DSM is momenteel een sponsor van alle 3 de Zuid-Limburgse clubs, en zover ik weet wou men niet meer dan een bescheiden sponsor blijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Sterker nog DSM heeft in 2008 nog aangegeven niet te gaan sponsoren in het betaald voetbal. Of dat nu Fortuna is, of Roda, of een FC Limburg. Het past niet in hun beleid.
Volgens mij sponsoren ze alleen de voetbalacademielimburg en wilden ze het daarbij houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
DSM is momenteel een sponsor van alle 3 de Zuid-Limburgse clubs, en zover ik weet wou men niet meer dan een bescheiden sponsor blijven.
quote:AKKOORD OVER FUSIE RODA EN FORTUNA
Roda JC en Fortuna Sittard gaan fuseren. Met ingang van komend seizoen gaan beide verenigingen op in een nieuwe op te richten fusieclub.
De stuurgroep die de mogelijkheden en onmogelijkheden van het samengaan van Roda JC en Fortuna Sittard heeft onderzocht heeft positief geadviseerd over de fusie. De besturen van beide Zuid-Limburgse clubs hebben zich achter het advies geschaard.
Later vandaag komt de stuurgroep met een verklaring naar buiten. Het personeel van Fortuna is om 10.00 uur door directeur Hans Erkens van de club geinformeerd. Volgens bronnen rond beide clubs heeft een groep ondernemers zich bereid verklaard de fusieclub financieel te steunen. Hoeveel geld beschikbaar komt is nog niet bekend. Eerder werd gezegd dat een fusieclub met een begroting van minimaal twintig miljoen euro per jaar moet werken.
De Stichting Roda JC, tot voor kort verklaard tegenstander van een fusie, is volgens ingewijden gisteravond akkoord gegaan met het voorstel.
limburger.nl
Inderdaad. Voor buitenstaanders is dat nog het interessantste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd hoe de club gaat heten
En in wat voor shirtjes ze gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |