ik vind 5 leuk...quote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind lingo tof. Vooral die met 7 letters, vet moeilijk.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ik vind 5 leuk...
LEUNE ooooo
KEUNE xoooo
PLEUN -------
LINGO!!!!!!
JOSTI xx//oquote:Op zondag 30 november 2008 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ik vind 5 leuk...
LEUNE ooooo
KEUNE xoooo
PLEUN -------
LINGO!!!!!!
Was toch ook een keer met dyslecticiquote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
Met die 7 letters trouwens, kwamen er twee dozen die een black out kregen. Ze noemden serieus alleen 6- of 8-letterwoorden op!![]()
Zullen wij samen gaan... We zijn vet goed..quote:Op zondag 30 november 2008 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
JOSTI xx//o
JOOST -----
LINGOOOOOO!!11![]()
![]()
Volgens mij moet je ook zo'n selectie procedure doorlopen. Heb ik eens gelezenquote:Op zondag 30 november 2008 23:03 schreef Knekwurst het volgende:
Een huisgenote heeft mij + andere huisgenoot opgegeven. Er moesten echter foto's bij en de enige die ze kon vinden waar we samen op stonden was er een waar we zwaar lam waren.
Nog altijd niet benaderd door Lingo. Beetje jammer. Anders zeker die 5000 euro mee naar huis nemen ghekke!
Geef maar toe dat de mijne beter is.quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zullen wij samen gaan... We zijn vet goed..
Klopt. In een bepaalde tijd zoveel mogelijk passende woorden opschrijven oid. Helaas zijn we daar niet eens voor uitgenodigd..quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook zo'n selectie procedure doorlopen. Heb ik eens gelezen.
Oh en MASD leuk dat je mee wil doen, wanneer gaan we oefenen?
Joh, eerst moeten we meeten in een restaurant he. Etentje bij kaarslicht, ik maak je spontaan hetero.quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh en MASD leuk dat je mee wil doen, wanneer gaan we oefenen?
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb de lingo-hardstyle remix op mijn mobiel als ringtone.
Als je van Lingo houdt moet dat vast lukkenquote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Joh, eerst moeten we meeten in een restaurant he. Etentje bij kaarslicht, ik maak je spontaan hetero.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geef maar toe dat de mijne beter is.
Sinds wanneer dat nu weerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |