Onzin, de derby verplaatst zich dan. Zo moeilijk is dat niet. Dan wordt het PSV-FC Limburg. Laat ze maar komen die Brabo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Hihi het clubje VVV uit het schattige Venlo. Fantastische organisatie hebben ze.. dat moet ik toegeven maar een paar jaar geleden waren ze de 4e club van Limburg. Op dit moment draaien ze sportief heel goed en dat merkt Venlo en omstreken nu ook.
Maar de achterban bij MVV, Fortuna en Roda is altijd groter geweest.
Kijk hier nog eens het filmpje van dit seizoen, MVV-Fortuna. Zo'n match zie je in geen 10 of 100 jaar in de Jupiler League kwa belevenis, entourage en grimmigheid. Zo iets mag nooit verloren gaan.
http://www.heugem.net/voetbal/mvv/video/0809/0809mvvfortuna.php
Wat is financieel gezond. Venlo gaat het nu voor de wind, als ze promoveren (als ja, want een dergelijke voorsprong hebben ze al vaker weggegeven!) en ze degraderen volgend seizoen kost dat grapje ze wel duiten. Zoiets overleef je een keer zonder schrammen, een tweede keer word moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Adamo144 het volgende:
Weer dat leven in het verleden, als de clubs gewoon niet meer financieel gezond zijn moeten ze de consequenties dragen, wat is daar zo verkeerd aan? gebeurt ook bij bedrijven
Financieel gezond zijn lijkt mij dat je de begroting elk jaar rond krijgt (nu is het zo dat je na 3 keer falen de competitie uitgeschopt wordt geloof ik).quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat is financieel gezond. Venlo gaat het nu voor de wind, als ze promoveren (als ja, want een dergelijke voorsprong hebben ze al vaker weggegeven!) en ze degraderen volgend seizoen kost dat grapje ze wel duiten. Zoiets overleef je een keer zonder schrammen, een tweede keer word moeilijk.
Ook als dat zou gebeuren, maar als je naar het programma van Roda kijkt weet je dat die kans kleiner is dan jij hoopt, is een fusie niet bespreekbaar. Het zou heel erg zijn als Roda zou degraderen, maar ik kan op zich prima leven met een Roda in de eerste divisie, het is in ieder geval minder erg dan het einde van de club en het begin van een gedrocht zonder verleden en zonder hart.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef Fetai het volgende:
Wat zou het grappig zijn als Roda degradeert dit jaar! Geen Zuid-Limburgers meer in de eredivisie en dan nog moeilijk doen over FC Limburg
Altijd weer dat verleden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook als dat zou gebeuren, maar als je naar het programma van Roda kijkt weet je dat die kans kleiner is dan jij hoopt, is een fusie niet bespreekbaar. Het zou heel erg zijn als Roda zou degraderen, maar ik kan op zich prima leven met een Roda in de eerste divisie, het is in ieder geval minder erg dan het einde van de club en het begin van een gedrocht zonder verleden en zonder hart.
Een melancholicus die zich Plato noemtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef Votz het volgende:
[..]
Altijd weer dat verleden.![]()
Ik zeg nu niet dat je dat ooit gezegd hebt, maar dit is enkel een voorbeeld dat hier steeds weer terugkomt.
PSV-fan: wie heeft de landskampioenen van de laatste 15 jaar?
Ajax-fan: wie heeft de meeste prijzen gewonnen?
Feyenoord-fan: wie heeft de laatste Europa-cup gewonnen?
Roda-fan: als Boerenbach niet terug had gespeeld tegen Sredets...
Als iemand zoiets roept, wordt je meteen afgebrand over het verleden. En hier komt het verleden weer terug.
Het getuigt duidelijk dat je geen hart en ziel hebt wat betreft Limburg.
Oh ja...niet degraderen? Carnaval moet nog komen!!!!
Dat jij als MVV-supporter niet naar het verleden wil kijken is begrijpelijk, want dat hebben jullie niet. Een zevende plaats in 1993 wordt in Maastricht nog steeds als het hoogtepunt uit de clubgeschiedens gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef blonchi het volgende:
[..]
Een melancholicus die zich Plato noemt
Weer dat verleden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat jij als MVV-supporter niet naar het verleden wil kijken is begrijpelijk, want dat hebben jullie niet. Een zevende plaats in 1993 wordt in Maastricht nog steeds als het hoogtepunt uit de clubgeschiedens gezien.
Voetbal bestaat bij de gratie van het verleden, want zonder het verleden verdwijnt ook de grootsheid van Real Madrid en Liverpool als sneeuw voor de zonquote:
Als we de voorstanders mogen geloven zal zo'n club direct een grote meerderheid van de Limburgers achter zich krijgen en vormen de bestaande clubs geen bedreiging.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:21 schreef Fetai het volgende:
Ja, onze eigen FC Limburg oprichten, dat lijkt me een goed plan, dan komt er nog een extra club bij daar in het zuiden.
Wat enig, Blonchi relateren aan MVVquote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat jij als MVV-supporter niet naar het verleden wil kijken is begrijpelijk, want dat hebben jullie niet. Een zevende plaats in 1993 wordt in Maastricht nog steeds als het hoogtepunt uit de clubgeschiedens gezien.
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voetbal bestaat bij de gratie van het verleden, want zonder het verleden verdwijnt ook de grootsheid van Real Madrid en Liverpool als sneeuw voor de zon.
Tuurlijk, kunnen de Roda-"fans" klagen over de verkeerde besteding van onze belastingcenten. Ze vinden toch altijd wel wat achter die dikke spoorbiels.quote:Maar goed, zoals ik eerder al gezegd heb moeten de voorstanders vooral een FC Limburg oprichten en bewijzen dat het het succes wordt waar ze nu over spreken. Ga de concurrentieslag met Roda maar aan en dan zien we over een paar jaar wel verder waar dat toe geleid heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |