Heb je in je Zyxel ook wel de nodige Firewall rules aangemaakt (twee stuks: WAN to LAN en LAN to WAN)? Alleen een port forwarden via NAT is natuurlijk niet genoeg als je ook de Firewall in de router aan hebt staan!quote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef Slappy het volgende:
Mensen ik wil goed muziek kunnen downloadenMaar via soulseek zelf geeft ie aan dat het niet goed is en bij Utorrent ook
![]()
Mijn ip binnen het netwerk is dus 10.0.8.11
[ afbeelding ]
Dit is van de Modem/router
[ afbeelding ]
Soulseek
[ afbeelding ]
Linksys router wrt54g Draadloo
Upnp staat dus aan maar dat werkt dus niet bij Soulseek bij Mijn 360 geeft ie wel aan dat ie poorten opent als die aanstaat
Nee, UPnP werkt alleen als de applicatie dat ook ondersteunt. Soulseek is al wat ouder en ondersteunt het voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Slappy het volgende:
Ok maar ik heb de firewall in modem/router uitgezet nog zeurt soulseek.Ik zal morgen wel even die site bekijken.Maar upnp aanheb moet ie het toch automatisch doen?Want bij Xbox live connection zegt ie open nat.
Ja ik zag het. Soulseek is al wat ouder dus het verbaast mij wel een beetje. Maar goed, bij recente versies van µTorrent krijg ik zelf UPnP ook niet werkend, terwijl dat met µTorrent 1.61 hier geen enkel probleem is. Het kan dus ook aan de programma's liggen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:30 schreef Slappy het volgende:
Kijk op die screen bij Soulseek ik heb Upnp aangevinkt dus lijkt me dat ie dat ondersteunt.En bij Utorrent zit er ook Upnp functie bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |