zat ik ook aan te denken....quote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef klipper het volgende:
Waarom moet het demontabel blijven?
Je kunt er ook voor kiezen om alles gewoon te lijmen, en voor de aan sluiting boven de vloer en eventueel ook degene voor de dakdoorvoer te voorzien van een schuifmof, dan is het alsnog demontabel, en heb je maar 2 moffen met rubberen afdichtingsringen nodig.
Je hebt helemaal gelijk, maar de constructie is juist gebaseerd op een kritische beschouwing van het geheel.quote:Op maandag 1 december 2008 00:22 schreef Cybersijp het volgende:
Ik zou zelf nog eens kritisch kijken naar de opbouw van je buizen. Het is nl. zo dat water welke condenseert dus door de zwaartekracht naar beneden komt zetten, en dus in de ontstoppings mof blijft staan.....
Isoleren van de afvoerleiding is in dit geval dan ook wel een aanrader.quote:Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar de constructie is juist gebaseerd op een kritische beschouwing van het geheel.
Wat extra info:
Het hele traject van mijn droger afvoer is aan de lange kant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop