Slaap eens een dagje uit, is goed voor je humeurquote:Op maandag 8 december 2008 06:22 schreef yvonne het volgende:
Fyi, mocht er nog één keer een verneukte OP in de Sc staan gooi ik de SC onherroepelijk dicht.
Dat hebben jullie dan aan jezelf te danken.
Mij valt het niet op hoor. Doe dat inclusief dat gezeur altijd als je lang doet over het posten van het nieuwe deel..quote:Op maandag 8 december 2008 07:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt je OP wel wijzigen als die dingen erin staan.
Dat snap ik snoes !quote:Op maandag 8 december 2008 07:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Post de wiki-OP en kijk of er dingen anders zijn en verander deze eventueel.
Jup, dat is zo. Maarja wij kunnen er niet veel aan doen en als Yvonne nu de schuld op ons af wil schuiven al helemaal niet meer!quote:Op maandag 8 december 2008 07:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen met een beetje respect voor hun SC moeten gewoon eens opkutten met het veranderen van die wiki. Ik weet niet wie het steeds doet maar 't wordt zwaar irritant.
In een wiki kan je toch zien wie wat veranderd?quote:Op maandag 8 december 2008 07:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen met een beetje respect voor hun SC moeten gewoon eens opkutten met het veranderen van die wiki. Ik weet niet wie het steeds doet maar 't wordt zwaar irritant.
Nou, wat ik vind, is dat je wel de juiste topics sluit, en dat verder goed doet, maar wanneer mensen dan hier komen vragen waarom dat topic dicht ging, leg dan gewoon uit, nou, dit en dat, daarom is hij niet goed, en gaat hij dicht. Jij zegt meestal iets in de zin van Bagger. en dat moet dan genoeg zijn. Als iemand hier naar toe komt te klagen, wordt hij er best pissed van als hij met een woordje meteen wordt afgescheept. Zo denk ik erover, in ieder gevalquote:Op zondag 7 december 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jouw klonen/vrienden beweren, sta ik wel degelijk open voor opbouwende kritiek, dus kom met tips en opmerkingen.
De meeste bagger die gesloten wordt heeft helemaal geen uitleg nodig. En een handvol users komen hier echt niet oprecht klagen over dat hun topic dicht is, die komen de helft van de tijd gewoon trollen.quote:Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, wat ik vind, is dat je wel de juiste topics sluit, en dat verder goed doet, maar wanneer mensen dan hier komen vragen waarom dat topic dicht ging, leg dan gewoon uit, nou, dit en dat, daarom is hij niet goed, en gaat hij dicht. Jij zegt meestal iets in de zin van Bagger. en dat moet dan genoeg zijn. Als iemand hier naar toe komt te klagen, wordt hij er best pissed van als hij met een woordje meteen wordt afgescheept. Zo denk ik erover, in ieder geval
Of 'm gewoon niet meer op een wiki plaatsen:quote:Op maandag 8 december 2008 07:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat snap ik snoes !
Waar ik persoonlijk voor stem is dat iedereen uit de slowchat de OP gewoon opslaat op zijn of haar computer, dan heb je 'm even makkelijk opgezocht en kunnen dit soort dingen worden voorkomen.
Je hebt moeite met lezen? Ik heb al een paar keer gezegd waar ik bij jou tegen aan loop. Lees FB maar eens terug daar zul je precies zien welke kritiek ik heb. Ik blijf het niet herhalen. Daarbij als iemand zich er makkelijk van afmaakt ben je het zelf wel want ik heb nog steeds geen inhoudelijke reactie van je gezien op mijn kritiek. Er komen alleen "grappig" bedoelde reacties uit.quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
In je voorgaande post geef je nog woordelijk aandat ik klaarblijkelijk niet met kritiek kan omgaan, dan vraag ik om een evaluatie van twee weken KLB modden en kom je weer met cliché's om je er makkelijk van af te maken.
En om dan wat tips te geven wat je aan jezelf kan verbeteren:quote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
Zijn beleid rammelt gewoon aan alle kanten, kritiek kan hij klaarblijkelijk niet mee omgaan en zijn mod-acties verantwoorden komt niet verder dan "daarom", tenminste als daar op een normale manier om gevraagd word.
TOP IQM! Gewoon die gebruiken voortaan.quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Of 'm gewoon niet meer op een wiki plaatsen:
http://sites.google.com/site/klbscop/
quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Of 'm gewoon niet meer op een wiki plaatsen:
http://sites.google.com/site/klbscop/
Rollenspel kan in WoW. We zijn geen kleuterforum.quote:Op maandag 8 december 2008 16:44 schreef Konijntjes het volgende:
Kan de boswachter uitleggen waarom mijn topic gesloten is? Ik heb zojuist de FAQ en regeltjes van KLB doorgelezen, maar heb geen reden gezien waarom mijn topic hier niet zou thuis horen danwel nomineert voor een slotje..
Kun je dat uitleggen op een manier die ik begrijp?quote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rollenspel kan in WoW. We zijn geen kleuterforum.
Dat je topic een baggertopic is.quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen op een manier die ik begrijp?
Want? Het is een serieuze klacht, waar ik over klaag, waarbij de klacht me duidelijk lijkt. Of mis ik iets?quote:
uh niet voor het een of ander , als iemand de sc een kunstje zou willen flikken , past die de op zodanig aan dat die verneukt wordt en dan gaat daardoor de sc dicht door derden . Terwijl de vaste sc-ers respect voor elkaar hebbenquote:Op maandag 8 december 2008 06:22 schreef yvonne het volgende:
Fyi, mocht er nog één keer een verneukte OP in de Sc staan gooi ik de SC onherroepelijk dicht.
Dat hebben jullie dan aan jezelf te danken.
Ook vaste SC'ers hebben wel eens de OP moedwillig verneukt. Wellicht niet met policy-overschrijdende plaatjes, maar toch.quote:Op maandag 8 december 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
uh niet voor het een of ander , als iemand de sc een kunstje zou willen flikken , past die de op zodanig aan dat die verneukt wordt en dan gaat daardoor de sc dicht door derden . Terwijl de vaste sc-ers respect voor elkaar hebben
Maak gebruik van de oplossing welke IQM hiervoor gevonden heeft, of donder die overbodige OP er gewoon uit.quote:Op maandag 8 december 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
uh niet voor het een of ander , als iemand de sc een kunstje zou willen flikken , past die de op zodanig aan dat die verneukt wordt en dan gaat daardoor de sc dicht door derden . Terwijl de vaste sc-ers respect voor elkaar hebben
Ludo voor KLB modquote:Op maandag 8 december 2008 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak gebruik van de oplossing welke IQM hiervoor gevonden heeft, of donder die overbodige OP er gewoon uit.
Zoals ik ook al in de SC zelf zei; we weten dat er regelmatig gekloot word in die OP dus is het handig om de OP eerst de previewen. Maar goed, er is nu een oplossing dankzij IQMquote:Op maandag 8 december 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Omg, je snapt niet dat het een metafoor is?quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Zou iemand even naar mijn topic kunnen kijken. Bedreiging richting mij en mede users door DutchErrorist.
Mushroomhead
Je noemt dat een belediging ? Kom op jij vergelijkt hier constant alles wat met rock heeft te maken met kneuzen en nu ben jij op je teentjes getrapt?quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Zou iemand even naar mijn topic kunnen kijken. Bedreiging richting mij en mede users door DutchErrorist.
Mushroomhead
Neequote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omg, je snapt niet dat het een metafoor is?
Je zegt tegen mij dat ik op je hitlist sta (doodsbedreiging), iets wat ik niet hoef te accepteren. Op zijn minst zou een ban op zijn plaats zijn. Dit hoef ik niet te pikken van jou.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij dat ik op je hitlist sta (doodsbedreiging), iets wat ik niet hoef te accepteren. Op zijn minst zou een ban op zijn plaats zijn. Dit hoef ik niet te pikken van jou.
Ik wacht dan ook eerst de reactie van een moderator af, ik heb er vertrouwen in dat deze passende maatregelen treft.
To be continued
+1. Zeikwijf.quote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Voor het geval iemand mijn mening intressant vindt:
Als je dat al bedreiging vindt, weet ik het ook niet meer
Nou wordt die mooi! Ik negeer jou gedurende het hele topic, gezien je toch nooit normaal kan communcieren. En nu zou IK een BAN moeten krijgen? Je plaatst fokking verschillende doodsbedreigingen, gast waar ben je mee bezig? http://www.geenstijl.nl/m(...)o_geen_nekschot.html. Zoals je ziet breng je zo heel FOK! in diskrediet.quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude normaal neem jij het er ook niet zo nauw mee, maar omdat ik nu een grapje maak over hoe ik jouw topics zo snel vind ben je in 1 keer heel bang omdat ik je koud zou maken? Geeeez wat voor gangster ben jou nou? Zit je nu in een hoekje te huilen of niet?
Een passende maatregel zou een ban op jouw adres zijn, vanwege het constant blijven bashen van mensen die metal luisteren.
Ik zou de eerste 2 weken niet rustig slapen DutchErrorist komt als een redelijke psycho op mij over, je weet het maar nooit met die metalgasten. Ritueel slachten geeft ze vaak een kick hequote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef Konijntjes het volgende:
neem je jezelf niet een beetje te serieus? Of ben je nu echt bang?
quote:Op maandag 8 december 2008 23:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Nou wordt die mooi! Ik negeer jou gedurende het hele topic, gezien je toch nooit normaal kan communcieren. En nu zou IK een BAN moeten krijgen? Je plaatst fokking verschillende doodsbedreigingen, gast waar ben je mee bezig? http://www.geenstijl.nl/m(...)o_geen_nekschot.html. Zoals je ziet breng je zo heel FOK! in diskrediet.
Echt hier kom je niet onderuit! Alsof je een speler met voetbal een doodschop geeft, en vervolgens zegt "ja maar het is toch maar een spelletje".
zou of zal?quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 2 weken niet rustig slapen DutchErrorist komt als een redelijke psycho op mij over, je weet het maar nooit met die metalgasten. Ritueel slachten geeft ze vaak een kick he
Jij lokt hem zelf uit, door te vragen waar ie met z'n reactie blijft en dan kom je hier klagen als ie 'n vrij onschuldig grapje over een hitlist maakt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Mushroomhead
Dit dus. We snappen je nu wel Damsco...quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 2 weken niet rustig slapen DutchErrorist komt als een redelijke psycho op mij over, je weet het maar nooit met die metalgasten. Ritueel slachten geeft ze vaak een kick he
Dat slijmen bij Adelante helpt welquote:Op maandag 8 december 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij lokt hem zelf uit, door te vragen waar ie met z'n reactie blijft en dan kom je hier klagen als ie 'n vrij onschuldig grapje over een hitlist maakt.
* DutchErrorist pakt een kapmes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |