Het is van 11 tot 17quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef vinnyb het volgende:
Iemand enig idee of het festifal op de de 18e eindigd? ipv de 17e? of de 16e? Is handig met boeken van terugreis...
Thanx. En kunnen we de 10e al de camping op?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is van 11 tot 17
Dus 17 is er niks meer te doen
Dan is Day Zero, vanaf de 9e kun je al (voor een paar euro extra) op de camping.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Thanx. En kunnen we de 10e al de camping op?
Mijn held!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan is Day Zero, vanaf de 9e kun je al (voor een paar euro extra) op de camping.
ywquote:
ach je weet wat ie bedoelt :pquote:
Je hebt 60 podia, Main Stage is echt open air en kan overdag qua temperatuur oplopen tot 36-38 graden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef klier het volgende:
Ik wil ook naar szigetGoeie verhalen gehoord!
Heb alleen een vraagje: hoe zit het met de hitte?
Ik ben heel blank met sproeten en ik kan niet zo goed tegen hitte (ik zweet nauwelijks e.d. waardoor ik slecht afkoel en heb het snel te heet) en ik verband dus ook nog eens supersnel.
Daarom ga ik ook nooit op strandvakantie naar Spanje in de zomer, maar bijvoorbeeld eerder in mei omdat ik dan de temperaturen wel lekker vind.
Hoe erg is het met de hitte op Sziget? Druip je ongeveer je kleren uit? Liggen alle podia in de volle zon? (dat zou wel een probleem zijn)
En de tenten? Koelt het snachts een beetje af of zo?
Ik weet nog sowieso niet of ik ga. Eerst wou ik dit jaar zeker laten schieten, maar toevallig zijn er deze week allemaal vrienden aan het vragen of ik ook mee gaquote:
Ik heb dit jaar 2 gratis festival en vliegtuigtickets gekregen. Dus ik ga met een vriendin die kant opquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet nog sowieso niet of ik ga. Eerst wou ik dit jaar zeker laten schieten, maar toevallig zijn er deze week allemaal vrienden aan het vragen of ik ook mee ga
En nu twijfel ik dus, ook gezien de eerste namen.
Maar dan gaat het waarschijnlijk een roadtrip worden, interrail-toertje of een liftavontuur
Hoewel die discotrein me ernstig hard lijkt!
Lijken je vliegtijden op die van mij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 2 gratis festival en vliegtuigtickets gekregen. Dus ik ga met een vriendin die kant op
Mis ik trouwens wel day zero
Dat had ik ook al ergens in m`n gedachten jah, en daarbij ik kan na afloop nog 4 dagen feesten in Budapest zelf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, als ze weer met iets lame als Maiden aan komen zetten op Day Zero mis je toch niet zo heul veel.
Feesten kan de rest van de week ook nog wel
Ik ga met wizz air op 11 aug rond 12 uur vanuit Eindhoven en terug 20 aug ook rond 12 uur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Lijken je vliegtijden op die van mij?
Vorig jaar nog een geweldig feestje gehad bij een of andere vage Franse bar op dag -2, heul tof.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:47 schreef n0r het volgende:
Op Day -1 en -2 treedt er helemaal niemand op en dan is het toch feest
Ik blijf waarschijnlijk ook weer een weekje langer.
Budapest
Aha. Dan wordt het hem niet voor mij ben ik bangquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt 60 podia, Main Stage is echt open air en kan overdag qua temperatuur oplopen tot 36-38 graden.
Verder heb je ook wel overdekte podia, bijvoorbeeld de wan2.
Tis wel lastig als je de zon wilt ontwijken hoor.
Lijkt me moeilijk, gezien het feit het over iets van 3 dagen verspreid is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga wel met de trein, gaan we een Fok! meeting houden in de trein, ja?
Heb je een punt inderdaad. Ik wist niet hoeveel treinen er heen zouden gaan. Maar ja, op Sziget zelf zou ook vet zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, gezien het feit het over iets van 3 dagen verspreid is.
Ik heb wel vorig jaar met skippybal een kwartiertje staan kletsen.
Het zou wel tof wezen nog een poging te wagen om op Sziget zelf te meeten.
Dan zouden we denk ik het beste het overdag kunnen doen.
Uurtje of 4/5 uur bij de mokka chuka met een biertje, zou heerlijk wezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb je een punt inderdaad. Ik wist niet hoeveel treinen er heen zouden gaan. Maar ja, op Sziget zelf zou ook vet zijn!
Wij hebben de vlucht van de 7e gepakt om 10 uur, dan zijn we er 12 uur. Dus dan kunnen we van vrijdag t/m zondag in Budapest chillenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef vinnyb het volgende:
zo, tickets geboekt.. wel pruts tijden, maar wel slechts 100,35 voor een retourtje!
Amsterdam Boedapest MALEV Hungarian Airlines MA 669 10/08/09 20:30 10/08/09 22:30
Boedapest Amsterdam MALEV Hungarian Airlines MA 660 17/08/09 07:10 17/08/09 09:15
Naar de verhalen die ik heb gehoord kun je genoeg daar kopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef B.Ross het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar sziget maar wij gaan met het vliegtuig, en nu het probleem : ik hou nog al van wiet word je in hongarije streng gecontroleerd en zo niet waar kan je het het beste verstoppen(koffiebonen nemen de geur weg weet ik ) of moet ik maar slecht tering zooi in hongarije kopen
Je kan het beste zo`n stonede Hongaar aanspreken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:43 schreef SlaggY het volgende:
Vorig jaar zei ook iedereen dat we daar makkelijk wiet konden krijgen, maar ik heb niks gevonden hoor. Hele week geen jointje gehad.
We zijn vorig jaar met de auto gekomen en hadden achteraf gezien makkelijk wat mee kunnen nemen, maar het blijft natuurlijk altijd riskant.
Nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef Opklopper het volgende:
Is er in de Sziget Express een rookcoupe?
Ben geen douane tegengekomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef SlaggY het volgende:
Hoe is de controle op drugs in de trein? Denk niet dat ik iets mee neem, als je gepakt wordt is het niet even een boete betalen en verder gaan lijkt me. Maar ben wel benieuwd, lopen ze daar met honden door de trein op de grens?
Tis meer op de eerste dag dat het iets strenger is dan 2 dagen later.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef CasB het volgende:
Mwah, die tassencontrole stelt ook niet veel voor. Bij mij voelden ze alleen ff aan de buitenkant van m'n rugzak en hebben m'n andere tas even ingekeken.
Wij waren er al op day zero.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tis meer op de eerste dag dat het iets strenger is dan 2 dagen later.
Kloptquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef 988012 het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het kaartje na dit weekend 30 euro duurder zou worden, alleen kan hier zo snel niks over vinden. Weet iemand hier iets van?
Camping Ticketquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef 988012 het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het kaartje na dit weekend 30 euro duurder zou worden, alleen kan hier zo snel niks over vinden. Weet iemand hier iets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |