Je verwijst niet naar drie bronnen over De Ophef. Slechts één bron, De Stentor, heeft het over twijfels. En die twijfels bestaan uit... één jurylid die het er niet mee eens is dat zijn favoriet niet gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou toch echt zweren dat ik in in de openingspost verwijs naar DRIE bronnen, waaronder ook GeenStijl en De Stentor...
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Posdnous het volgende:
Het is allemaal niks bijzonders.
Maar ja, sowieso, Miss Nederland.. Dat iemand zich daar druk om kan maken.
QFTquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen vrouwen? Dat breekt zo in 2. En geen tett'n.
GODVERDOMME WAT BEN IK NU BLIJ DAT IK EEN NOODPAKKET HEB WANT WOIII KAN NIET VER WEG MEER ZIJN!!!111111quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je verwijst niet naar drie bronnen over De Ophef. Slechts één bron, De Stentor, heeft het over twijfels. En die twijfels bestaan uit... één jurylid die het er niet mee eens is dat zijn favoriet niet gewonnen heeft.
Pas over vier jaar, hm?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT BEN IK NU BLIJ DAT IK EEN NOODPAKKET HEB WANT WOIII KAN NIET VER WEG MEER ZIJN!!!111111
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:56 schreef Red_Cat het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik ze er allemaal beter uit zien dan miss utrecht
Dat ben je wel, of anders een slap aftreksel ervan.quote:
Ik ben geen Moslimquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ben je wel, of anders een slap aftreksel ervan.
Gelukkig. Ik werd al ongerust.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik ben geen Moslim
Ik ben voor Israel
Ik ben niet voor Ah
Waarom? Ik verklaar GeenStijl niet heilig ofzo. Sterker nog: ik verafschuw die website. Maar een peiling met zo veel deelnemers en zo'n grote voorsprong voor één kandidaat, zegt toch wel iets. Zie anders ook de uitspraken van het jurylid in De Stentor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moest vooral lachen om dit stuk uit OP
De Stentor is vooral actief in Oost-Gelderland en West-Overijssel. Het jurylid dat ze citeren, woont in Borne. Dat ligt ook in Overijssel, maar in Twente. De woonplaats van Maaike Heethaar ligt logischerwijs wél in het verspreidingsgebied van de Stentor, vandaar ook de aandacht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef Gia het volgende:
Is de Stentor niet erg streekgebonden? Lijkt me niet erg objectief, dan.
Ik verwacht dat de Utrechtse courant met een heel ander verhaal is gekomen.
Hehe je neemt het veel te serieus joh. Miss-verkiezingen zijn traditioneel berucht om politieke spelletjes en oneerlijke praktijken. Niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Stentor is vooral actief in Oost-Gelderland en West-Overijssel. Het jurylid dat ze citeren, woont in Borne. Dat ligt ook in Overijssel, maar in Twente. De woonplaats van Maaike Heethaar ligt logischerwijs wél in het verspreidingsgebied van de Stentor, vandaar ook de aandacht.
Ook meegekregen dat RTL Boulevard ook vragen heeft gesteld? Ik dacht toch niet dat de studio's van RTL in Overijssel stonden, maar ik kan me vergissen.
Het gaat erom dat er een luchtje zit aan deze verkiezing. Er rammelt iets.
Luchtig nieuws is ook nieuwsquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Hehe je neemt het veel te serieus joh. Miss-verkiezingen zijn traditioneel berucht om politieke spelletjes en oneerlijke praktijken. Niks nieuws onder de zon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |