zie ook: deel I http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002417.html deel II http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002431.html deel III http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002443.html
en deel IV http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002490.html
quote:
op 12-07-1999 om 12:46 PM schreef dark het volgende:
Hi Jump,
af en toe gezien dat Bart vaak "STORM" nadoet!?Zou hij een "STORM" boodschap begrijpen in de TELEGRAAF????
Ik weet er nog wel een paar!!!
Groeten Dark.
Deze is ook wel een leuke voor Willem.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 08 December 1999).]
ben je nog uitgenodigd voor donderdagavond?
Zo ja, doe je dan je FOK shirt aan ?
quote:
Wanneer komt de rubriek: Stel je vraag aan Tina?
Overigens Jumparound denk je dat Bart gaat winnen? (deze zal vast al gesteld zijn)
En dacht je dat hij de personen ging nomineren die hij genomineerd heeft en dat hij genomineerd is door de personen van wie je dat verwachtte?
------------------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 08 December 1999).]
Ennog een vraagje aan Jesper: (ik zal vast wel ergens niet goed hebben opgelet), wie is Tina? Offeh ... duh bedoel je Tina: Want dan kan ik ook weer vragen wanneer de topic Stel je vraag aan Jesper gaat komen.
Ennog een vraagje aan Jumparound: Wat is -het- antwoord, op het leven, het heelal en alles?
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 December 1999).]
quote:
Ennog een vraagje aan Jesper: (ik zal vast wel ergens niet goed hebben opgelet), wie is Tina?
JayBee je stelt me teleur .
Wie is Tina? Tina opent al de topics met stel je vraag....
Trouwens JayBee (ik maar weer eens off topic of is dat standaard bij mijn posts?) nog bedankt voor die email en voor de moeite.
Jesper heeft 400 (ondertussen 401) posts geplaatst! Wow. Ik nog slechts 390. Ik ga er snel elf plaatsen, om hem in te halen Nee hoor. Ik zou daar alleen maar moe van worden en ik gun Jesper de voorsprong.
Stout hoor, Jesper, off-topic. En dan nog wel in een Stel je vraag aan de broer van Bart topic. Ik was mijn post aan het wijzigen toen je er op reageerde. Ik zag namelijk net nadat ik hem geplaatst had dat Tina de topic had geopend. Ik dacht toch aan een zusje van een BB bewoner of zo, dus vergeef me mijn domme vraag.
Nogmaals mijn vraag aan Jump, maar dan in het Engels, want dat is me toch vertrouwder: What is the answer to Life, the Universe and Everything?
Maar ik had wel nog een vraagje in de lijn van de topic: Hoe doet Bart Storm na. Ik ken Storm niet (is geen klassieker?) en wat is er dan zo karakteristiek dat Bart het nadoet. Ik ben een groot fan van stemmetjes nadoen en citaten en zo, ik ken alleen Storm niet. Please enlighten me. (opdat ik het zou herkennen als Bart nogmaals op de Storm toer gaat).
----
en bedankt voor de vis
en wanneer die topic komt dat weet ik niet hoor!!!!!!!!!!!!
Storm is een typetje uit JISKEFET, debiteuren, crediteuren van acteur Michiel Romein.
Groeten Dark
Meestal werd Edgar nagedaan, dat was binnen de korste keren zo populair dat ik me er niet meer aan ging wagen. Bart is inderdaad wel een Storm typetje. Maareh, jonges, het is wel redelijk gedateerd. Is dat niet al weer drie jaar geleden dat Sinterklaas bij die jonges op het kantoor langs kwam? Hans T. roelt!
Hij is wel al open, maar hetgeen wat misschien een beetje interessant is, het smiley gedeelte, moet nodig weer eens uitgebreid worden.
Toch geloof ik dat er de laatste tijd iets met de server van mijn kabelmodem provider aan de hand is of zo, want soms kan ik mijn eigen homepage even niet inladen.
Toch is het amper de moeite waard hoor, Jump. Ik ben met eigen homepage begonnen om wat dingetjes te plaatsen die ik op FOK! wilde kunnen gebruiken. Toen kwamen de smilies en ondertussen krijg ik het steeds drukker met afstuderen, en dus groeit het niet zo.
quote:
op 12-08-1999 om 11:19 AM schreef Jesper het volgende:Wanneer komt de rubriek: Stel je vraag aan Tina?
![]()
Tja Jesper je mag me van alles vragen hoor, maar of andere Fokkers daar nou op zitten te wachten??
quote:
op 12-08-1999 om 12:53 PM schreef Dark het volgende:
Hi Jay Bee,Storm is een typetje uit JISKEFET, debiteuren, crediteuren van acteur Michiel Romein.
Groeten Dark
P.S. doe de Bart de groeten
quote:
op 12-09-1999 om 04:37 PM schreef dutchie het volgende:
Hé Sjoerd,
Ga je vanavond nog in het publiek zitten en zo ja, ga je ons dan ook het definitieve bewijss geeft dat jij en Jumparound dezelfde zijn? I dare you!
De meesten kennen mij niet... Maar Sjoerd is wel degelijk Jumparound voor degenen die nog steeds twijfelen. Sjoerd zat bij mij op de mavo en omdat ik hem hier zag posten heb ik kontakt opgenomen met hem via ICQ.
Vorige week hebben we afgesproken en tada.. Het was Sjoerd echt. Mensen die nog steeds twijfelen... Ik heb al eens eerder gepost, voordat Sjoerd hier kwam... Misschien kan je dat nakijken ofzo... Voor de geloofwaardigheid...
Denk je dat je Bart gaat wijzen op dit forum als hij het huis uitkomt op 30 december? Ik weet namelijk niet of ik het nou wel of niet zou doen... Aan de ene kant wel leuk voor hem om te lezen dat er al maanden dagelijks over hem wordt gesproken (en dat sommigen zelfs geloven dat hij hoogbegaafd is), aan de andere kant lijkt het me ook behoorlijk confronterend om sommige posts te lezen. En dan komt Bart er hier nog aardig van af... Deze vraag kwam bij me op toen ik ergens een opmerking las over Willem die zijn eigen commentaar kan lezen. Hoop dat je er nog bent, want heb al een tijdje niets van je gelezen!
P.S. Hoop dat deze vraag niet al 100 keer is gesteld, had even geen zin om alles door te lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 11 December 1999).]
Ik hoop dat ze een ton zout hebben om alle ongezouten meningen en andere bullshit met een paar korrels te kunnen nemen als ze het mochten lezen. Ik zou sommige van die dingen die je kunt vinden ECHT niet leuk vinden.
Jumparound. Denk je dat Bart kan lachen om die gefabriceerde sex foto met de gezichten van Bart en Sabine er in?
Inderdaad, daarom juist. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Maurice vandaag met ons meeleest...om van Ruuds internetgebruik maar helemaal te zwijgen. Plus dat ik denk dat van alle bewoners Bart nou net degene is die nog wel een leuke discussie aandurft. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is Jumparound, introduceer Bart alsjeblieft op dit forum!
Maar terwijl ik dit dacht, realiseerde ik me inderdaad wat jij ook zegt...
"Ik hoop dat ze een ton zout hebben om alle ongezouten meningen en andere bullshit met een paar korrels te kunnen nemen als ze het mochten lezen. Ik zou sommige van die dingen die je kunt vinden ECHT niet leuk vinden."
Ik denk op basis van de Bart die ik op tv zie dat hij dit wel kan, maar ken hem natuurlijk niet echt dus wat denk jij Jumparound?
(kleine toevoeging bij mijn vorige vraag - dank JayBee voor de voorzet )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |