abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65522544
dus het is nu zijn verhaal versus dit verhaal???

wat een puinhopen
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:43:03 #227
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_65524873
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wij hebben bereikt dat de RvC, bestuur, commerciële afdeling en de algemeen directeur van Roda niet bereikbaar zijn voor sponsoren? Hoe dik is die plank voor je kop als ik vragen mag?

Verder wil ik je ook wel even op het volgende artikel wijzen:
[..]

Het hele artikel vind je hier.
Ik heb een plank voor de kop? Lekker objectief artikel.
Ik moest enorm lachen om de sponsor, wat een oetlul zeg. Een sponsor van niks, terwijl straks multinationals te wachten staan.
En dan huilebalk Kuijer: ze hebben geen daders kunnen pakken, denk je nu echt dat de helden zich zelf aangeven?
Je biels is nog dikker dan ik dacht. Zielig figuur.
If you don't like my opinion: up yours!
pi_65526719
naja huilebalk.... hij wordt zwaar bedriegd, dat moet je gewoon serieus nemen met die gekke hooligans
pi_65532717
Ik kreeg vandaag deze mail:
quote:
2 maanden GRATIS Eredivisie Live via Roda JC
Roda JC biedt je samen met de aanbieders van digitale TV nu 2 maanden gratis Eredivisie Live aan! Dat betekent alle wedstrijden van Roda JC en alle andere eredivisieclubs LIVE op jouw tv. Wil je gebruik maken van dit unieke aanbod, reageer dan snel aangezien de actie geldt voor de eerste 500 aanmelders
Ik kon mijn lach niet meer inhouden....hier ga je je toch niet aanmelden???? Ik vraag me überhaupt af of ze de 500 halen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:45:26 #230
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65554577
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:57 schreef TheVotary het volgende:

[..]

OMFG hier spreekt een groot denker!

Feiten, lieve schat, feiten.

Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:49:03 #231
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_65554585
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Votz het volgende:
[..]

Ik kon mijn lach niet meer inhouden....hier ga je je toch niet aanmelden???? Ik vraag me überhaupt af of ze de 500 halen.
Makkelijk. Dementen genoeg in dito gemeente. Kerkrade kent immers een flinke vergrijzing.

"Vrujjer wie de beerkratte nog va hootz woare..."
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_65555634
Pff wat een niveau. Van de een mag je het niet over het verleden hebben. Zelfs als je het over de wedstrijd van gister hebt leef je in het verleden en heb je geen oog voor de toekomst. De ander roept te pas en te onpas dat als je kampioensvoetbal wilt zien je maar naar Eindhoven moet gaan. En als je amateurvoetbal wilt zien ga je maar naar FC Bekkerveld ;-)

Ger kallt alleneu wie wieksers.

Ik heb nog geen beslissing gemaakt of ik voor of tegen ben. Hangt allemaal af van wat er eind maart uit het onderzoek komt. Het lijkt me duidelijk dat er in ieder geval iets moet gebeuren want met de huidige koers degraderen we binnen vijf jaar.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:51:59 #233
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65555951
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Votz het volgende:
[..]

Ik snap 'm niet?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:31:55 #234
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65556744
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Elephant het volgende:
terwijl straks multinationals te wachten staan.
Welke multinationals staan dan te wachten?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:34:16 #235
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65556803
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Welke multinationals staan dan te wachten?
Vermoedelijk doelt hij op het Chemelot terrein, hierbij vergeet hij echter dat deze bedrijven zelf in zwaar weer zitten momenteel...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65568384
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Vermoedelijk doelt hij op het Chemelot terrein, hierbij vergeet hij echter dat deze bedrijven zelf in zwaar weer zitten momenteel...
Ja zoals ELK bedrijf tegenwoordig in zwaar weer zit. Bedrijven spenderen alsnog geld als ze merken dat ze een goede return on investment krijgen. Als (zoals zelfs nota bene de voorzitter van Roda) zegt dat er potentie inzit lijkt het me niet dat totaal het tegenovergestelde waar is...

en over degene die hierboven poste over 'je mag niet in het verleden leven': dat is niet waar, het verleden heeft zeker haar charme, het probleem is alleen als je financiele beslissingen gaat maken, naar de huidige situatie kijken iets rendabeler is dan naar verleden successen kijken
pi_65568915
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 03:46 schreef blonchi het volgende:

[..]

Precies, gewoon zo laten als het is. Niks schouders eronder en iets moois en groots er van gaan maken. Welnee, lekker achterover leunen en ambitieloos achter groen/geel of zwart/geel gaan lopen.

Typisch de mentaliteit van burgerlijk Limburg.

Fortuna en Roda hebben toch leukere dingen laten zien dan menig ander club
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:50:46 #238
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65572001
De voorstanders komen altijd weer met DSM aanzetten, maar DSM heeft nog nooit aangegeven miljoenen in een fusieclub te willen stoppen. Bovendien heeft DSM ontslagen aangekondigd en kan het dus simpelweg niet maken om tegelijkertijd miljoenen in een voetbalclub te gaan stoppen. En hier komt nog bij dat DSM in principe niet voor de consumentenmarkt produceert en dus weinig belang heeft bij grote investeringen in een voetbalclub. Het is dan ook een illusie om te veronderstellen dat DSM binnenkort aankondigt een FC Limburg met minstens 6/7 miljoen per jaar te gaan ondersteunen en over die bedragen hebben we het op z'n minst, want anders gaat het scenario van een duidelijke groei van de begroting sowieso niet op.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:57:32 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65572235
Heuts is gestopt als sponsor van Roda, is het niet eens met de huidige gang van zaken bij Roda. De directeur van de hoofdsponsor heeft ook al aagegeven tegen een fusie te zijn...

Het zijn beide niet de kleinste sponsoren binnen Roda, zegt genoeg als die al (mogelijk) aftaaien als een fusie nog niet zeker is...!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65592209
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
De voorstanders komen altijd weer met DSM aanzetten, maar DSM heeft nog nooit aangegeven miljoenen in een fusieclub te willen stoppen. Bovendien heeft DSM ontslagen aangekondigd en kan het dus simpelweg niet maken om tegelijkertijd miljoenen in een voetbalclub te gaan stoppen. En hier komt nog bij dat DSM in principe niet voor de consumentenmarkt produceert en dus weinig belang heeft bij grote investeringen in een voetbalclub. Het is dan ook een illusie om te veronderstellen dat DSM binnenkort aankondigt een FC Limburg met minstens 6/7 miljoen per jaar te gaan ondersteunen en over die bedragen hebben we het op z'n minst, want anders gaat het scenario van een duidelijke groei van de begroting sowieso niet op.
Sterker nog DSM heeft in 2008 nog aangegeven niet te gaan sponsoren in het betaald voetbal. Of dat nu Fortuna is, of Roda, of een FC Limburg. Het past niet in hun beleid.

Brand bier wilde wel in een FC Limburg gaan investeren, maar volgens mij alleen als MVV ook meedoet.

Welk ander Limburgs bedrijf dan wil sponseren weet ik ook niet, maar daar komt de stuurgroep vast mee eind maart,.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:56:56 #241
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65593006
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Sterker nog DSM heeft in 2008 nog aangegeven niet te gaan sponsoren in het betaald voetbal. Of dat nu Fortuna is, of Roda, of een FC Limburg. Het past niet in hun beleid.
DSM is momenteel een sponsor van alle 3 de Zuid-Limburgse clubs, en zover ik weet wou men niet meer dan een bescheiden sponsor blijven.
Planning:
-
pi_65593325
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

DSM is momenteel een sponsor van alle 3 de Zuid-Limburgse clubs, en zover ik weet wou men niet meer dan een bescheiden sponsor blijven.
Volgens mij sponsoren ze alleen de voetbalacademielimburg en wilden ze het daarbij houden.
pi_65683913
quote:
AKKOORD OVER FUSIE RODA EN FORTUNA

Roda JC en Fortuna Sittard gaan fuseren. Met ingang van komend seizoen gaan beide verenigingen op in een nieuwe op te richten fusieclub.
De stuurgroep die de mogelijkheden en onmogelijkheden van het samengaan van Roda JC en Fortuna Sittard heeft onderzocht heeft positief geadviseerd over de fusie. De besturen van beide Zuid-Limburgse clubs hebben zich achter het advies geschaard.

Later vandaag komt de stuurgroep met een verklaring naar buiten. Het personeel van Fortuna is om 10.00 uur door directeur Hans Erkens van de club geinformeerd. Volgens bronnen rond beide clubs heeft een groep ondernemers zich bereid verklaard de fusieclub financieel te steunen. Hoeveel geld beschikbaar komt is nog niet bekend. Eerder werd gezegd dat een fusieclub met een begroting van minimaal twintig miljoen euro per jaar moet werken.

De Stichting Roda JC, tot voor kort verklaard tegenstander van een fusie, is volgens ingewijden gisteravond akkoord gegaan met het voorstel.

limburger.nl
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:10:44 #244
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65683953
Ben benieuwd hoe de club gaat heten
En in wat voor shirtjes ze gaan spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65684001
Kaiser Chiefs kom er maar in
pi_65684022
Straks wint Fortuna de periode (als de wedstrijd Cambuur-Zwolle nog gespeeld gaat worden dit seizoen ) en hebben ze er nog geen reet aan.

Trieste en kansloze fusie dit....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:17:49 #248
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65684109
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd hoe de club gaat heten
En in wat voor shirtjes ze gaan spelen.
Inderdaad. Voor buitenstaanders is dat nog het interessantste. FC Limburg zou heel kut zijn, dus dat zal 'm ook wel gewoon worden.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:32:00 #249
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65684499
RIP Roda JC

03-02-2009
Planning:
-
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:33:30 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65684554
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef DarkShine het volgende:
RIP Roda JC

03-02-2009
Gecondoleerd. Lijkt me echt verschrikkelijk voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')