Hongaarse chickies kopenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
Eén euro is nu bijna 290 forint waard. Was vorig jaar 240
Die dixies worden elke dag leeggepompt/schoongemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:36 schreef n0r het volgende:
En volgens mij worden die Dixies daar 1 keer in de week leeggepomt ofzo
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
Dat je zo bij je tent een beetje zit te chillen, een lekker briesje ineens voelt en twee seconden later zo'n dikke strontlucht
Lowlands is een hemeltje vergeleken met dat, inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:36 schreef n0r het volgende:
En volgens mij worden die Dixies daar 1 keer in de week leeggepomt ofzo
Dat hoor je helaas wel vaker bij buitenlandse festivals. Zit er zelf eigenlijk wel over te denken om ergens in de buurt een hostel of appartementje te pakken. 7-8 dagen in een tentje rotten, trekt deze oude bok echt niet meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij ons was twee jaar geleden ook een tent leeggehaald trouwens.
Ik sliep vorig jaar in hostel Universitas.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat hoor je helaas wel vaker bij buitenlandse festivals. Zit er zelf eigenlijk wel over te denken om ergens in de buurt een hostel of appartementje te pakken. 7-8 dagen in een tentje rotten, trekt deze oude bok echt niet meer.
Is sowieso best zwaar op Sziget hoor. Ik werd elke ochtend steevast om 8 uur wakker vanwege de snikhete temperaturen in m'n tent. Bij terugkomst was ik dan ook echt kapot.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat hoor je helaas wel vaker bij buitenlandse festivals. Zit er zelf eigenlijk wel over te denken om ergens in de buurt een hostel of appartementje te pakken. 7-8 dagen in een tentje rotten, trekt deze oude bok echt niet meer.
NEEEE kut!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Overigens komt Rise Against zeker niet meer.... Klikje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |