abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63672474
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

Sory knul, ik heb gewoon een vrij realistische kijk op dit soort zaken .
Ik denk niet dat je dat kan zeggen terwijl jij mijn soort nog niet kent vriend, Je kan toch niet mensen vooroordelen op wat ze zeggen over een onderwerp dat totaal niets te maken heeft met het examen die ze af moeten leggen.

Dan zou je ook kunnen zeggen dat als ik mn pen ben vergeten voor een examen ook gelijk zak er bestaan toch wel alternatieven voor zulke omstandigheden?
Dont stop now straight to the top now
pi_63672553
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef don21 het volgende:
Dan zou je ook kunnen zeggen dat als ik mn pen ben vergeten voor een examen ook gelijk zak er bestaan toch wel alternatieven voor zulke omstandigheden?
ehmm.. een pen kun je wel lenen van iemand anders. Een paspoort niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 17:05:03 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63672556
Meh, ligt er aan hoeveel pennen voorhanden zijn. In dit geval niet een. Dus je bent gewoon de sjaak.

Daarbij is een pen in vergelijking stellen met een rijbewijs een beetje een drogredenatie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_63672882
Ik heb ooit mijn nieuwe rijbewijs binnen 2 dagen gehad

Maar ja, ik kende dan ook iemand bij burgerzaken bij de gemeente.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_63672929
gelukkig ben ik niet de sjaak...

ze zeiden dat ik op het gemeentehuis een vervangende papiertje kan aanvragen en ja zo moet ik het dus proberen.. denk wel dat het lukt.. dank je wel iedereen
  maandag 1 december 2008 @ 17:18:49 #31
78498 classpc
I don't like change
pi_63672942
Kijken of iemand hem heeft gevonden en naar politiebureau gebracht

Zo heb ik mijn sleutels/bankpas/id ook weer terug gekregen. (Ik had destijds zo'n alles in 1 ding waar ook mn sleutels aan hingen)
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_63673017
oops dubble
pi_63673037
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:21 schreef don21 het volgende:
ohja over die pen... is het als symbool.. niet letterlijk , want ik ben mn Id kwijt right? Hij zegt dat ik het niet haal. Dus ja de vergelijking is niet echt perfect maarja het gaat om het symbolische gedachten snap je?
pi_78036728
Misschien kom ik er iets te laat mee aangezien deze topic al 2 jaar oud is.. Maar ik had een klein vraagje.. Een vriend van mij is zijn ID ook kwijtgeraakt, maar heeft dat met spoed nodig.. Dat tijdelijke document, hoef je daar niet voor te betalen? En wat moet je als bewijs meenemen om dat aan te vragen? Kun je met dat document ook een bankrekening openen? Hij is namelijk ook zijn bankpas verloren en heeft het niet meer teruggevonden.. Zonder bankpas is het erg lastig voor hem, dus kan hij dan met dat document een nieuwe pas aanvragen? Dat het een soort vervangende ID is, zeg maar..

Alvast bedankt.
pi_78736278
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Missz.Angel het volgende:
Misschien kom ik er iets te laat mee aangezien deze topic al 2 jaar oud is.. Maar ik had een klein vraagje.. Een vriend van mij is zijn ID ook kwijtgeraakt, maar heeft dat met spoed nodig.. Dat tijdelijke document, hoef je daar niet voor te betalen? En wat moet je als bewijs meenemen om dat aan te vragen? Kun je met dat document ook een bankrekening openen? Hij is namelijk ook zijn bankpas verloren en heeft het niet meer teruggevonden.. Zonder bankpas is het erg lastig voor hem, dus kan hij dan met dat document een nieuwe pas aanvragen? Dat het een soort vervangende ID is, zeg maar..

Alvast bedankt.

Hij kan met zijn aangifteformulier beperkt geld opnemen bij de bank. Je kan geen bankpas aanvragen met een vervangend ID, en reken maar dat je ervoor mag betalen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_78736390
Laat je rijbewijs zien.

O wacht.
pi_78736538
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef LennyCole het volgende:
Laat je rijbewijs zien.

O wacht.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')