wat doe jij smorgens allemaal zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg vroeg. Moet 7 uur de deur uit en half 8 beginnen op stage.
Ik slof uit mijn bed, ik slof naar de badkamer, sloffend naar beneden, sloffend naar de koelkast, brood maken voor het middageten, slof slof naar de bank met mijn ontbijt, traag eten, krantje ff bladeren (strips en rouwadvertenties), slof naar boven, slof badkamer, slof slof eigen kamer, omkleding, haar doen, crèmetje op, soms föhn nodig en slof slof naar beneden met mijn benodigde spullen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta om 6.50 op om de trein van 7.31 te pakken.. wat doe jij smorgens allemaal zeg
5 minuten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou de avond van tevoren al je brood smeert voor die middag, scheelt dat 's ochtends weer
Gewoon in de kantine lunchenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou de avond van tevoren al je brood smeert voor die middag, scheelt dat 's ochtends weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |