Zonder na te denken noem ik je er drie, waarvan er 2 basisspelers zijn en de derde geregeld meespeeld en/of in de basis staat.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef blonchi het volgende:
Een club waar geen énkele Limburger speelt.
Wat is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:10 schreef blonchi het volgende:
Roda is dit weekeinde weer eens te meer hopeloos gebleken. En dan doel niet alleen op het resultaat op het veld (triestheid ten top), maar ook over een ander dieptepunt. Namelijk het feit dat een zeer bekwaam voorzitter moet aftreden, omdat een handvol achterlijke randdebielen (want dat zijn het!!), zijn familie aan het bedreigen waren.
Wat heeft zijn naam ermee te doen? Hij is en blijft een Limburger.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:20 schreef goldback het volgende:
Bram Castro echte limburgse naam
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:27 schreef goldback het volgende:
er blijft verschil hé
Dus omdat Roda een slecht seizoen heeft moet er maar meteen gefuseerd worden? Dan hadden NAC en FC Groningen na hun degradatie in 1999 respectievelijk 1998 zeker moeten fuseren, terwijl die clubs dit seizoen door iedereen de hemel in geprezen worden. Of wat te denken van FC Twente in 1983, SC Heerenveen in 1991 (na één jaar eredivisie, voorafgegaan door 35 troosteloze jaren in de eerste en tweede divisie)? En dan vergeet ik nog AZ, dat in 1988 en 1997 gedegradeerd is. Het zou een trieste en zeer kleine competitie zijn als alle clubs die weleens gedegradeerd zijn direct na die degradatie gefuseerd waren. En dan te bedenken dat Roda nog lang niet gedegradeerd is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:10 schreef blonchi het volgende:
Roda is dit weekeinde weer eens te meer hopeloos gebleken. En dan doel niet alleen op het resultaat op het veld (triestheid ten top),
Dat is een raar statement voor een voorstander van de fusie, want het 'gegeven' dat Roda achterop geraakt zou zijn bij clubs als Heerenveen, Twente en Groningen wordt juist als één van de belangrijkste argumenten voor een fusie gebruikt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:46 schreef Elephant het volgende:
Ik ben van mening dat je niet naar andere clubs moet kijken,
hier moet ik je toch even corrigeren DS:quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat heeft zijn naam ermee te doen? Hij is en blijft een Limburger.
Hasselt = Limburgquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
hier moet ik je toch even corrigeren DS:
Bram Castro
1
Bram CastroGeboren op: donderdag 30 september 1982
Nationaliteit: Belgische
Wat ik daarmee bedoel is dat hersenloos gehamer over een vermeende fusie van NEC en Vitesse, of Heracles met Twente, waarom dat niet zou gaan. Kijk liever naar je eigen club in plaats de anderen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een raar statement voor een voorstander van de fusie, want het 'gegeven' dat Roda achterop geraakt zou zijn bij clubs als Heerenveen, Twente en Groningen wordt juist als één van de belangrijkste argumenten voor een fusie gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |