morgen gaan we verder met in poule b
ADO Den Haag-Sparta
en in poule a
FC Den Bosch-Emmen
*begint vast met duimen*
quote:Tis te hopen.
Op woensdag 08 mei 2002 02:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Dat wordt volgend seizoen weer eredivisie dus.
Van Camboer moeten we winnen want Kruys wordt de nieuwe trainer. (en die wilt graag in de eredivisie, neem ik aan)
quote:Kruys zit niet op de bank: hij wil elke schijn van belangenverstreling mijden...
Op woensdag 08 mei 2002 10:00 schreef terabyte het volgende:[..]
Tis te hopen.
Van Camboer moeten we winnen want Kruys wordt de nieuwe trainer. (en die wilt graag in de eredivisie, neem ik aan)
Camboer en Emmen moeten zowiezo minstens 10 punten zijn, thuis van RBC winnen moet ook kunnen..en dan is het Eredivisieschap al weer veilig gesteld
quote:Heel ver weg zeker? Ach, we hebben allebei een hekel aan Italië en alles dat met Italië te maken heeft, dus hebben we weer iets gemeenschappelijk. Plus juichen we beiden erg hard voor Ajax...
Op zaterdag 27 april 2002 23:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ergens, Dylan Dog, heb je best wel smaak
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:03 schreef _Fulton_ het volgende:
Ik hoop dat Camboer promoveert.
Ik zal nooit meer gelegenheidssupporter zijn van Heerenveen
quote:owke, sorry
Op woensdag 08 mei 2002 12:48 schreef terabyte het volgende:[..]
Ik zal nooit meer gelegenheidssupporter zijn van Heerenveen
quote:Ken Stewards van Sparta, Feyenoord, en Excelsior, dus daar kom ik zo aan kaarten, hoef maar met m'n vingers te knippen.
Op zondag 05 mei 2002 01:42 schreef Hagenees het volgende:Krijg je zeker kaarten voor de Sparta-tribune? Dat wordt een ramp....moet je straks met je slaapzak in Het Zuiderpark gaan liggen om aan kaartjes voor uitwedstrijden te komen.
Tijdens Excelsior uit zit ik nog in het buitenland, dus kan alleen de laatste 2 wedstrijden meepikken.
quote:Als Sparta die verliest (wat ik uiteraard hoop) denk ik dat ze het Eredivisieschap kunnen shaken.
Op dinsdag 07 mei 2002 21:52 schreef CAZZO het volgende:morgen gaan we verder met in poule b
ADO Den Haag-Sparta
quote:Zeker, maar eerlijk gezegd is m'n positivisme een beetje getemperd aangezien Jansen geblesseerd is. Bovendien moet Den Haag waarschijnlijk het spel gaan maken en dat is nou juist iets wat we niet al te goed beheersen....Aan de andere kant: 8000 man, geel/groene rookpotten, vlaggen en 500 spartaantjes staan garant voor een zinderend Zuiderpark! Dus wie weet...
Op woensdag 08 mei 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
Als Sparta die verliest (wat ik uiteraard hoop) denk ik dat ze het Eredivisieschap kunnen shaken.
ps: kan jij niets regelen voor kaarten tegen Excelsior uit?
quote:Volendam is altijd wel een club geweest met fatsoen en respect, ook voor supporters van de andere clubs, vind ik.
Op woensdag 08 mei 2002 13:10 schreef Hagenees het volgende:Hoorde net in ieder geval wel dat we voor de uitwedstrijd tegen Volendam 800 kaarten krijgen. Relaxed van Volendam!
quote:Nou, ik vlieg morgenmiddag naar vakantie, dus da's veels te kort dag, sorry
ps: kan jij niets regelen voor kaarten tegen Excelsior uit?
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 02:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morgen gewoon in eigen huis winnen van Emmen, het zal gaan tussen de FC en RBC.
En RBC moeten we kunnen hebben.
Dat wordt volgend seizoen weer eredivisie dus.
quote:das leuk meiske maar ik zie liever Emmen promoveren
Op woensdag 08 mei 2002 14:11 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Rbc promoveert!!!
quote:Als je zo begint kan je nooit op die 'hug' rekenen.
Op woensdag 08 mei 2002 14:11 schreef Essiepessie het volgende:[..]
![]()
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:58 schreef terabyte het volgende:[..]
Als je zo begint kan je nooit op die 'hug' rekenen.
quote:Dat vind ik dan errug sneu voor jou... sowwy
Op woensdag 08 mei 2002 16:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
das leuk meiske maar ik zie liever Emmen promoveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |