Het is van 11 tot 17quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef vinnyb het volgende:
Iemand enig idee of het festifal op de de 18e eindigd? ipv de 17e? of de 16e? Is handig met boeken van terugreis...
Thanx. En kunnen we de 10e al de camping op?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is van 11 tot 17
Dus 17 is er niks meer te doen
Dan is Day Zero, vanaf de 9e kun je al (voor een paar euro extra) op de camping.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Thanx. En kunnen we de 10e al de camping op?
Mijn held!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan is Day Zero, vanaf de 9e kun je al (voor een paar euro extra) op de camping.
ywquote:
ach je weet wat ie bedoelt :pquote:
Je hebt 60 podia, Main Stage is echt open air en kan overdag qua temperatuur oplopen tot 36-38 graden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef klier het volgende:
Ik wil ook naar szigetGoeie verhalen gehoord!
Heb alleen een vraagje: hoe zit het met de hitte?
Ik ben heel blank met sproeten en ik kan niet zo goed tegen hitte (ik zweet nauwelijks e.d. waardoor ik slecht afkoel en heb het snel te heet) en ik verband dus ook nog eens supersnel.
Daarom ga ik ook nooit op strandvakantie naar Spanje in de zomer, maar bijvoorbeeld eerder in mei omdat ik dan de temperaturen wel lekker vind.
Hoe erg is het met de hitte op Sziget? Druip je ongeveer je kleren uit? Liggen alle podia in de volle zon? (dat zou wel een probleem zijn)
En de tenten? Koelt het snachts een beetje af of zo?
Ik weet nog sowieso niet of ik ga. Eerst wou ik dit jaar zeker laten schieten, maar toevallig zijn er deze week allemaal vrienden aan het vragen of ik ook mee gaquote:
Ik heb dit jaar 2 gratis festival en vliegtuigtickets gekregen. Dus ik ga met een vriendin die kant opquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet nog sowieso niet of ik ga. Eerst wou ik dit jaar zeker laten schieten, maar toevallig zijn er deze week allemaal vrienden aan het vragen of ik ook mee ga
En nu twijfel ik dus, ook gezien de eerste namen.
Maar dan gaat het waarschijnlijk een roadtrip worden, interrail-toertje of een liftavontuur
Hoewel die discotrein me ernstig hard lijkt!
Lijken je vliegtijden op die van mij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 2 gratis festival en vliegtuigtickets gekregen. Dus ik ga met een vriendin die kant op
Mis ik trouwens wel day zero
Dat had ik ook al ergens in m`n gedachten jah, en daarbij ik kan na afloop nog 4 dagen feesten in Budapest zelf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, als ze weer met iets lame als Maiden aan komen zetten op Day Zero mis je toch niet zo heul veel.
Feesten kan de rest van de week ook nog wel
Ik ga met wizz air op 11 aug rond 12 uur vanuit Eindhoven en terug 20 aug ook rond 12 uur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Lijken je vliegtijden op die van mij?
Vorig jaar nog een geweldig feestje gehad bij een of andere vage Franse bar op dag -2, heul tof.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:47 schreef n0r het volgende:
Op Day -1 en -2 treedt er helemaal niemand op en dan is het toch feest
Ik blijf waarschijnlijk ook weer een weekje langer.
Budapest
Aha. Dan wordt het hem niet voor mij ben ik bangquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt 60 podia, Main Stage is echt open air en kan overdag qua temperatuur oplopen tot 36-38 graden.
Verder heb je ook wel overdekte podia, bijvoorbeeld de wan2.
Tis wel lastig als je de zon wilt ontwijken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |