quote:Op zondag 30 november 2008 02:06 schreef GasTurbine het volgende:
Het begint met snuffelen, maar voor je het weet zit die hond te zeiken, schijten en kotsen tegelijk!
Ze bestaan.quote:Op zondag 30 november 2008 02:10 schreef ensolieser24 het volgende:
ts = stoere jongen die paul de leeuw kijkt
Ik zat sowieso niet op de bank. En moet ik iets anders aan doen als ik naar buiten ga voor m'n hond (quote:Op zondag 30 november 2008 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
met een trainingspak op de bank zitten en daar mee naar buitengaan is natuurlijk beheurlijck kansloos.
dang ts. je bent gewoon een bewaker in je dagelijkse leven. lijkt mij. of een portier... ?
ja dat moet. een trainingsbroek staat fucking pauper. dat doe je aan als je gaat sporten of lekker thuis bent.quote:Op zondag 30 november 2008 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat sowieso niet op de bank. En moet ik iets anders aan doen als ik naar buiten ga voor m'n hond ()?
vieze paupers! dang, wat zijn jullie voor josties?quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek net ook Paul de Leeuw en nu nog en ik liet in mn joggingbroek mn 4 honden uit maar gelukkig mag dat hier overal en mogen ze op alle veldjes!
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat moet. een trainingsbroek staat fucking pauper. dat doe je aan als je gaat sporten of lekker thuis bent.
Ja hij bleef ook maar kijken totdat ik weg wasquote:Op zondag 30 november 2008 02:17 schreef George_Klooney het volgende:
Weet je zeker dat het een wijsvinger was? Mss zwaaide hij naar je!!!
Dus jij kleed je helemaal om voor die 5 minuten dat je je hond uitlaat? Dan ben je pas een kansloos bezigquote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat moet. een trainingsbroek staat fucking pauper. dat doe je aan als je gaat sporten of lekker thuis bent.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek net ook Paul de Leeuw en nu nog en ik liet in mn joggingbroek mn 4 honden uit maar gelukkig mag dat hier overal en mogen ze op alle veldjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |