DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Tjah ik vind het ook gek dat Gabri er steeds weer naast staat.. hopelijk gaat dat snel veranderen.. pff Gabri is echt een geweldige speler voor ons!quote:
Dirk-Kuijt kloon?quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef OmeCo het volgende:
wat probeerde suarez nou gister met die elleboog in de maag
Ik heb er nu twee meegemaakt, maar heb het compleet gehadquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?
Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!
Edit: komen er nog 7 aan dit seizoen...
Haha ik vind het nog wel meevallen, maar ik woon dan ook echt 10 minuten fietsen en 5 minuten met de metro van de ArenAquote:Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee meegemaakt, maar heb het compleet gehad. In het weekend m'n wekker zetten
.
En dan nog mensen die er ook daadwerkelijk op gaan lopenquote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe verzint Nike het telkens weer.
Een vriend van me heeft ze ookquote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
En dan nog mensen die er ook daadwerkelijk op gaan lopen
En overwinteren we in de CL.quote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Alles winnen in 2008 en 2009 en we zijn kampioen.
Wat kaal ineens. Een tijdje geleden was het nog een rode boel daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |