Het Zondagsnieuws als bronquote:Op maandag 15 december 2008 09:45 schreef Rucebo het volgende:
Ik las ergens dat ze aan het kijken waren naar de mogelijkheden voor een nieuw stadion in Brunssum, waarbij de twee andere stadion afgebroken zouden worden. Wat een onzin en geldverspilling. Alsof het ook veel boeit of dat stadion nou in Kerkrade of Brunssum ligt...
EDIT:
[..]
Met Fortuna gaat het financieel beroerd en Roda bakt er op hetzelfde gebied ook niet heel veel van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef DarkShine het volgende:
Hoezo stil, de Stichting Roda JC is tegen een fusie. Laat die Stichting nu net zijn veto moeten geven voor een fusie van Roda.
Ik snap überhaupt niet wat er te fuseren valt. Het stadion in Sittard/Geleen is niet van de club, het trainingscomplex is dacht ik van de gemeente, en het spelersmateriaal is ook niet iets waar een geweldige toekomst in zit. Het enige wat Roda dus over kan nemen zijn schulden, want ik kan me niet voorstellen dat de mensen die nu nog naar Fortuna gaan, ooit als Roda supporter naar een wedstrijd in Kerkrade zullen gaan. En het probleem van Roda is dat ze al een aantal jaren de begroting niet meer omhoog krijgen en dus juist geld nodig hebben in plaats van schulden. Ik vind het daarom ook ontzettend vreemd dat ze zelf geïnteresseerd zijn in een fusie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:55 schreef blonchi het volgende:
[..]
Met Fortuna gaat het financieel beroerd en Roda bakt er op hetzelfde gebied ook niet heel veel van.
Trots opzij en er samen iets moois van maken. Wat nou cultuurverschil. Het zijn twee prachtige clubs die samen nog mooiere dingen zouden kunnen bewerkstelligen.
http://www.nu.nl/sport/18(...)a-in-zwaar-weer.html
Typische ambitieloze mentaliteit van een Oostelijke Mijnstreker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:16 schreef DarkShine het volgende:
Ik kom niet voor succes, ik kom voor mij club. "Samen" is mijn club niet!
In andere delen van het land zou men een fusie tussen twee rivaliserende clubs wel klakkeloos accepteren? NAC en Willem II? NEC en Vitesse? Feyenoord en Ajax?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:42 schreef blonchi het volgende:
[..]
Typische ambitieloze mentaliteit van een Oostelijke Mijnstreker.
Applaus voor jezelf.
Ben jij nu gewoon zo achterlijk, of doe maar zo. In het topic worden genoeg goede argumenten aangehaald die tegen een fusie zijn. In plaats van daarop te reageren ga je gewoon lekker door met gebakken lucht uitkramen. Bedankt voor je nutteloze bijdrage in dit topic.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:42 schreef blonchi het volgende:
[..]
Typische ambitieloze mentaliteit van een Oostelijke Mijnstreker.
Applaus voor jezelf.
Waarom?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef Adamo144 het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt maar om dit nou met ajax en feyenoord te vergelijken vind ik veels te sterk.
Omdat ajax en feyenoord 75 km uit elkaar liggen, vele malen groter zijn dan roda, niet op sterven na dood zijn, grotere achterban + begroting hebben en omdat zij directe concurrenten van elkaar zijn (roda en fortuna spelen niet eens in dezelfde competitie). Daarbij hebben ze allebei ook een veel grotere vijver waar ze in kunnen vissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |