quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Grulez het volgende:
Zelfde link, maar mijn FC stream heb ik officieel doodverklaard.
Inderdaad, je hoort em ook elke keer zuchten en die ritselende blaadjes papier als ie weer iets moet opzoeken!quote:Op zondag 7 december 2008 12:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon in een studiootje thuis commentaar te geven
Dank, die is inderdaad goed te volgen. Voor degenen die zwart beeld krijgen in Sopcast (zoals ik):quote:Op zondag 7 december 2008 12:47 schreef NoizEkick het volgende:
sop://broker.sopcast.com:3912/65179
Goed beeld EN geluid. Loopt wel iets achter, maargoed...
quote:Sommige zenders gebruiken de H264 codec. In dat geval blijft het beeld in SopCast zwart.
Je kunt de stream wel in VLC Media Player afspelen. Je kunt deze speler downloaden op Videolan.org.
Stap 1: Zorg dat het gewenste kanaal in SopCast loopt en laat SopCast draaien.
Stap 2: Start VLC speler en kies Bestand -> Open Netwerkstream.
Stap 3: Klik HTTP/HTTPS/FTP/MMS aan
Stap 4: Plak in het vakje achter URL de volgende tekst: http://localhost:8902 en klik op OK
Hij doet het nu , bedankt!quote:Op zondag 7 december 2008 12:52 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dank, die is inderdaad goed te volgen. Voor degenen die zwart beeld krijgen in Sopcast (zoals ik):
[..]
Mijn dank is grootquote:Op zondag 7 december 2008 12:52 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dank, die is inderdaad goed te volgen. Voor degenen die zwart beeld krijgen in Sopcast (zoals ik):
[..]
ik kan het niet volgen vanaf stap 3 :Squote:Op zondag 7 december 2008 12:52 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |