quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Miss Flevoland het mooist geloof ik:
[ afbeelding ]
Niet meer dan de voorspelbare gevolgen van de multicriminele samenleving. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:21 schreef Gia het volgende:
Hm, twee turken in een jury en geen badpakken ronde, omdat dat van het geloof niet mag?
Vervolgens een blinde stemming, waarvan de individuele uitslagen geheim blijven.....
Nee, dat klopt dan inderdaad niet.
quote:
Dit vind ik op het oog ook wel een schatje ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Miss Flevoland het mooist geloof ik:
[ afbeelding ]
Engelenhaar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef keesjeislief het volgende:
[..]. Ze heeft iets van een engeltje
.
.
Alsof jij zou gaan lopen klagen als ze op je gezicht ging zitten.quote:
Ben zelf Brabantse, maar het niet met je eens. Te weinig uitstraling, vind ik.quote:
ohh denk dat jij beetje jaloers bentquote:
Google -> Maaike Heethaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pics van miss overijssel?
neuh te luiquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Er staat een link in de OP. Misschien eens op klikken?
waarop de organisator daarop beweert:quote:Hallema hoorde pas na de stemming dat Maaike Heethaar het contract niet had getekend omdat het een soort wurgcontract zou zijn
Nou, als ze het in eerste instantie afwijst omdat het een wurgcontract is, dan zal ze dat later echt niet wel getekend hebben. Ik snap niet dat die organisator zoiets serieus uit zijn mond kan krijgen.quote:Zij heeft inderdaad haar contract niet getekend, maar dat heeft geen enkele invloed gehad op de verkiezing. Dat contract was later echt wel getekend
Kom op zeg...quote:
Precies.quote:
Ik vind jouw voorkeur wat minder.quote:
Ze praat ook he ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind jouw voorkeur wat minder.![]()
Doe dan toch maar Noord-Brabant.
Je bent gekquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef gelly het volgende:
Die van Overijssel heeft toch ook een scheef hoofd ? En niet knap te noemen ook ...
[ afbeelding ]
Doe mij dan maar noord-Holland
[ afbeelding ]
Die andere favorieten hebben toch totaal geen uitstraling ? Blonde dozen van 13 in een dozijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |