Een luchtje? Zeg maar rustig dat het stinkt als een Russiche beerput.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:04 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij zit er ook een luchtje aan het eurovisie songfestival
Ik kan er nu al niet van slapen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:16 schreef Lemmeb het volgende:
Echt errug man. Nou denk ik ik dat ik vannacht niet kan slapen.
idd samen met groningen en Brabant de rest en zeker utrecht is niet echtquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:42 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
miss overijssel is ook best lekker, de rest vind ik niet zo.
Waar komen buikdanseressen vandaan. Juist ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:21 schreef Gia het volgende:
Hm, twee turken in een jury en geen badpakken ronde, omdat dat van het geloof niet mag?
Vervolgens een blinde stemming, waarvan de individuele uitslagen geheim blijven.....
Nee, dat klopt dan inderdaad niet.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Miss Flevoland het mooist geloof ik:
[ afbeelding ]
Niet meer dan de voorspelbare gevolgen van de multicriminele samenleving. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:21 schreef Gia het volgende:
Hm, twee turken in een jury en geen badpakken ronde, omdat dat van het geloof niet mag?
Vervolgens een blinde stemming, waarvan de individuele uitslagen geheim blijven.....
Nee, dat klopt dan inderdaad niet.
quote:
Dit vind ik op het oog ook wel een schatje ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Miss Flevoland het mooist geloof ik:
[ afbeelding ]
Engelenhaar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef keesjeislief het volgende:
[..]. Ze heeft iets van een engeltje
.
.
Alsof jij zou gaan lopen klagen als ze op je gezicht ging zitten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |