quote:Op maandag 1 december 2008 15:07 schreef don21 het volgende:
Heeft iemand misschien een ID wat ik het beste kan doen..
Nee, maar met dat proces verbaal kan je ook een nieuw paspoort aanvragen. Me dunkt...quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef don21 het volgende:
Weet je dat zeker Jeans? Want k las ergens anders dat je echt een Echte ID en geldig moet zijn.. volgens mij zijn de dingen waar ik een foto op heb niet meer zo geldig als het toen was.
Ik hoop dat je echt gelijk hebt want dat zou mij weer geld besparen en stress...
Met vriendelijk groet
Don
Een rijbewijs kan ookquote:Op maandag 1 december 2008 15:11 schreef Seneca het volgende:
Zo'n topic is hier al eens eerder geweest. Als je niet OF een geldig paspoort of id-bewijs hebt, dan heb ik weinig hoop voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Sory knul, ik heb gewoon een vrij realistische kijk op dit soort zakenquote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef don21 het volgende:
Dat kan er ook weer bovenop damn wat een vertrouwen en ik ben mn geld kwijt:( das klote + kosten voor extra kosten en kosten voor stress en tijdverspilling en ongeloof dat mijn bankpas ook weg is nu moet ik gaan lenen damnit.. en weer tijd verspillen door terug te storten
quote:Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef don21 het volgende:
en nu? waaorm kijk je hier naar dan.. als je toch met onzin komt...denk je niet dat ik het al heb gedaan..?? damn zeker te vaak anaal genomen eh?
quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een rijbewijs kan ook*PROEST* DAAR GING MIJN CHINESE HERBAL TEA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |