Ik word allergisch van oude mensenquote:
Zou ook een goede zijnquote:
zal je over een jaar of 20 toch wel last van je zelf gaan krijgenquote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word allergisch van oude mensen
quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooier kan het niet, je laatste adem in je trompet uitblazen
als jullie jonger dan 30 zijn en jullie zelf oud noemen word ik serieus boos... Dus dames, hoeveel lentes hadden jullie gezien?quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Maar wij weten het tenminste nog allemaal te herinneren he, die rotjeugd moet al die geweldige momenten van youtube afkijken.
Als dan zijn gebit dichtklapt en die trompet blijft steken wordt het nog lastig een kist te vindenquote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooier kan het niet, je laatste adem in je trompet uitblazen
quote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dan zijn gebit dichtklapt en die trompet blijft steken wordt het nog lastig een kist te vinden
Yep!quote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik schakel net in.
Wisselt het publiek eigenlijk?
Ja, om de 2 uur volgens mijquote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik schakel net in.
Jups, om de anderhalf uurquote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik schakel net in.
Meer dan 30. Iets meer dan he.quote:Op zondag 30 november 2008 00:13 schreef santax het volgende:
[..]
als jullie jonger dan 30 zijn en jullie zelf oud noemen word ik serieus boos... Dus dames, hoeveel lentes hadden jullie gezien?
Door z'n hele kopquote:Op zondag 30 november 2008 00:16 schreef -Peach het volgende:
Ik vind m best eng eigenlijk. Komt door zn haren denk ik.
HEEL VEEL succes.quote:Op zondag 30 november 2008 00:15 schreef rene90 het volgende:
Ik ga ook beginnen met kijken, vanaf 20.25 dan even dus jullie lopen een kleine 4 uur voor
Volgens mij heeft hij een vrouw en kinderenquote:Op zondag 30 november 2008 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Frits Sissing nou van de herenliefde?
Daar ben ik nog niet over uit.
Wouter Hamel doet het met Winfried Baijens, ex-presentator van het Jeugdjournaalquote:Op zondag 30 november 2008 00:18 schreef Cee het volgende:
Oei, wat een snoepje is dit. Kei-gay zeker. Just my fucking luck.
De vedenker vab één van de acht en regiiseur van alle goede spelshowsquote:
Wel godverdomme.quote:Op zondag 30 november 2008 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wouter Hamel doet het met Winfried Baijens, ex-presentator van het Jeugdjournaal
+ man of vriend van Simone Kleinsma dacht ikquote:Op zondag 30 november 2008 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vedenker vab één van de acht en regiiseur van alle goede spelshows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |