abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63662122
Ik zaterdag een leuk huisje gezien waar ik én lekker in kan wonen én mijn ei in kwijt kan.

Het grote nadeel aan het huis is de lucht die er in hangt. De huidige bewoners hebben twee honden en die ruik je eigenlijk continue. En laat ik dat nou net de meest walchelijke lucht vinden die je in huis kan hebben.

Is het mogelijk om die lucht snel en effectief uit huis te krijgen
So we just called him Fred too
pi_63662154
Ja, het lijk uit de kruipruimte verwijderen.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_63662180
Welke vloerbedekking ligt er?
Ik neem aan dat je alles opniew gaat latexen.
Dit in combi met goed alles poetsen zal het probleem verhelpen mijn inziens.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  maandag 1 december 2008 @ 10:29:05 #4
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_63662278
Een stoomcleaner gebruiken !!
pi_63662467
Als alle meubels/vloerbedekking van de oude bewonders eruit zijn, en jij alles hebt voorzien van een mooi nieuw verflaagje dan ben je de geur waarschijnlijk al kwijt.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_63662880
WIj hadden in ons huis ook een vieze huisdierenlucht (katten in dit geval).
We hebben gelucht, geverfd en gepoetst, zijn nog niet eens klaar met alles maar de lucht is grotendeels al weg.

Als er maar geen vloerbedekking ligt waar alles in is getrokken dan heb je het zo weg.
pi_63663204
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:25 schreef dekilo het volgende:
Welke vloerbedekking ligt er?
Ik neem aan dat je alles opniew gaat latexen.
Dit in combi met goed alles poetsen zal het probleem verhelpen mijn inziens.
Er ligt een laminaat vloer in die ik wilde laten liggen.
Muren en plafonds krijgen een nieuw likje verf.
Roze is namelijk niet echt mijn kleur....
So we just called him Fred too
pi_63663339
Ik meen dat water en azijn koken ook geuren absorberen. Een stukje van Wikipedia lijkt dat te bevestigen.

"Azijn kan gebruikt worden voor:

* vetvlekken (onverdunde azijn gebruiken)
* chroom (onverdund)
* ontkalking van o.a. koffiezetapparaten (onverdund)
* keukens te ontgeuren en verfrissen (verdund met water in pannetje laten koken)
* ontstoppen van afvoerbuizen (gemengd met soda)
* schoonmaken van stukken van 1, 2 en 5 eurocent"

Edit: Onderaan deze pagina staan ook nog wat tips.
Din jävla kuk!
pi_63663408
Weet je zeker dat kill_em_all er niet heeft gewoond en het een begraafplaats voor muizen is geworden?

Bron: muis 0wnd zichzelf
pi_63664040
Had ik ook in mijn huis, de vorige bewoner had katten, en nu heb ik zelf ook een kat, maar daar ruik je niets van. Hier stonk het echt naar mufheid en kattenpis. En gore mannenlucht in het algemeen.
Ik heb elke keer als ik ging klussen, alle ramen en deuren opengegooid (voordeel was dat het toen augustus was en nog lekker weer). Daarnaast hielp het verven, grondig stofzuigen en schoonmaken ook heel veel.
Je zou ook nog een paar van die geurverspreider dingen kunnen neerzetten.
Je hebt die vieze lucht er zo uit hoor! De geur zit voornamelijk in stoffen, zoals meubels en gordijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')