Dat is wel een leuk idee inderdaad. Hemeltje erover en dan een babypop met een pakje aan voor de baby, boekje erbij, muziekmobile boven het bedje etc.quote:Op maandag 1 december 2008 13:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haal bij de groenteboer zo'n mooi houten kratje! Vaak gratis te krijgen![]()
Leuk bekleden, dan andere dingen aan bevestigen.
Dan kun je beter voor een wiegje gaan inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2008 14:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik aan gedacht, of dat ze hem open moeten snijden...
Maar mijn zus is zes maanden zwanger, ik denk dat haar hormonen zoiets niet gaan overleven en dan wordt het niet echt gezellig vrees ik.
Precies!!!quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee inderdaad. Hemeltje erover en dan een babypop met een pakje aan voor de baby, boekje erbij, muziekmobile boven het bedje etc.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 1 december 2008 14:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan kun je beter voor een wiegje gaan inderdaad.
Dom dom domquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nou ga ik er weer vandoor.
Ik baal dat ik mij vrijwillig heb aangeboden om gewoon te komen werken vanmiddag, terwijl ik vrij was.
Papier maché! Afhankelijk van hoe groot 't moet wordenquote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Allemaal op mij gestemd![]()
![]()
![]()
Wie is hier creatief? Ik wil als surprise voor mijn zus en zwager een wiegje maken maar ik ben een beetje inspiratieloos over hoe ik dit aan moet pakken. moet er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk.
December is de mooiste maand van het jaarquote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Tiggerqman het volgende:
Hoi
December brengt hopelijk een hoop goeds. Net presentatie voorbereid over Jeugdstrafrecht... Vorige keer gezakt!
Nice.quote:Op maandag 1 december 2008 17:00 schreef Blawh het volgende:
Net laatste mondelinge tentamen gehad, 8.
Netjes.. Ik wil morgen ook een 8 halen voor me presentatie....... tips?:Dquote:Op maandag 1 december 2008 17:00 schreef Blawh het volgende:
Net laatste mondelinge tentamen gehad, 8.
Dan wordt het wel een lief schattig klein wiegje hè?quote:Op maandag 1 december 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Papier maché! Afhankelijk van hoe groot 't moet wordenEen ballon opblazen, de helft bekladden met dat spul, laten drogen, ballon leegprikken en beschilderen enz.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |