Ik zal mezelf het doel niet stellen, veel te tijdsintensief!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cairon proberen te verbeteren is een nobel doel. Een onhaalbaar, maar zeker nobel doel.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Wanneer hebben jullie je voor het laatst getest?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf het doel niet stellen, veel te tijdsintensief!
Oh, en off-topic: ik vind dit dus een hele leuke foto!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet veel terug van het strand
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik heb dan ook bijna nooit sex
Je ziet het ook alleen maar als je heel erg goed inzoomt!!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
ik vind dit dus een hele leuke foto!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet veel terug van het strand
Key word!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik heb dan ook bijna nooit sex
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit vind ik ZOOOOO'N dikke bullshit..
Ik besef dat ik zelf weldegelijk een verhoogde kans maak, ivm met mijn sexleven, maar er zijn zoooooveel homo's die gewoon avond aan avond op de bank zitten al dan niet met vaste partner. Prima orgaandonoren, dunkt me.
En ik doe alleen maar veiligquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Key word!
Voor een soa
(of meerdere) heb je maar 1x nodig!
met veilig bedoelen we niet met de deur dicht, hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik doe alleen maar veilig
ga je weg?quote:
Het is voor een goed doel!quote:
Ik trek de stekker zo uit de modem zodat ik niet word afgeleid. Mijn doel is minstens 5000 woorden vandaag.quote:
Oooo nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en iedereen mag ons een slet noemen. Maar de kans op een soa is bij ons misschien wel kleiner dan bij de rest.
Sinds ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Pjederdy het volgende:
De stinkende krochten van het ondergrondse Amsterdamse sleazeleven opleuken.
Ik weet dat ik gezond was de laatste keer, en de andere valt buiten deze onderzoeksgroepquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pjederdy het volgende:
"Bijna 8500 seksueel actieve jongeren van 16 tot en met 29 jaar hebben tot nu toe deelgenomen aan de chlamydiascreening, die in april van start ging. Van hen heeft 4,3% een chlamydia-infectie. Bij jongeren onder de 20 jaar heeft zelfs 6,3% chlamydia." Bron.
Chlamydia kun je hebben zonder het te weten. Daarom moet je ook als je bijna nooit sex hebt, jezelf laten testen!
Ik heb verdorie al 2x zo'n envelop gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pjederdy het volgende:
"Bijna 8500 seksueel actieve jongeren van 16 tot en met 29 jaar hebben tot nu toe deelgenomen aan de chlamydiascreening, die in april van start ging. Van hen heeft 4,3% een chlamydia-infectie. Bij jongeren onder de 20 jaar heeft zelfs 6,3% chlamydia." Bron.
Chlamydia kun je hebben zonder het te weten. Daarom moet je ook als je bijna nooit sex hebt, jezelf laten testen!
Ik doelde vooral op 'de rest', als in 'de rest van de mensen hier'.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Herstel: De kans op een soa terwijl we het niet weten, is kleiner dan bij een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |