abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63698210
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die Schut is sowieso een misselijk ventje

Maargoed Suarez moet gewoon rustig blijven en niet van die domme acties maken.

Zet ze maar lekker voor schut door te scoren
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_63698233
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
Dit geloof je toch zelf niet he
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:09:30 #123
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_63698517
quote:
Op AN wordt gesuggereerd dat er net bij de ABN een bankgarantie is binnen gekomen van 27,8 miljoen.
Dat is voor de verbouwing van m'n huis
pi_63698547
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke keer weer, alsof Suarez de enige speler in de eredivisie is die overtredingen maakt. Er lopen bij ploegen als Roda etc spelers die je doormidden rammen, maar nee, Suarez moeten we keer op keer aanpakken!

Die doen ook aan bord op schoot beoordelen hoor...
Ben het niet vaak met je eens, maar wat een gezeik is dit idd. Utrecht zelf lag alleen maar iedereen neer te maaien, maar nee daar is niets mis mee.

Pleur toch op kk knvb .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:11:01 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63698553
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat is voor de verbouwing van m'n huis
Ga je het steen voor steen af laten breken en op Mars weer op laten bouwen ofzo

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:54 #126
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63698729
als je zag hoe schut als een kip zonder kop elk duel in ging puur om suarez te raken.......dat ze dat eens onderzoeken...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63698945
quote:
Als daar nog een prestatiebonus bij komt dan vind ik het wel goed. Kunnen we Vagner Love niet halen als vervanger?

Ik zou echt graag de volgende spelers zien komen:

Douglas (heeft nog een contract to 2010) - snel handelen als het onderstaand bericht juist is.
Fall
Wolfswinkel

Daarnaast nog een spijkharde aanvallende verdediger, dus geen type Aissati.

Ook al ben ik niet bepaald fan van de persoon Elia, we zouden hem zeker goed kunnen gebruiken.
quote:
Arsenal may have obliterated Twente in Champions League qualifying earlier this year, but reports in the English press indicate that Arsene Wenger is tracking a couple of Tukkers talents.

Attack-minded 21-year-old Eljero Elia is apparently on Wenger's radar. The Frenchman had another look at the winger during Twente's narrow UEFA Cup defeat at the City of Manchester Stadium in November and liked what he saw, as the player bagged a goal in the 3-2 reverse.

He would cost around ¤6 million.

The Gunners' interest doesn't end there, though. Sources suggest that 20-year-old Brazilian stopper Douglas is also in Wenger's thoughts.

Arsenal could use defensive back-up and the tall, composed player could provide just that.
pi_63699087
Schuster over aankoop Huntelaar: 'Wij zijn klaar voor de 6+5 regeling.'

pi_63699090
Wat een wereldje is de voetballerij toch ook Iedereen hier roept ineens om van Wolfswinkel terwijl ze hem nog amper hebben zien spelen
pi_63699129
Als je een camera zet op die jongen zie je hoevaak hij het slachtoffer is van duwen trekken schoppen en al dat soort dingen. Als je consequent bent moet je die dingen ook bestraffen als er geen bal in de buurt is na bestudring van video
pi_63699150
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een wereldje is de voetballerij toch ook Iedereen hier roept ineens om van Wolfswinkel terwijl ze hem nog amper hebben zien spelen
Wat kom je hier eigenlijk doen? Als je aandacht nodig hebt kun je misschien eens op therapie gaan bij Barca... Die Wolfswinkel heeft talent en kost niet veel. Dat kan dus nooit een miskoop zijn, ook niet als hij tegen zou vallen.
pi_63699184
quote:
Genoeg gezien van die jongen. Hij heeft potentie.
pi_63699217
Dit is dus even klote:
quote:
Ajax moet een deel van de transfersom van Klaas-Jan Huntelaar afstaan aan zijn oude club sc Heerenveen. Volgens De Telegraaf moet er bij een bedrag van twintig miljoen euro zeker twee miljoen euro worden afgestaan aan de Friezen.
Ik begrijp opeens waar dat verschil van 2 miljoen vandaan komt als dat klopt (Real: 18 + 2 en Ajax: 20+2)
pi_63699312
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Dit is dus even klote:
[..]

Ik begrijp opeens waar dat verschil van 2 miljoen vandaan komt als dat klopt (Real: 18 + 2 en Ajax: 20+2)
al die kutclubjes waar die gespeeld heeft krijgen een deel van het geld. alleen De Graafschap verdient het vind ik.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:40:03 #135
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63699419
quote:
Ondanks dat je loopt te stoken ben ik het wel deels met je eens. Die jongen heeft nog niet al te veel wedstrijden in het eerste van Vitesse gespeeld, laat hem nog maar even rijpen. Talenten heeft Ajax zelf ook wel in de jeugd.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_63699443
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef Dvm86 het volgende:Wat kom je hier eigenlijk doen? Als je aandacht nodig hebt kun je misschien eens op therapie gaan bij Barca... Die Wolfswinkel heeft talent en kost niet veel. Dat kan dus nooit een miskoop zijn, ook niet als hij tegen zou vallen.
Jij hebt de onderhandelingen al afgerond begrijp ik?
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef Chadi het volgende:
Genoeg gezien van die jongen. Hij heeft potentie.
Ok, meneer de superscout vertel mij dan eens wat zijn zijn sterke en zijn zwakke punten?
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:44:05 #137
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_63699544
Douglas en Fall mogen van mij wel komen. Van Wolfswinkel kopen, en weer verhuren aan Vitesse voor anderhalf jaar.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_63699548
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij hebt de onderhandelingen al afgerond begrijp ik?
[..]

Ok, meneer de superscout vertel mij dan eens wat zijn zijn sterke en zijn zwakke punten?
Krijg een sterke punt hoofd van je! Als je hem aan het werk wil zien moet je maar wat voetbalkanalen erbij kopen
pi_63699654
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ondanks dat je loopt te stoken ben ik het wel deels met je eens. Die jongen heeft nog niet al te veel wedstrijden in het eerste van Vitesse gespeeld, laat hem nog maar even rijpen. Talenten heeft Ajax zelf ook wel in de jeugd.
Ik stook helemaal niet. Het voetbalwereldje is gewoon een wereldje waar men leeft naar de waan van de dag. Hypocrisie en opportunisme hoogtij vieren. Geldt echt niet alleen voor Ajaxsupporters hoor. Maar als mensen zich toch aangesproken voelen of wat dan ook, ligt dat meer aan hunzelf dan aan mij.
pi_63699679
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:
Krijg een sterke punt hoofd van je! Als je hem aan het werk wil zien moet je maar wat voetbalkanalen erbij kopen
Moet ik hieruit concluderen dat je het niet weet?
pi_63699682
Wie wat waar is die Fall? Speelt bij Odense? Iemand hem ooit gezien?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_63699688
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef Mr_DG het volgende:
Douglas en Fall mogen van mij wel komen. Van Wolfswinkel kopen, en weer verhuren aan Vitesse voor anderhalf jaar.
Daar teken ik voor.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63699724
Van Wolfswinkel is mijns inziens ook overbodig. Jonge talentvolle aanvallers hebben we al in Bodul en Castillon.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63699791
jongens.. Cvitanich, geef die eerst een kans als je nu een vervanger haalt word het een bankzittertje..
AJAX AMSTERDAM!
pi_63699794
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moet ik hieruit concluderen dat je het niet weet?
Eerder dat ik niet verder in ga op die onzin van je.
pi_63699810
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik stook helemaal niet. Het voetbalwereldje is gewoon een wereldje waar men leeft naar de waan van de dag. Hypocrisie en opportunisme hoogtij vieren. Geldt echt niet alleen voor Ajaxsupporters hoor. Maar als mensen zich toch aangesproken voelen of wat dan ook, ligt dat meer aan hunzelf dan aan mij.
Klopt, ben ik helemaal met je eens! Zo is de hele voetballerij nu eenmaal.... De ene week zijn het helden en de andere week zijn het pepernoten die nog geen deuk in een pakje boter schoppen en wij ze verrot schelden!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_63699845
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Chadi waarschijnlijk wel
pi_63699855
gelukkig heeft psv Nijland al gekocht. kunnen we die iig niet per ongeluk van Groningen overnemen
pi_63700292
Waarom geven ze sommige spitsen echt amper kansen. Bodul, haal hem nu over naar het eerste elftal en laat hem invallen. Van Basten komt er dan snel genoeg achter of het iemand is die het niveau van het eerste elftal aan kan. En laat Cvita nou gewoon in de basis starten. Die jongen wordt echt de volgende Rosenberg op die manier en we zien nu hoe gigantisch fout de beslissing is geweest om hem te laten verloederen op links. Gewoon Cvita centraal, geef hem de tijd tot de winterstop of misschien wel tot het einde van het seizoen en ga dan kijken of je versterkingen moet halen. Voor hetzelfde geld heb je met Cvita al die topspits in huis en doe je hem straks weg voor een appel en een ei.

Zo zie je nog maar eens dat er echt he-le-maal niets klopt van het scoutingsbeleid.
pi_63700411
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Chadi waarschijnlijk wel
Nee deense competitie en het afkraken van spelers kaat ik aan jou over.
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:22:17 #151
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63700714
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Twente en Groningen wilden hem afgelopen zomer halen maar liepen stuk op de transferprijs. Slecht kan die niet zijn dus.
pi_63701011
Waarom worden er altijd vooronderzoeken naar Suarez gestart? En hebben van de elleboog van Berg/Granqvist niets meer gehoord?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63701087
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom worden er altijd vooronderzoeken naar Suarez gestart? En hebben van de elleboog van Berg/Granqvist niets meer gehoord?
Suarez is een makkelijke naam
pi_63701103
Dit las ik ergens. Weet niet of het al gepost is?

Ajax wint de Helmond Cup

Stel (ik herhaal: stél) dat Ajax dit seizoen níet de landstitel, de KNVB-beker én de UEFA Cup wint. Ik weet het: het is nauwelijks denkbaar, want wij zijn Ajax, wij zijn onverslaanbaar, etc. etc., maar stél dat er iets misgaat. Dan is er wat mij betreft nog niks aan de hand, want de meest prestigieuze prijs van allemaal kunnen we dan nog steeds winnen. De laatste dagen ben ik in de ban van de Helmond Cup. Nee, ik had er tot een paar dagen geleden ook nog nooit van gehoord, tot ik er iets over las op internet.

De Helmond Cup werd op 10 augustus 2007 in het leven geroepen door een paar supporters van Helmond Sport. Het is naar mijn mening de meest prestigieuze trofee ter wereld, omdat elke club (uit welk land dan ook en op welk niveau dan ook) hem in theorie kan winnen. Geen enkele club wint hem definitief. Je raakt hem vroeg of laat weer kwijt. Een club die de Helmond Cup wint, mag hem namelijk houden totdat er weer verloren wordt. Dan wordt hij overgenomen door de ploeg die de houder versloeg. En zo gaat dat eindeloos door. Hopelijk tot in lengte van dagen, want ik vind het ge-wel-dig idee. Ik ben fan van de Helmond Cup.

Omdat de cup werd uitgevonden door supporters van Helmond Sport was die club tevens de eerste houder. Dat is het leuke als je zelf een prijs verzint: kun je hem gewoon aan je eigen club toewijzen. Helmond Sport had hem in bezit zolang ze in hun officiële wedstrijden bleven winnen of gelijkspelen. Toen ze verloren, nam de winnaar de beker van de Helmonders over: op 31 augustus 2007 was het zover, tegen RKC Waalwijk.

Alle officiële wedstrijden tellen mee: competitie, beker en eventueel Europacup. Het eerste seizoen ging de Helmond Cup van hand tot hand in de Jupiler League, totdat hij op 7 maart 2008 van FC Omniworld werd overgenomen door FC Volendam, toevalligerwijs de koploper, die (toevalligerwijs) vanaf dat moment niet meer verloor, kampioen werd en de Helmond Cup dus ‘meenam’ naar de Eredivisie. Op het hoogste niveau verloren ze hem op de eerste wedstrijddag al aan Heerenveen – en zo diende zich op 18 september jongstleden een spannende dag in de geschiedenis van de Helmond Cup aan: Heerenveen moest als houder van de Helmond Cup voor de UEFA Cup tegen Vitoria Setubal spelen. Als de Friezen hadden verloren, was Vitoria Setubal de nieuwe bekerhouder geweest en had de Helmond Cup zijn reis vervolgd in de Portugese competitie.

Het had gekund, maar het gebeurde niet: Heerenveen pakte een punt en hield de cup dus in bezit... om hem negen dagen later in de Nederlandse competitie te verliezen aan NAC Breda. NAC verloor sindsdien niet meer en heeft de Helmond Cup dus nog steeds in bezit. De volgende wedstrijd waarin de beker op het spel staat (zeg maar gerust: de volgende Helmond Cup-finale) is dus de wedstrijd die de Bredanaars zondag a.s. spelen, tegen FC Utrecht.

Zo kan de Helmond Cup dus óveral terecht komen. Stel, bijvoorbeeld, dat hij in handen komt van PSV, dat PSV hem vervolgens verliest in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, en dat Liverpool (na een ongeslagen reeks in de Engelse competitie) in de tweede ronde van de Champions League verliest van het verrassende CFR Cluj. Dan bevindt de Helmond Cup zich zomaar ineens in de Roemeense competitie. Alles kan.

Voorlopig zit hij nog in de Eredivisie en het moge duidelijk zijn dat het vanaf nu de absolute, keiharde ambitie van Ajax moet zijn om de Helmond Cup te bemachtigen. De bedenkers van de Helmond Cup zouden het leuk vinden als hun cup naar het buitenland gaat. Nou, dan hebben ze aan Ajax een goeie, want we mogen in alle bescheidenheid toch wel stellen dat het verkloten van Europese wedstrijden min of meer onze specialiteit is. Dus kom maar op met die cup; wij zorgen ervoor.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63701118
quote:
Bord op schoot - mentaliteit he.
pi_63701129
quote:
pi_63701187
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Rot eens op als je niet normaal kan reageren.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63701263
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit las ik ergens. Weet niet of het al gepost is?

Ajax wint de Helmond Cup

Stel (ik herhaal: stél) dat Ajax dit seizoen níet de landstitel, de KNVB-beker én de UEFA Cup wint. Ik weet het: het is nauwelijks denkbaar, want wij zijn Ajax, wij zijn onverslaanbaar, etc. etc., maar stél dat er iets misgaat. Dan is er wat mij betreft nog niks aan de hand, want de meest prestigieuze prijs van allemaal kunnen we dan nog steeds winnen. De laatste dagen ben ik in de ban van de Helmond Cup. Nee, ik had er tot een paar dagen geleden ook nog nooit van gehoord, tot ik er iets over las op internet.

De Helmond Cup werd op 10 augustus 2007 in het leven geroepen door een paar supporters van Helmond Sport. Het is naar mijn mening de meest prestigieuze trofee ter wereld, omdat elke club (uit welk land dan ook en op welk niveau dan ook) hem in theorie kan winnen. Geen enkele club wint hem definitief. Je raakt hem vroeg of laat weer kwijt. Een club die de Helmond Cup wint, mag hem namelijk houden totdat er weer verloren wordt. Dan wordt hij overgenomen door de ploeg die de houder versloeg. En zo gaat dat eindeloos door. Hopelijk tot in lengte van dagen, want ik vind het ge-wel-dig idee. Ik ben fan van de Helmond Cup.

Omdat de cup werd uitgevonden door supporters van Helmond Sport was die club tevens de eerste houder. Dat is het leuke als je zelf een prijs verzint: kun je hem gewoon aan je eigen club toewijzen. Helmond Sport had hem in bezit zolang ze in hun officiële wedstrijden bleven winnen of gelijkspelen. Toen ze verloren, nam de winnaar de beker van de Helmonders over: op 31 augustus 2007 was het zover, tegen RKC Waalwijk.

Alle officiële wedstrijden tellen mee: competitie, beker en eventueel Europacup. Het eerste seizoen ging de Helmond Cup van hand tot hand in de Jupiler League, totdat hij op 7 maart 2008 van FC Omniworld werd overgenomen door FC Volendam, toevalligerwijs de koploper, die (toevalligerwijs) vanaf dat moment niet meer verloor, kampioen werd en de Helmond Cup dus ‘meenam’ naar de Eredivisie. Op het hoogste niveau verloren ze hem op de eerste wedstrijddag al aan Heerenveen – en zo diende zich op 18 september jongstleden een spannende dag in de geschiedenis van de Helmond Cup aan: Heerenveen moest als houder van de Helmond Cup voor de UEFA Cup tegen Vitoria Setubal spelen. Als de Friezen hadden verloren, was Vitoria Setubal de nieuwe bekerhouder geweest en had de Helmond Cup zijn reis vervolgd in de Portugese competitie.

Het had gekund, maar het gebeurde niet: Heerenveen pakte een punt en hield de cup dus in bezit... om hem negen dagen later in de Nederlandse competitie te verliezen aan NAC Breda. NAC verloor sindsdien niet meer en heeft de Helmond Cup dus nog steeds in bezit. De volgende wedstrijd waarin de beker op het spel staat (zeg maar gerust: de volgende Helmond Cup-finale) is dus de wedstrijd die de Bredanaars zondag a.s. spelen, tegen FC Utrecht.

Zo kan de Helmond Cup dus óveral terecht komen. Stel, bijvoorbeeld, dat hij in handen komt van PSV, dat PSV hem vervolgens verliest in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, en dat Liverpool (na een ongeslagen reeks in de Engelse competitie) in de tweede ronde van de Champions League verliest van het verrassende CFR Cluj. Dan bevindt de Helmond Cup zich zomaar ineens in de Roemeense competitie. Alles kan.

Voorlopig zit hij nog in de Eredivisie en het moge duidelijk zijn dat het vanaf nu de absolute, keiharde ambitie van Ajax moet zijn om de Helmond Cup te bemachtigen. De bedenkers van de Helmond Cup zouden het leuk vinden als hun cup naar het buitenland gaat. Nou, dan hebben ze aan Ajax een goeie, want we mogen in alle bescheidenheid toch wel stellen dat het verkloten van Europese wedstrijden min of meer onze specialiteit is. Dus kom maar op met die cup; wij zorgen ervoor.

Was toch ook iets met Nederland dat officeus wereldkampioen was na het verslaan van Zweden? Zelfde soort iets, maar dan door Schotse fans verzonnen.
pi_63701291
Ah, we gaan voor die Helmond Cup
pi_63701307
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rot eens op als je niet normaal kan reageren.
Volgende keer zal ik wel gewoon een plaatje van calimero neerzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')