ik ga vanavond ook even de gedichten in elkaar prutsen, dan ben ik klaar voor Sinterklaas...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Straks de laatste inkopen voor sinterklaas doen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik moet nog een gedicht. Ik kan niet dichten. Ik doe aan beter goed gejat dan slecht verzonnen dit jaar
Surprise is wel klaarEN hij is eetbaar!
had je geen kleren aan dan??quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:02 schreef Samzz het volgende:
Gedichten zijn kut... ik haal m dit jaar gewoon van internetMaar iig bedankt voor t bijna aanbod!
Zo, nu aankleden en naar de stad
lekker ook weerquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik weer. Ik blijk géén diabetes te hebben, maar een andere oorzaak voor mijn klachten kan meneer de huisarts niet bedenken. Ik ben dus niet verder gekomen dan ik was.
Ik baal, en ik baal hard.
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik weer. Ik blijk géén diabetes te hebben, maar een andere oorzaak voor mijn klachten kan meneer de huisarts niet bedenken. Ik ben dus niet verder gekomen dan ik was.
Ik baal, en ik baal hard.
Dankje, ik vind het al fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zoiets heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik ken het gevoel, loop al bijna 3 jaar zwaar te kutten zonder dat ze wat vinden op wat kleine bloedafwijkingen en andere functies na.
En als ze dan niks vinden ligt het volgens hen aan jezelf, ze kunnen immers niets vinden op bepaalde afwijkingen na waar ze niets mee kunnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verder kan ik lekker afwachten, meer kan ik niet doen. Als ik me over een maandje ofzo nog zo voel, moet ik er nog een keer heen, en dan gaan we verder kijken.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
En als ze dan niks vinden ligt het volgens hen aan jezelf, ze kunnen immers niets vinden op bepaalde afwijkingen na waar ze niets mee kunnen.
fijn ook weerquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja precies! Van die typische "ik moet er vandaag nog meer behandelen, dus ga weg"- diagnoses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |