Need I say more?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Elephant het volgende:
[..]
.....voor een middenmoter of degradatiekandidaat.
En niet alleen maar aan de overkant...quote:
Naar het vernemen van de meest recente bekeruitslag kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg roepen om een fusie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef Adamo144 het volgende:
ik wist het wel, het ziet ernaar uit dat deze hele shit gewoon overwaait en over een jaar of 2 weer iemand 'fc limburg' roept
Leuke avatar trouwens: Jupiler en Roda (een omen??)quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt nu al een halve scc pakken, krijg je nog 2 van de top3 clubs te zien.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:47 schreef blonchi het volgende:
[..]
Leuke avatar trouwens: Jupiler en Roda (een omen??)
Ik begrijp dat Vitesse moet fuseren aldus jou?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:46 schreef blonchi het volgende:
[..]
Naar het vernemen van de meest recente bekeruitslag kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg roepen om een fusie.
Op VVV na, is het voetbal in Limburg één grote trieste bedoening.
"Supporters" laat je maar verder raadplegen door trots en onderbuikgevoelens
Heb je een kamillenbad gedronken of zo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Vitesse moet fuseren aldus jou?
Als je doorbekert, met moeite, is dat ovor jou een reden om weer naar een fusie te roepen. Vitesse is uitgeschakeld door Lienden de vorige ronde...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef blonchi het volgende:
[..]
Heb je een kamillenbad gedronken of zo?
Ik heb het niet gezien gisteren, maar goed. Nederland moest zich inderdaad schamen voor dat optreden, net zo hard moet Roda JC zich schamen. Lijkt me duidelijk. Elf man voor de kist is geen excuus, met dit niveauverschil moet je het slim uitspelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je doorbekert, met moeite, is dat ovor jou een reden om weer naar een fusie te roepen. Vitesse is uitgeschakeld door Lienden de vorige ronde...
Los daarvan. Kun je je Luxemburg - Nederland nog herinneren waarin van der Sar moest tijdrekken tegen het einde om de 3punter over de streep te halen? Lienden stond gister ook met 11 man voor de kist.
In Engeland is dat altijd de charme van de FA-cup en in Nederland meteen weer falen van de topclubs...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien gisteren, maar goed. Nederland moest zich inderdaad schamen voor dat optreden, net zo hard moet Roda JC zich schamen. Lijkt me duidelijk. Elf man voor de kist is geen excuus, met dit niveauverschil moet je het slim uitspelen.
Dan heb je het wel over een totaal ander niveau.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Engeland is dat altijd de charme van de FA-cup en in Nederland meteen weer falen van de topclubs...
Hihi het clubje VVV uit het schattige Venlo. Fantastische organisatie hebben ze.. dat moet ik toegeven maar een paar jaar geleden waren ze de 4e club van Limburg. Op dit moment draaien ze sportief heel goed en dat merkt Venlo en omstreken nu ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:46 schreef blonchi het volgende:
[..]
Op VVV na, is het voetbal in Limburg één grote trieste bedoening.
Onzin, de derby verplaatst zich dan. Zo moeilijk is dat niet. Dan wordt het PSV-FC Limburg. Laat ze maar komen die Brabo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Hihi het clubje VVV uit het schattige Venlo. Fantastische organisatie hebben ze.. dat moet ik toegeven maar een paar jaar geleden waren ze de 4e club van Limburg. Op dit moment draaien ze sportief heel goed en dat merkt Venlo en omstreken nu ook.
Maar de achterban bij MVV, Fortuna en Roda is altijd groter geweest.
Kijk hier nog eens het filmpje van dit seizoen, MVV-Fortuna. Zo'n match zie je in geen 10 of 100 jaar in de Jupiler League kwa belevenis, entourage en grimmigheid. Zo iets mag nooit verloren gaan.
http://www.heugem.net/voetbal/mvv/video/0809/0809mvvfortuna.php
Wat is financieel gezond. Venlo gaat het nu voor de wind, als ze promoveren (als ja, want een dergelijke voorsprong hebben ze al vaker weggegeven!) en ze degraderen volgend seizoen kost dat grapje ze wel duiten. Zoiets overleef je een keer zonder schrammen, een tweede keer word moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Adamo144 het volgende:
Weer dat leven in het verleden, als de clubs gewoon niet meer financieel gezond zijn moeten ze de consequenties dragen, wat is daar zo verkeerd aan? gebeurt ook bij bedrijven
Financieel gezond zijn lijkt mij dat je de begroting elk jaar rond krijgt (nu is het zo dat je na 3 keer falen de competitie uitgeschopt wordt geloof ik).quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat is financieel gezond. Venlo gaat het nu voor de wind, als ze promoveren (als ja, want een dergelijke voorsprong hebben ze al vaker weggegeven!) en ze degraderen volgend seizoen kost dat grapje ze wel duiten. Zoiets overleef je een keer zonder schrammen, een tweede keer word moeilijk.
Ook als dat zou gebeuren, maar als je naar het programma van Roda kijkt weet je dat die kans kleiner is dan jij hoopt, is een fusie niet bespreekbaar. Het zou heel erg zijn als Roda zou degraderen, maar ik kan op zich prima leven met een Roda in de eerste divisie, het is in ieder geval minder erg dan het einde van de club en het begin van een gedrocht zonder verleden en zonder hart.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef Fetai het volgende:
Wat zou het grappig zijn als Roda degradeert dit jaar! Geen Zuid-Limburgers meer in de eredivisie en dan nog moeilijk doen over FC Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |