Ik heb een plank voor de kop? Lekker objectief artikel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij hebben bereikt dat de RvC, bestuur, commerciële afdeling en de algemeen directeur van Roda niet bereikbaar zijn voor sponsoren? Hoe dik is die plank voor je kop als ik vragen mag?
Verder wil ik je ook wel even op het volgende artikel wijzen:
[..]
Het hele artikel vind je hier.
Ik kon mijn lach niet meer inhouden....hier ga je je toch niet aanmelden???? Ik vraag me überhaupt af of ze de 500 halen.quote:2 maanden GRATIS Eredivisie Live via Roda JC
Roda JC biedt je samen met de aanbieders van digitale TV nu 2 maanden gratis Eredivisie Live aan! Dat betekent alle wedstrijden van Roda JC en alle andere eredivisieclubs LIVE op jouw tv. Wil je gebruik maken van dit unieke aanbod, reageer dan snel aangezien de actie geldt voor de eerste 500 aanmelders
Feiten, lieve schat, feiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:57 schreef TheVotary het volgende:
[..]
OMFG hier spreekt een groot denker!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makkelijk. Dementen genoeg in dito gemeente. Kerkrade kent immers een flinke vergrijzing.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Votz het volgende:
Ik kreeg vandaag deze mail:
[..]
Ik kon mijn lach niet meer inhouden....hier ga je je toch niet aanmelden???? Ik vraag me überhaupt af of ze de 500 halen.
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Votz het volgende:
Ik kreeg vandaag deze mail:
[..]
Ik kon mijn lach niet meer inhouden....hier ga je je toch niet aanmelden???? Ik vraag me überhaupt af of ze de 500 halen.
Welke multinationals staan dan te wachten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Elephant het volgende:
terwijl straks multinationals te wachten staan.
Vermoedelijk doelt hij op het Chemelot terrein, hierbij vergeet hij echter dat deze bedrijven zelf in zwaar weer zitten momenteel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke multinationals staan dan te wachten?
Ja zoals ELK bedrijf tegenwoordig in zwaar weer zit. Bedrijven spenderen alsnog geld als ze merken dat ze een goede return on investment krijgen. Als (zoals zelfs nota bene de voorzitter van Roda) zegt dat er potentie inzit lijkt het me niet dat totaal het tegenovergestelde waar is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vermoedelijk doelt hij op het Chemelot terrein, hierbij vergeet hij echter dat deze bedrijven zelf in zwaar weer zitten momenteel...
Fortuna en Roda hebben toch leukere dingen laten zien dan menig ander clubquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:46 schreef blonchi het volgende:
[..]
Precies, gewoon zo laten als het is. Niks schouders eronder en iets moois en groots er van gaan maken. Welnee, lekker achterover leunen en ambitieloos achter groen/geel of zwart/geel gaan lopen.
Typisch de mentaliteit van burgerlijk Limburg.![]()
Sterker nog DSM heeft in 2008 nog aangegeven niet te gaan sponsoren in het betaald voetbal. Of dat nu Fortuna is, of Roda, of een FC Limburg. Het past niet in hun beleid.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
De voorstanders komen altijd weer met DSM aanzetten, maar DSM heeft nog nooit aangegeven miljoenen in een fusieclub te willen stoppen. Bovendien heeft DSM ontslagen aangekondigd en kan het dus simpelweg niet maken om tegelijkertijd miljoenen in een voetbalclub te gaan stoppen. En hier komt nog bij dat DSM in principe niet voor de consumentenmarkt produceert en dus weinig belang heeft bij grote investeringen in een voetbalclub. Het is dan ook een illusie om te veronderstellen dat DSM binnenkort aankondigt een FC Limburg met minstens 6/7 miljoen per jaar te gaan ondersteunen en over die bedragen hebben we het op z'n minst, want anders gaat het scenario van een duidelijke groei van de begroting sowieso niet op.
DSM is momenteel een sponsor van alle 3 de Zuid-Limburgse clubs, en zover ik weet wou men niet meer dan een bescheiden sponsor blijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Sterker nog DSM heeft in 2008 nog aangegeven niet te gaan sponsoren in het betaald voetbal. Of dat nu Fortuna is, of Roda, of een FC Limburg. Het past niet in hun beleid.
Volgens mij sponsoren ze alleen de voetbalacademielimburg en wilden ze het daarbij houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
DSM is momenteel een sponsor van alle 3 de Zuid-Limburgse clubs, en zover ik weet wou men niet meer dan een bescheiden sponsor blijven.
quote:AKKOORD OVER FUSIE RODA EN FORTUNA
Roda JC en Fortuna Sittard gaan fuseren. Met ingang van komend seizoen gaan beide verenigingen op in een nieuwe op te richten fusieclub.
De stuurgroep die de mogelijkheden en onmogelijkheden van het samengaan van Roda JC en Fortuna Sittard heeft onderzocht heeft positief geadviseerd over de fusie. De besturen van beide Zuid-Limburgse clubs hebben zich achter het advies geschaard.
Later vandaag komt de stuurgroep met een verklaring naar buiten. Het personeel van Fortuna is om 10.00 uur door directeur Hans Erkens van de club geinformeerd. Volgens bronnen rond beide clubs heeft een groep ondernemers zich bereid verklaard de fusieclub financieel te steunen. Hoeveel geld beschikbaar komt is nog niet bekend. Eerder werd gezegd dat een fusieclub met een begroting van minimaal twintig miljoen euro per jaar moet werken.
De Stichting Roda JC, tot voor kort verklaard tegenstander van een fusie, is volgens ingewijden gisteravond akkoord gegaan met het voorstel.
limburger.nl
Inderdaad. Voor buitenstaanders is dat nog het interessantste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd hoe de club gaat heten
En in wat voor shirtjes ze gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |