Dat blijkt wel weerquote:
quote:
Ik niet, hier is alles nog wit en me benen moeten nog langer mee dan vandaagquote:Op zondag 30 november 2008 @ 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eens kijken of ik nog ga lopen straks
Zit wat in, maar misschien dat ik toch nog even ga straks. Maar misschien ook nietquote:Op zondag 30 november 2008 14:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik niet, hier is alles nog wit en me benen moeten nog langer mee dan vandaag
Anders morgenquote:Op zondag 30 november 2008 @ 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit wat in, maar misschien dat ik toch nog even ga straks. Maar misschien ook niet
Ik ben er per ongeluk gisteren een keer verzeild geraakt, verder kom ik er eigenlijk maar zelden.quote:
IK ga zo een kabeltje halen bij de MM. En hoezo voetbal gratisquote:Op zondag 30 november 2008 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal lekker dan![]()
Staat het voetbal al op
Op discovery zijn dit weekend 3 wedstrijden uitgezonden.quote:Op zondag 30 november 2008 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
IK ga zo een kabeltje halen bij de MM. En hoezo voetbal gratis
Is Sport1 dit weekend gratis dan?
Het is niet nat geworden?quote:Op zondag 30 november 2008 15:00 schreef BrandX het volgende:
ik heb mijn tapijt
deze kleur, [ afbeelding ] en is veel groter dan mijn kamer is
Dus ik hou nog een stuk over voor mijn slaapkamer
Neequote:
Hier ook regenquote:Op zondag 30 november 2008 15:52 schreef DaMart het volgende:
Waarom heeft iedereen sneeuw, en hebben wij alleen maar regen hier.
Dat is goed nieuws! Dan zit je voor de Kerst helemaal goed daarquote:Op zondag 30 november 2008 15:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee
Het was opgehouden met sneeuwen, en een vriend van me is even meegereden zodat hij droog over straat heen getild kon worden
Als het even lukt volgend weekend schilderen, en daarna het tapijt leggen
Net opquote:
pwn!quote:Op zondag 30 november 2008 15:52 schreef DaMart het volgende:
Waarom heeft iedereen sneeuw, en hebben wij alleen maar regen hier.
pwnquote:
Ik heb gister nog uitgebreid in de sneeuw gestaanquote:
Ja zegt 'ie!quote:Op zondag 30 november 2008 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gister nog uitgebreid in de sneeuw gestaan.
Met zoeen plank onder mn poten.
quote:
Dan was het in ieder geval geen echte sneeuwquote:Op zondag 30 november 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
[..].
Ben wezen snowboarden bij Snowworld in Landgraaf.
MPG staat al te rillen als ik de zender van de TV niet goed krijg, dus ik zie hem niet zo snel naar Oostenrijk gaan eigenlijkquote:Op zondag 30 november 2008 16:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval geen echte sneeuw![]()
Maar wel tof! Ik ben een paar keer in Zoetermeer geweest en een keertje echt op wintersport naar Oostenrijk.
Nou....quote:Op zondag 30 november 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG staat al te rillen als ik de zender van de TV niet goed krijg, dus ik zie hem niet zo snel naar Oostenrijk gaan eigenlijk
mja, hooguit in de zomer
quote:Op zondag 30 november 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG staat al te rillen als ik de zender van de TV niet goed krijg, dus ik zie hem niet zo snel naar Oostenrijk gaan eigenlijk
mja, hooguit in de zomer
na mijn verjaardag jaquote:Op zondag 30 november 2008 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
En het is al weer bijna donker. Kunnen we niet direct door naar maart nu?
Als die vandaag is primaquote:
Hoi Flesquote:
heul geen tetten he?quote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef JortK het volgende:
Zo. De nieuwe James Bond is niet echt Bond waardig.
Hoe verneuk ik een goede naam dusquote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef JortK het volgende:
Quantum of Solacequote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef JortK het volgende:
Goede keus dan welquote:Op zondag 30 november 2008 21:03 schreef BrandX het volgende:
Heb ik eindelijk een tv, voor het eerst in jaren, wat zit ik te kijken, een of andere vage film met Steven Segal![]()
Daar was net een deel uit "De geschiedenis van Nederland"quote:Op zondag 30 november 2008 21:10 schreef BrandX het volgende:
wat is daar dan op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |