abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63669049
Hallo iedereen,

ik heb een beetje veel ongeluk in mijn goede leven.

Heb mn portomonnee verloren en over een paar dagen moet ik al examen afleggen.

Ik wilde graag weten of ik het kan verzetten ofzo of een andere soort Id te laten zien ,

Heeft iemand misschien een ID wat ik het beste kan doen..

mvg

Don
Dont stop now straight to the top now
  maandag 1 december 2008 @ 15:08:57 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63669083
Paspoort meenemen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Donald Duck held maandag 1 december 2008 @ 15:09:04 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63669091
ten eerste in ieder geval aangifte doen bij de politie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63669149
Zo'n topic is hier al eens eerder geweest. Als je niet OF een geldig paspoort of id-bewijs hebt, dan heb ik weinig hoop voor je
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_63669304
Neeeee, op zulke antwoorden heb ik nie lopen wachte haha, maarja Ik heb alleen maar een ID kaart omdat ik totnu toe alleen binnen EU ben. dank je wel ik probeer het gewoon te verzetten of ik moet een SpoeD ID aanvragen voor 80 euro, dan kan ik net zo goed paspoort doen kost maar 5 euro duurder:(

maarja ben ook mn bankpas kwijt damn....

mvg

Don
pi_63669355
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:07 schreef don21 het volgende:
Heeft iemand misschien een ID wat ik het beste kan doen..
!
pi_63669385
Kost duurder
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 15:21:03 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63669443
Je zal toch wel zakken, dus geen probleem, heb je tenminste meer tijd om te leren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_63669568
Dat kan er ook weer bovenop damn wat een vertrouwen en ik ben mn geld kwijt:( das klote + kosten voor extra kosten en kosten voor stress en tijdverspilling en ongeloof dat mijn bankpas ook weg is nu moet ik gaan lenen damnit.. en weer tijd verspillen door terug te storten
pi_63669573
Naar de politie gaan en aangifte doen. Met dat papier kun je gewoon je examen doen. Neem voor de zekerheid een afschrift van je bank mee (naam en adres) en iets met je foto ofzo erop.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63669646
Weet je dat zeker Jeans? Want k las ergens anders dat je echt een Echte ID en geldig moet zijn.. volgens mij zijn de dingen waar ik een foto op heb niet meer zo geldig als het toen was.

Ik hoop dat je echt gelijk hebt want dat zou mij weer geld besparen en stress...

Met vriendelijk groet

Don
pi_63669681
Sorry, ik heb geen ID! Whahahahaha!!!!!!111111111 ;d ;ddd ;D
pi_63669705
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef don21 het volgende:
Weet je dat zeker Jeans? Want k las ergens anders dat je echt een Echte ID en geldig moet zijn.. volgens mij zijn de dingen waar ik een foto op heb niet meer zo geldig als het toen was.

Ik hoop dat je echt gelijk hebt want dat zou mij weer geld besparen en stress...

Met vriendelijk groet

Don
Nee, maar met dat proces verbaal kan je ook een nieuw paspoort aanvragen. Me dunkt...
Gewoon zoveel mogelijk dingen meenemen waarmee je aan kunt tonen dat jij jij bent (en dat proces verbaal natuurlijk). En je niet af laten schepen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63669948
Doe je toch gewoon je examen verplaatsen?
So we just called him Fred too
pi_63670047
Echt kut ik weet niet wat mij te wachten staat ik zie dat ik het niet kan verzetten.

Dus dit idee van jouw zal hopelijk lukken als er een frisse dame daar zit die mij het mij misschien toelaat.
Nog bedankt voor alle goede en slechte reacties.. nou k ga dan maar ff naar de Politie bureau..

Ps. Als iemand nog een Idee heeft kan je het gerust plaatsen

Mvg
don

Don
pi_63670944
Volgens mij kun je gewoon een tijdelijk document aanvragen totdat je een nieuwe kaart hebt. Ik heb ooit gehad dat onverwachts mijn paspoort ongeldig werd verklaard, toen kreeg ik een a4'tje met al mijn info en pasfoto mee.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_63671485
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:11 schreef Seneca het volgende:
Zo'n topic is hier al eens eerder geweest. Als je niet OF een geldig paspoort of id-bewijs hebt, dan heb ik weinig hoop voor je
Een rijbewijs kan ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_63671499
Waarom worden dit soort topics geopend.... zijn mensen echt te DOM om eerst met betreffende instantie te BELLEN om te vragen wat de mogelijkheden zijn en DAN pas op Fok! een topic openen???
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 16:48:12 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63672019
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef don21 het volgende:
Dat kan er ook weer bovenop damn wat een vertrouwen en ik ben mn geld kwijt:( das klote + kosten voor extra kosten en kosten voor stress en tijdverspilling en ongeloof dat mijn bankpas ook weg is nu moet ik gaan lenen damnit.. en weer tijd verspillen door terug te storten
Sory knul, ik heb gewoon een vrij realistische kijk op dit soort zaken .
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_63672023
en nu? waaorm kijk je hier naar dan.. als je toch met onzin komt...denk je niet dat ik het al heb gedaan..?? damn zeker te vaak anaal genomen eh?
  maandag 1 december 2008 @ 16:50:23 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63672097
heb je ook een slet genaaid?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63672139
? hoe bedoel je en wat en tegen wie heb je het? dit heeft er niks mee te maken...
pi_63672163
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef don21 het volgende:
en nu? waaorm kijk je hier naar dan.. als je toch met onzin komt...denk je niet dat ik het al heb gedaan..?? damn zeker te vaak anaal genomen eh?
newERbie die opmerking slaat dus nergens op. Maar als je zegt gebeld te hebben, wat was hun antwoord?
  maandag 1 december 2008 @ 16:55:50 #24
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63672264
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Een rijbewijs kan ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*PROEST* DAAR GING MIJN CHINESE HERBAL TEA.
AFC AJAX
pi_63672348
yep, die zeiden dat ik een andere soort Id moet fixen..bij de gemeente, net als wat lamzak zei...dus ja het helpt toch he?? en mensen kunnen ff sociaal zijn natuurlijk.. ofniet?
ok sorry ik was een beetje hard tegen je ik neem het terug, maar waarom heet je dan ook zo vies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')