abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4207069
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

That's the spirit!

Ik probeer dat ook zoveel mogelijk, alleen wordt het t.o.v. de ajacieden meestal wat moeilijker!

heb ik ook vaak last van
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  woensdag 15 mei 2002 @ 22:00:54 #252
28125 Cecilio
Excelsior
pi_4209979
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 11:37 schreef Cecilio het volgende:
Dat wordt lastig, excelsior fans met een seizoenskaart komen binnen maar moeten zich bij de ingang ook legitimeren. Ik kan dus niet mijn kaart uitlenen o.i.d.
Ik ga Kelder dadelijk wel een mailtje sturen met het verzoek om als jullie idd met 600-1000 man komen gewoon de poort open te gooien en jullie binnen te laten, om problemen te voorkomen. Maar sorry, ik kan nix voor je regelen voor de rest
Ik geloof dat het geholpen heeft want jullie krijgen 500 kaarten.
Nou ben ik alleen benieuwd of wij bij jullie ook binnenkomen. Weet jij daar meer van Hagenees?
pi_4214389
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

0-2 overwinning moet voldoende zijn in Roosendaal, als iedereen zich inzet zoals Fredje en Bartje dan rollen we RBC op, maar ik zie het wat somberder in.

0-2 ? Keep on dreaming ..
pi_4215703
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:32 schreef terabyte het volgende:

[..]

Ik zal niemand de grond in boren.

Geen partijen, geen aanhangers van partijen, geen voetbalclubs, geen aanhangers van voetbalclubs.

Zelfs aartsvijand ADO Den Haag + aanhang boor ik niet de grond in!
(alhoewel ze niet op mijn sympathie kunnen rekenen )

Had zo mooi kunnen zijn volgend jaar in de eredivisie: Den Haag - Bosche Bolletjes en andersom.....jammer dat jullie degraderen en de komende tien jaar niet meer terugkomen
WIJ GAAN PROMOVEEEERUH!!!
pi_4215763
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 22:00 schreef Cecilio het volgende:

[..]

Ik geloof dat het geholpen heeft want jullie krijgen 500 kaarten.
Nou ben ik alleen benieuwd of wij bij jullie ook binnenkomen. Weet jij daar meer van Hagenees?

Ik heb verder niets gehoord, maar ik neem aan dat jullie nu wel welkom zijn. Alleen vraag ik me af of dat op zo'n korte termijn te regelen valt.
Hoop in ieder geval dat er wat van jullie aanwezig zijn, want dat komt de sfeer alleen maar ten goede...
Men verwacht vanavond 8000 supporters, en dat terwijl de clubcard streng verplicht is...
Toch netjes van die 500. Alleen als we vanavond zouden winnen (waar ik nog niet aan durf te denken) hebben we aan 5000 nog niet genoeg, dus dat wordt echt letterlijk vechten om een kaartje vrees ik!
Maar weet je al iets meer? Kom je dan ook naar Den Haag toe?
pi_4218703
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:23 schreef terabyte het volgende:

[..]

{offtopic}
heer CMT staat voor LPF. Sterker nog, CMT ziet in LPF de grote verlosser.
CMT kondigt nu alvast aan dat ie gaat rellen, dat de burgemeester 'voorlopig niet jarig' is, etc.
LPF staat voor veiligheid op straat, strengere aanpak relschoppers, etc.
Zijn manier van handelen is 100% tegen de standpunten van LPF, dus vind ik zijn uitspraak dom (= hersenloos), want hij stemt tegen zichzelf.
{/offtopic}

Typfout

[Dit bericht is gewijzigd door CherrymoonTraxx op 16-05-2002 15:50]

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4218710
quote:

[..]

{offtopic}
CMT kondigt nu alvast aan dat ie gaat rellen, dat de burgemeester 'voorlopig niet jarig' is, etc.
Zijn manier van handelen is 100% tegen de standpunten van LPF, dus vind ik zijn uitspraak dom (= hersenloos), want hij stemt tegen zichzelf.
{/offtopic}

Elke partij is voor de aanpak van relschoppers hoor, in ieder geval dat zeiden ze om kiezertjes te winnen. Tis maar afwachten wat voor maatregelen er komen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 16 mei 2002 @ 16:25:56 #258
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_4219075
Vanavond op het na-competitieprogramma Aanvang 20:00
ADO Den Haag - Excelsior
en FC Volendam - Sparta
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_4219750
quote:

[..]

{offtopic}
{/offtopic}

(offtopic)
LPF de grote verlosser valt ook wel mee. Maar door daar op te stemmen geef je wel een bepaald signaal af
(offtopic)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')