abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:32:22 #176
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64874037
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Elephant het volgende:

[..]

.....voor een middenmoter of degradatiekandidaat.
Need I say more?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_64941567
Het blijft angstvallig stil....
pi_64942173
Volgens mij wacht men net zo lang tot Fortuna failliet is en dan kan dit hele verhaal definitief de prullebak in.
pi_64943796
FC limburg zal er uiteindelijk komen. Op welke termijn is de vraag. Feit is dat Fortuna al jaren onderin de eerste divisie meedraait terwijl in de jaren 90 begin 2000 Fortuna altid een indrukwekkende 2de seizoenshelft kende in de eredevisie. VOor Orda is het nooit meer zo goed gewwest als in 1998 toen ze echt heel goed speelde maar de pech hadden dat Ajax beter was. Sindsdien is Roda toch langzaam aan het verbleken tot middenmoter. Degradatiekandidaat zullen ze niet worden (dat trekt de 2de seizoenshelft wel recht want er zijn nog genoeg zwakkere clubs), kampioenskandidaat ook niet. Dus de vraag is waar je genoegen mee neemt. Helpt een fusie je om hogerop te komen. Ik denk dat daarvoor Fortuna te weinig met zich meebrengt.

Toch neemt dat niet weg dat de fusie er zal komen vroeg of laat, en dat zal met meer clubs gaan gebeuren. Maar alles valt of staat waar de club en zijn supporters geneogen mee nemen. Als dadelijk de directe degradatie naar de amateurs mogelijk is vrees ik dat het een kwestie van een paar jaar is voordat Fortuna afzakt. Dus Fortuna heeft het harder nodig dan Roda op dit moment.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  donderdag 15 januari 2009 @ 02:21:01 #180
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65057812
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:50 schreef Adamo144 het volgende:
Het blijft angstvallig stil....
En niet alleen maar aan de overkant...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_65061854
ik wist het wel, het ziet ernaar uit dat deze hele shit gewoon overwaait en over een jaar of 2 weer iemand 'fc limburg' roept
  donderdag 22 januari 2009 @ 01:46:32 #182
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65305366
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef Adamo144 het volgende:
ik wist het wel, het ziet ernaar uit dat deze hele shit gewoon overwaait en over een jaar of 2 weer iemand 'fc limburg' roept
Naar het vernemen van de meest recente bekeruitslag kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg roepen om een fusie.
Op VVV na, is het voetbal in Limburg één grote trieste bedoening.

"Supporters" laat je maar verder raadplegen door trots en onderbuikgevoelens
  donderdag 22 januari 2009 @ 01:47:46 #183
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65305380
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je kunt nu al een halve scc pakken, krijg je nog 2 van de top3 clubs te zien.
Leuke avatar trouwens: Jupiler en Roda (een omen??)
  donderdag 22 januari 2009 @ 07:25:07 #184
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_65306286
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 01:47 schreef blonchi het volgende:

[..]

Leuke avatar trouwens: Jupiler en Roda (een omen??)
If you don't like my opinion: up yours!
pi_65309481
misschien wordt dit een Fc Eindhoventje geval?
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:04:28 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65312466
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 01:46 schreef blonchi het volgende:

[..]

Naar het vernemen van de meest recente bekeruitslag kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg roepen om een fusie.

"Supporters" laat je maar verder raadplegen door trots en onderbuikgevoelens
Ik begrijp dat Vitesse moet fuseren aldus jou?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:19:52 #187
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65312913
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:04 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik begrijp dat Vitesse moet fuseren aldus jou?
Heb je een kamillenbad gedronken of zo?
pi_65313416
Laatst Om het Spel en de Knikkers weer eens uit de kast getrokken. Een boek uit 1994 over veertig jaar betaald voetbal in Nederland. Daaruit blijkt dat de fusie-discussie in Limburg van alle tijden is. Net als de argumenten tegen een grote (Zuid-) Limburgse club (de grote verschillen tussen de Limburgse steden en streken). Tijdens de grote sanering van de KNVB uit 1971 (ook dat is van alle tijden dus) stond Roda JC op het lijstje als één van de clubs die in aanmerking kwamen voor een terugstap naar de amateurs. Dat op basis van het lage aantal toeschouwers. Opmerkelijk dat die club daarna zo is opgeklommen en toch geen misselijke resultaten heeft neergezet sindsdien. 1995 als beste voorbeeld.

Als het er toch van komt hoop ik dat ze een andere naam bedenken dan FC Limburg. Alles heet zo onderhand FC 'willekeurige plaatsnaam'. 'De Leeuw van Limburg' lijkt me wel een mooie naam. Alliteratie en verwijzing naar de leeuw in de Limburgse vlag.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:36:57 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65313494
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef blonchi het volgende:

[..]

Heb je een kamillenbad gedronken of zo?
Als je doorbekert, met moeite, is dat ovor jou een reden om weer naar een fusie te roepen. Vitesse is uitgeschakeld door Lienden de vorige ronde...

Los daarvan. Kun je je Luxemburg - Nederland nog herinneren waarin van der Sar moest tijdrekken tegen het einde om de 3punter over de streep te halen? Lienden stond gister ook met 11 man voor de kist.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65314554
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je doorbekert, met moeite, is dat ovor jou een reden om weer naar een fusie te roepen. Vitesse is uitgeschakeld door Lienden de vorige ronde...

Los daarvan. Kun je je Luxemburg - Nederland nog herinneren waarin van der Sar moest tijdrekken tegen het einde om de 3punter over de streep te halen? Lienden stond gister ook met 11 man voor de kist.
Ik heb het niet gezien gisteren, maar goed. Nederland moest zich inderdaad schamen voor dat optreden, net zo hard moet Roda JC zich schamen. Lijkt me duidelijk. Elf man voor de kist is geen excuus, met dit niveauverschil moet je het slim uitspelen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:14:01 #191
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_65314778
Kansen genoeg gehad: 3x paal, 2x van de doellijn gehaald, 11 corners, 5x overgeschoten, maar goed, FC Lienden heeft alles gegeven, dus hulde daarvoor.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:17:48 #192
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65314920
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef Votz het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien gisteren, maar goed. Nederland moest zich inderdaad schamen voor dat optreden, net zo hard moet Roda JC zich schamen. Lijkt me duidelijk. Elf man voor de kist is geen excuus, met dit niveauverschil moet je het slim uitspelen.
In Engeland is dat altijd de charme van de FA-cup en in Nederland meteen weer falen van de topclubs...
pi_65315711
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef pfaf het volgende:

[..]

In Engeland is dat altijd de charme van de FA-cup en in Nederland meteen weer falen van de topclubs...
Dan heb je het wel over een totaal ander niveau.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:38:08 #194
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_65317685
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 01:46 schreef blonchi het volgende:

[..]

Hihi het clubje VVV uit het schattige Venlo. Fantastische organisatie hebben ze.. dat moet ik toegeven maar een paar jaar geleden waren ze de 4e club van Limburg. Op dit moment draaien ze sportief heel goed en dat merkt Venlo en omstreken nu ook.

Maar de achterban bij MVV, Fortuna en Roda is altijd groter geweest.

Kijk hier nog eens het filmpje van dit seizoen, MVV-Fortuna. Zo'n match zie je in geen 10 of 100 jaar in de Jupiler League kwa belevenis, entourage en grimmigheid. Zo iets mag nooit verloren gaan.

http://www.heugem.net/voetbal/mvv/video/0809/0809mvvfortuna.php
pi_65321549
Weer dat leven in het verleden, als de clubs gewoon niet meer financieel gezond zijn moeten ze de consequenties dragen, wat is daar zo verkeerd aan? gebeurt ook bij bedrijven
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:47:09 #196
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65331360
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Hihi het clubje VVV uit het schattige Venlo. Fantastische organisatie hebben ze.. dat moet ik toegeven maar een paar jaar geleden waren ze de 4e club van Limburg. Op dit moment draaien ze sportief heel goed en dat merkt Venlo en omstreken nu ook.

Maar de achterban bij MVV, Fortuna en Roda is altijd groter geweest.

Kijk hier nog eens het filmpje van dit seizoen, MVV-Fortuna. Zo'n match zie je in geen 10 of 100 jaar in de Jupiler League kwa belevenis, entourage en grimmigheid. Zo iets mag nooit verloren gaan.

http://www.heugem.net/voetbal/mvv/video/0809/0809mvvfortuna.php
Onzin, de derby verplaatst zich dan. Zo moeilijk is dat niet. Dan wordt het PSV-FC Limburg. Laat ze maar komen die Brabo's
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:56:49 #197
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65333181
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Adamo144 het volgende:
Weer dat leven in het verleden, als de clubs gewoon niet meer financieel gezond zijn moeten ze de consequenties dragen, wat is daar zo verkeerd aan? gebeurt ook bij bedrijven
Wat is financieel gezond. Venlo gaat het nu voor de wind, als ze promoveren (als ja, want een dergelijke voorsprong hebben ze al vaker weggegeven!) en ze degraderen volgend seizoen kost dat grapje ze wel duiten. Zoiets overleef je een keer zonder schrammen, een tweede keer word moeilijk.
Planning:
-
pi_65341325
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wat is financieel gezond. Venlo gaat het nu voor de wind, als ze promoveren (als ja, want een dergelijke voorsprong hebben ze al vaker weggegeven!) en ze degraderen volgend seizoen kost dat grapje ze wel duiten. Zoiets overleef je een keer zonder schrammen, een tweede keer word moeilijk.
Financieel gezond zijn lijkt mij dat je de begroting elk jaar rond krijgt (nu is het zo dat je na 3 keer falen de competitie uitgeschopt wordt geloof ik).

Zelfde zie je nu bij FC Eindhoven, jammer van de historie maar als je geld gaat kosten als bedrijf moet je gewoon de consequenties accepteren. Wel de lusten van een bedrijf dragen maar niet de lasten....zo werkt het gewoon niet
pi_65368866
Wat zou het grappig zijn als Roda degradeert dit jaar ! Geen Zuid-Limburgers meer in de eredivisie en dan nog moeilijk doen over FC Limburg
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:54:48 #200
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65368971
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef Fetai het volgende:
Wat zou het grappig zijn als Roda degradeert dit jaar ! Geen Zuid-Limburgers meer in de eredivisie en dan nog moeilijk doen over FC Limburg
Ook als dat zou gebeuren, maar als je naar het programma van Roda kijkt weet je dat die kans kleiner is dan jij hoopt, is een fusie niet bespreekbaar. Het zou heel erg zijn als Roda zou degraderen, maar ik kan op zich prima leven met een Roda in de eerste divisie, het is in ieder geval minder erg dan het einde van de club en het begin van een gedrocht zonder verleden en zonder hart.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')