Lijkt me moeilijk, gezien het feit het over iets van 3 dagen verspreid is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga wel met de trein, gaan we een Fok! meeting houden in de trein, ja?
Heb je een punt inderdaad. Ik wist niet hoeveel treinen er heen zouden gaan. Maar ja, op Sziget zelf zou ook vet zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, gezien het feit het over iets van 3 dagen verspreid is.
Ik heb wel vorig jaar met skippybal een kwartiertje staan kletsen.
Het zou wel tof wezen nog een poging te wagen om op Sziget zelf te meeten.
Dan zouden we denk ik het beste het overdag kunnen doen.
Uurtje of 4/5 uur bij de mokka chuka met een biertje, zou heerlijk wezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb je een punt inderdaad. Ik wist niet hoeveel treinen er heen zouden gaan. Maar ja, op Sziget zelf zou ook vet zijn!
Wij hebben de vlucht van de 7e gepakt om 10 uur, dan zijn we er 12 uur. Dus dan kunnen we van vrijdag t/m zondag in Budapest chillenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef vinnyb het volgende:
zo, tickets geboekt.. wel pruts tijden, maar wel slechts 100,35 voor een retourtje!
Amsterdam Boedapest MALEV Hungarian Airlines MA 669 10/08/09 20:30 10/08/09 22:30
Boedapest Amsterdam MALEV Hungarian Airlines MA 660 17/08/09 07:10 17/08/09 09:15
Naar de verhalen die ik heb gehoord kun je genoeg daar kopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef B.Ross het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar sziget maar wij gaan met het vliegtuig, en nu het probleem : ik hou nog al van wiet word je in hongarije streng gecontroleerd en zo niet waar kan je het het beste verstoppen(koffiebonen nemen de geur weg weet ik ) of moet ik maar slecht tering zooi in hongarije kopen
Je kan het beste zo`n stonede Hongaar aanspreken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:43 schreef SlaggY het volgende:
Vorig jaar zei ook iedereen dat we daar makkelijk wiet konden krijgen, maar ik heb niks gevonden hoor. Hele week geen jointje gehad.
We zijn vorig jaar met de auto gekomen en hadden achteraf gezien makkelijk wat mee kunnen nemen, maar het blijft natuurlijk altijd riskant.
Nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef Opklopper het volgende:
Is er in de Sziget Express een rookcoupe?
Ben geen douane tegengekomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef SlaggY het volgende:
Hoe is de controle op drugs in de trein? Denk niet dat ik iets mee neem, als je gepakt wordt is het niet even een boete betalen en verder gaan lijkt me. Maar ben wel benieuwd, lopen ze daar met honden door de trein op de grens?
Tis meer op de eerste dag dat het iets strenger is dan 2 dagen later.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef CasB het volgende:
Mwah, die tassencontrole stelt ook niet veel voor. Bij mij voelden ze alleen ff aan de buitenkant van m'n rugzak en hebben m'n andere tas even ingekeken.
Wij waren er al op day zero.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tis meer op de eerste dag dat het iets strenger is dan 2 dagen later.
Kloptquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef 988012 het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het kaartje na dit weekend 30 euro duurder zou worden, alleen kan hier zo snel niks over vinden. Weet iemand hier iets van?
Camping Ticketquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef 988012 het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het kaartje na dit weekend 30 euro duurder zou worden, alleen kan hier zo snel niks over vinden. Weet iemand hier iets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |