Met deze laatste wil ik even de aandacht vestigen op het onderschatte deel van FOK!-BB, nl. die mensen die zich (onterecht) naar de minder serieuze kant hebben laten verbannen. Zij, die vrijwillig zijn gegaan, waren overduidelijk dus niet de mensen, die problemen veroorzaakten, anders waren ze wel blijven stangen. Duidelijk? ok!!!
En dan nu graag uw reacties, ik kan al haast niet wachten.
Wat bezielt je om zotiets te bedenken??
Fokkers gaan ver maar zover???Pfff
Tuurlijk waardeer ik ieders (!!!!) bijdrage, maar je hoeft toch geen poll te gaan houden van meest favoriete Fokkers?
quote:Wat bezielt iemand om laven te sparen, of zijn haar aan de zijkanten langer te laten groeien om het over zijn kale plaat te kunnen kammen?
op 12-08-1999 om 07:39 AM schreef Kimmie het volgende: (...)Wat bezielt je om zotiets te bedenken??(...)
Geen idee. Je hebt gelijk dat dit topic een zot-iets is, best ver gaat etcetera, maar het is imho onschadelijk.
Van mij mag ie blijven, maar dan niet onder BB S&A natuurlijk.
Oh ja, ik was er nog een paar vergeten :
Kimmie, Voyeur, Re, KutKip, Harry, Hiz, Ludo en LMK
Niet danny en remco om te slijmen maar vanwege de rake opmerkingen die ze maken
quote:
op 12-08-1999 om 03:32 AM schreef Schanulleke het volgende:Met deze laatste wil ik even de aandacht vestigen op het onderschatte deel van FOK!-BB, nl. die mensen die zich (onterecht) naar de minder serieuze kant hebben laten verbannen. Zij, die vrijwillig zijn gegaan, waren overduidelijk dus niet de mensen, die problemen veroorzaakten, anders waren ze wel blijven stangen. Duidelijk? ok!!!
Ik geloof dat we hier ten tijde van de 'opsplitsing' al uitgebreid over hebben geouwehoerd, maar een dergelijke posting vraagt om een nieuwe discussie.
Het niet-serieuze deel van dit BB-forum is NIET het mindere deel, en van verbanning van FOKkers is dus al helemaal geen sprake. Deze opsplitsing heeft te maken met de aard van de topics/postings, en dus niet met personen. Veel mensen posten immers in beide fora!
De opsplitsing heeft enorm bijgedragen aan de leesbaarheid van het forum, en ik denk dat veel FOKkers daar zeer tevreden over zijn! Ik in ieder geval wel....
Het feit dat een dergelijk onzintopic nu toch weer hier terechtkomt, is het levende bewijs dat een opsplitsing in twee fora wel degelijk nut heeft, en nut zal blijven hebben.
Do I need to say more?
Verder ben ik verknocht aan ieder die dit forum maakt (of heeft gemaakt) tot wat het is. Vooral degenen met wie je dan een wat directer contact hebt in wat opeenvolgende posts maken dan naamsbekendheid, maar als ik namen ga noemen dan is het kansloos om volledig te blijven en kansloos om mensen niet voor het hoofd te stoten.
Nou vooruit dan, ik maak het mezelf makkelijk en geef toch toe aan de essentie van deze topic: Numero Uno: Danny, en verder iedereen die mij lief vindt, die zijn mijn favoriet want ik mag graag gemogen worden.
-------------------------
Bedankt voor mijn nominaties die ik hierboven mocht lezen, wor ik helemaal warrum van van binnen
quote:
Do I need to say more?
Vergeet niemand mij? hehe *lol*
Ik nomineer (in positieve zin):
G-Haven: Altijd lachen
Hunter: Goede nieuwtjes, bovendien aardige gozer
En Moor natuurlijk.
na lang nadenken...ja dat zijn ze.
Wat mij opvalt is dat er geen Fok! schoonheden genomineerd zijn door mij...dat klopt niet... Daarom dus nog Tina en die onverwoestbare streamverslaggeefster Oliebol2000
------------------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 08 December 1999).]
Ga zo door, allen!
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 08 December 1999).]
quote:
op 12-08-1999 om 07:39 AM schreef Kimmie het volgende:
Aangzien dit topic bij serieus en actueel geplaatst is, reageer ik serieus:Wat bezielt je om zotiets te bedenken??
Fokkers gaan ver maar zover???Pfff
Nu is Kimmie mijn favoriet!
Wat een wank-topic zeg.
bogus.
Wat een visionair was die Eric Blair!
(ik bedoel natuurlijk George Orwell, maar dit rijmt zo lekker).
Kan dit suffe topic niet gesloten worden? Sorry dat ik het nu weer naar boven haal.
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
Mijn favorieten van A tot Z:
a. TARAraboemdijee
b. Hunter
c. GHaven
d. Athena
e. Moor
Grtz,
Meerhoerman.
Leuke topic trouwens. Jammer dat niet iedereen zo'n leuk initiatief weet te waarderen of het anders gewoon negeert.
Mijn favorieten: bijna iedereen, maar sommigen toch iets meer:
Schanulleke dus (dat kopje vol zaagsel laat me altijd weer lachen)
GHaven (vanwege zijn lieve ogen waarvan je wel moet smelten )
Hunter (omdat hij altijd te hulpt schiet waar nodig)
Moor (omdat hij onvermoeid steeds weer opkomt voor de mensen die zich niet kunnen verdedigen -de BB'ers dus- en omdat hij ons het gedrag van mensen vanuit een ander gezichtspunt laat zien)
The two sisters (vanwege hun rake beschrijvingen: waar zijn ze eigenlijk??)
Alkyone (gaat altijd de diepte in)
Mirrorman (gewoon, omdat hij zo leuk is)
Voyeur (omdat hij zich vooral in het begin met hart en ziel heeft ingezet om internetgeschiedenis te schrijven)
Digger (is gewoon een lieffie)
Jumparound (omdat hij zo dapper is om zich hier het vuur aan de schenen te laten leggen)
Danny (omdat hij dit alles mogelijk maakt)
quote:
op 12-08-1999 om 08:52 AM schreef GHaven het volgende:
Wat bezielt iemand om laven te sparen, of zijn haar aan de zijkanten langer te laten groeien om het over zijn kale plaat te kunnen kammen?
HAHAHAHAHAHAHA, maar om op de vraag terug te komen, die mensen snap ik ook niet.
Ik zag laatst weer een tv aanbieding van een laaf, ik dacht eentje die je ramen wast.
Maaruh wie van de Fokkers heeft er een laaf in huis....(weet ik meteen hoe ik de posts moet interpreteren, jij olie2000?????)Sorry voor mijn al te erge directheid, wacht nu op de volgnede shit die ik over me heen zal krijgen.
Doei!!
HAHAHAHAHAHAHA
Doordevil Meester columnist
Oliebol2000 onze Streambuffel
Voyeur onze andere streambuffel
Moor immer kritisch
Hunter, de Diehard die voor ons alle nieuwsfeiten op de kop tikt
Ghaven voor de komische noot (vooral die met die smiley was Briljant
Badgirl: je bent wel lief
de FOK!crew: allemaal voor het veeeeele werk en inzet
Mirrorman: daar kun je dus echt niks zinnigs over zeggen, maar werkt vooral goed op m'n lachspieren
Letterman kort maar krachtig
en alle andere kanjers waarmee we dit forum maken tot wat het is..........
Je vroeg erom en ik ben altijd attent!
Dat je het leukt vind om een beetje te stangen hier is prima. Blijven we allemaal wakker van, maar kan je ophouden om in allerlei topics steeds oliebol als mikpunt te nemen van je spot.
Als je een beetje opgelet had en tussen de regels door kon lezen zou je begrijpen dat oliebol nu niet in de prettigste omstandigheden verkeert. Snap je het nog niet mail me dan [zie mijn profiel].
Probeer eens kritisch te zijn zonder persoonlijke aanvallen of als je het niet laten kan, verleg je aandacht eens! Ga desnoods mij eens een tijdje stangen: ik heb een redelijk dikke huid.
quote:
op 12-08-1999 om 08:56 PM schreef buzzer het volgende:
Jeetje, moeilijke vraag, ik heb een hoop favorieten, en zal er hier een paar noemen, en iedereen die ik niet nom wil ik niet te kort doen, dus bij voorbaat sorry als je er niet bij staat, terwijl je toch een hoop bijdraagt aan het forum.......Doordevil Meester columnist
Oliebol2000 onze Streambuffel
Voyeur onze andere streambuffel
Moor immer kritisch
Hunter, de Diehard die voor ons alle nieuwsfeiten op de kop tikt
Ghaven voor de komische noot (vooral die met die smiley was Briljant
Badgirl: je bent wel lief
de FOK!crew: allemaal voor het veeeeele werk en inzet
Mirrorman: daar kun je dus echt niks zinnigs over zeggen, maar werkt vooral goed op m'n lachspieren
Letterman kort maar krachtigen alle andere kanjers waarmee we dit forum maken tot wat het is..........
Zo ik heb een luie dag vandaag ik sluit me aan bij de tekst van Buzzer met als aanvulling dat ik hoop dat de splitsing opgeheven wordt zodat we weer een grote familie zijn (gezellig zo voor de Kerstdagen).
Want laten we eerlijk zijn het andere gedeelte van het BB-forum is op sterven na dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |