Vertel mij watquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jasses waarom doe je datveel te leuke dingen voor meisjes ook!
Erg man. Ik ben op die winterjas die al op de site staat. Met die boom op de achterkant. Ik zou bijna hopen dat Jolie uit de Hema jas is gegroeid aanstaande winter.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Vertel mij waten die winkel zit nog in Amsterdam ook
Wat leuk, Luchtbel, een maandje Amsterdam!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Erg man. Ik ben op die winterjas die al op de site staat. Met die boom op de achterkant. Ik zou bijna hopen dat Jolie uit de Hema jas is gegroeid aanstaande winter.![]()
en daar ben ik ook echt op!
Nog twee weken en dan heb ik een maand lang een huis in Amsterdam. I love itmaar nu wil ik echt naar die winkel. Begrijp je!
En ik weet nog een adresje waar ze naartoe moetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat leuk, Luchtbel, een maandje Amsterdam!
En dat je dan naar die winkel moet, lijkt me niet meer dan normaal
Ik ben net dus in die winkel geweest en het is echt TE leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jasses waarom doe je datveel te leuke dingen voor meisjes ook!
Het lijkt heel erg op een standaard voedingskussen en die zijn op zich heel handig, ook voor de as mama om mee te slapen of lekker te liggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik word bijna oom en zit eraan te denken dit cadeau te doen
[ afbeelding ]
Hebben mensen de comfy big ook en wat zijn jullie ervaringen ermee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |