Ja, dat is wel een nadeel inderdaad. Bij chapter 6 (1e woestijn level) was het ook gewoon 4 beurten om de overkant te bereiken uberhaupt, en toen nog degene bij de vlag killen, dat was welgeteld 1 poppetje, die ik dmv de sniper support order heb laten killen zelfs, dus m'n scout heeft niks gedaan behalve de vlag pakkenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
In iedergeval in het allereerste filmpje als je de game opstart.
Waarin het verhaal uitgelegd wordt zeg maar
Hmm dat speedrunnen is eigenlijk nog niet bij me opgekomen![]()
Dus nee ik speel gewoon door veel ventje te killen ook
Krijg je tenminste ook xp voor die tanks en mannetjes met CP's
Je kan zoals wdn al zei bij je eigen vlag units laten retreaten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Mea het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je units van het ene kamp naar het andere verplaatst, heb wel meegekregen dat het kan op een gegeven moment, maar begrijp nog niet helemaal hoe. Dus als je een 2e kamp hebt veroverd, hoe je ze dan anders verdeelt.
Oh, was dat het?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef wdn het volgende:
Ja dat is 5. Ik was steeds te laat om voorbij die tank maar het bleek simpeler dan gedacht.
Klopt van die granaat: als je die ACHTER iemand gooit is het heel effectief en die gasten stonden met de rug naar elkaar![]()
Don't get me started over die snipers, ik heb ze 4 keer laten schieten waarvan ze 3 keer misten, daarna heb ik ze maar laten rotten daar, schoot er niks mee op.quote:6 is die waar je 2 snipers op die berg kan zetten.
Die wilde ik met 1 scout oplossen en dat lukte aardig tot ik dus bij de vlag kwam. Die ene gast daar was niet kapot te krijgen
Ik vind die snipers juist wel tof. Neem er elke missie wel 1 of 2 mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Mea het volgende:
[..]
Oh, was dat het?Had ik niet eens door, moet ik vaker gebruiken. Wist wel dat aanvallen van achteren effectiever is omdat ze dan "schrikken", maar dat dat ook werkt als je van voren aanvalt maar het wapen achter ze land wist ik niet, ga ik nog wel kunnen gebruiken
![]()
[..]
Don't get me started over die snipers, ik heb ze 4 keer laten schieten waarvan ze 3 keer misten, daarna heb ik ze maar laten rotten daar, schoot er niks mee op.
Welk level hebben jullie je units trouwens? En welke orders gebruiken jullie? Ik gebruik met name defense boost, evade boost, en sniper support. Mijn favoriete character is Rosie, die krijgt daarnaast ook nog een boost als die recht op de vijanden aflooptAlleen jammer dat ze nooit voor me zingt
Bij mij pakken ze toch aardig wat mee. Goed zoomen, headshot is instant kill.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:32 schreef Mea het volgende:
Maar raken jouw snipers dan ook wel eens wat? Zolang de mijne een slagingskans hebben van minder dan 50% zie ik het punt niet zo. Snipe je dan van voren of van achteren? Van ver of van dichtbij?
Goed zoomen?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Bij mij pakken ze toch aardig wat mee. Goed zoomen, headshot is instant kill.
Vooral in het begin van het level handig. Snipers achter, de eerste enemies afschieten.
Op die manier kunnen de scouts en troopers in een keer door naar de enemies erachter zeg maar
Volgens mij is het R3 (rechterpookje).quote:Op woensdag 3 december 2008 14:47 schreef Mea het volgende:
[..]
Goed zoomen?Hieruit maak ik op dat je kunt zoomen dus, ai, dat deed ik dus fout! Haha, dat is echt wel heel erg dom van me
Iets van L2 en R2 dan ofzo (om in en uit te zoomen)? Retreat, zoomen, ik word steeds wijzer hier
Iemand ook nog wat nut voor de engineers? Wapens reloaden of mines opruimen vind ik niet zo nuttig tot dusver, misschien later pas nodig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |