De Limburger. Sportweek en Elfvoetbal hebben het overgenomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef KirkLazarus het volgende:
Hoax. Laat bron zien dan.
De geruchten zeggen dat men een nieuw stadion (50.000) wilt bouwen bij Maastricht-Aachen-Airport...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In welk stadion gaan zou nou spelen?
Dat gedrocht? Kunnen ze beter in dat van Fortuna gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Gaan gewoon in het station van roda spelen
Dat zou helemaal belachelijk zijn. De clubs liggen te dicht bij elkaar etc. Maar wel 5 km van de Geusselt een nieuw stadion bouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat men een nieuw stadion (50.000) wilt bouwen bij Maastricht-Aachen-Airport...
Heb je dat al eens van de buitenkant gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gedrocht? Kunnen ze beter in dat van Fortuna gaan spelen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat men een nieuw stadion (50.000) wilt bouwen bij Maastricht-Aachen-Airport...
de geruchten zeggen dat ik ontoerkeningsvatbaar benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een stadion voor 50.000 man. Als het niet zo in-en-in-triest was zou ik erom lachen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jup sorry, had eerst even moeten checken. Ik las het hier terwijl ik in de trein zat en belde direct een vriend met familie in het bestuur. Hij zei dat het onzin was. Het lijkt ook echt donderslag bij heldere hemel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Limburger. Sportweek en Elfvoetbal hebben het overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |