Inderdaad, niet op gelet. Ik vond het persoonlijk ook niet geslaagd, maar goed, het is mijn eerste probeersel. Bovendien moet de foto er ook een beetje geschikt voor zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 02:06 schreef Ronalld het volgende:
Is dit niet gewoon een gigantisch lage DOF maken?
@ ACT-F, misschien iets meer contrast - saturation en iets meer opletten dat alleen de horizontale distance scherp is. Zo is je achtergrond gebouw nog wel gedeeltelijk scherp, maar de grond rechtonder de heli niet.Het gaat om afstand, niet om hoogte.
Klopt, vooral een hoger standpunt maakt het erg fijn voor maquette-achtige resultaten. Helaas heb ik daar niet heel veel van in mijn archief.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, niet op gelet. Ik vond het persoonlijk ook niet geslaagd, maar goed, het is mijn eerste probeersel. Bovendien moet de foto er ook een beetje geschikt voor zijn.
Dat was vooral ook mijn grootste probleemquote:Op woensdag 17 december 2008 16:20 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Klopt, vooral een hoger standpunt maakt het erg fijn voor maquette-achtige resultaten. Helaas heb ik daar niet heel veel van in mijn archief.
http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.phpquote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand een linkje naar een goeie tutorial?
boing boing doet het niet?
tof, thamksquote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef Noxa het volgende:
[..]
http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
Blijven proberen!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:01 schreef Oksel het volgende:
Ik heb denk ik de perfecte foto ervoor, alleen het lukt me nog niet zo goed
Zoiets?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:18 schreef Oksel het volgende:
Neuh, ik laat de uitdaging aan iemand die wel goed is met Photosjop
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet bijna niet dat het echt is!
héél tof gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet bijna niet dat het echt is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |