Je had nog een maand de tijd hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:37 schreef Leinonlein het volgende:
Kaartjes nog net met vroegbeokkorting besteld op http://www.szigetfestival.nl
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:54 schreef Brammie1 het volgende:
weet iemand wat de vertrektijden zijn van de szigettrein? Ik ga vanaf arnhem, maar heb nog geen kaartje gekocht.
quote:Vertrekdatum heenreis 9 augustus, terugreis 17 augustus. Vertrek- en aankomsttijden staan momenteel nog niet vast.
Klikje!quote:De organisatie van het Hongaarse Sziget maakt vandaag via de website een rijtje nieuwe namen bekend. The Offspring, Snow Patrol, Die Toten Hosen, Haydamaky, Disco Ensemble, Squarepusher, Tom Wilkinson, Blasted, Mechanism, Matatu, Miloopa, Expatriate, Donots, Backyard Babies, Coldcut en Birdy Nam Nam zijn officieel aan het programma toegevoegd. Ook is de tweede Nederlandse naam bekend. De Staat zal ook aanwezig zijn op het festival.
Update: Ook The Kills, Digitalism, N&SK, Khaled, Brotherhood of Brass en Starts Together staan dit jaar op het festival.
Ha, ik dacht dat het al mei was... Nou ja, kan ze maar vast binnen hebbenquote:
Nog een klikje.quote:After being one of the first bands to announce their presence at this year’s Sziget (the news article still is on their official site), it seems that something happened along the way and Rise Against won’t be at this year’s Sziget. None of the official confirmations in the last few days mention them, and now there is no Sziget date on their site or MySpace. Also, they’re booked from August 12 to August 15.
But who knows, maybe on August 16?
Ik heb een hoop mensen gehoord die vanaf het Balaton meer dagjes naar Kroatie gingen, was volgens hun zeker te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef inasras het volgende:
Heeft iemand ervaringen met Kroatie?
Ik wil eerst naar Kroatie gaan, naar Zadar. Dan met het openbaar vervoer van Zadar naar Boedapest om daar Sziget te bezoeken.
Iemand tips?
Auto?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hoerenzooi, Sziget express is uitverkocht! Nou ik ben benieuwd hoe ik daar nu nog ga komen..
Via waar heb je die ticket besteld?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef vinnyb het volgende:
zo, tickets geboekt.. wel pruts tijden, maar wel slechts 100,35 voor een retourtje!
Amsterdam Boedapest MALEV Hungarian Airlines MA 669 10/08/09 20:30 10/08/09 22:30
Boedapest Amsterdam MALEV Hungarian Airlines MA 660 17/08/09 07:10 17/08/09 09:15
Was er toen ook in het begin sprake van 1 trein? Anders wacht ik het inderdaad nog even af.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
Aah joh
Vorig jaar waren er ook 4 ritten.
Wacht het nog even af.
Besides that, vliegtuig is zelfs nog goedkoper.
Helemaal op het begin wel jahquote:Op donderdag 9 april 2009 16:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Was er toen ook in het begin sprake van 1 trein? Anders wacht ik het inderdaad nog even af.
In het slaapgedeelte heb je naast een bed, ook een stoelquote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
True, maar ik ben 20 en de mensen waar ik mee gaan en ik zelf hebben geen auto. Nou zitten m'n pa en m'n ma ook niet te wachten als ik aan hun vraag om even naar Hongarije te rijden. Overigens word er wel slaaptrein ingezet, die kost 190euro, maar ik heb toch liever stoelen dan een bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |