Ja die man heeft 3 fantastische secondes gespeeldquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:40 schreef Doezelhaar het volgende:
lol @ wissel in 93e minuut van H'veen..
Hij zei dat de talentjes hun tijd zouden krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Huub Stevens had zijn hoofd in zijn reet dat hij Manco nu pas in het seizoen een kans geeft.
Nee. Huub Stevens heeft een hekel aan aanvallen..quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Huub Stevens had zijn hoofd in zijn reet dat hij Manco nu pas in het seizoen een kans geeft.
WHEHEHE KWAM JE DAAR ZELF OP!11!Einz!!?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
... en het was nog lang onrustig in Heerenveen?
Wie?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij zij dat de talentjes hun tijd zouden krijgen
Manco, raspaardje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja want 3 minuutjes goed spelen en je verdient een basisplek.
Hij zei toch ook dat ze 30 meter verder naar voren gingen voetballen of iets in die trandquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zei dat de talentjes hun tijd zouden krijgen
Ja Twente heeft goede zaken gedaanquote:
Om dezelfde reden waarom jij "quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Stefan Jansen, profvoetballer, geld zat. Waarom, waarom, waarom laat hij zijn gebit niet rechtzetten???²
Dus de reden dat hij zijn gebit niet recht laat zetten is omdat ik graag Suske en Wiske lees?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Om dezelfde reden waarom jij "² " achter ieder post neerpompt
Op Ajax en NEC na dan..quote:
Het is alleen te hopen dat het dit jaar eens een keer niet 0-1 wordt.quote:Op zondag 30 november 2008 10:18 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse - Feyenoord .. Leuke wedstrijd
Vast niet. Ik denk dat Vitesse sowieso gaat scoren, het is een gatenkaas achterin bij Feyenoord.quote:Op zondag 30 november 2008 10:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat het dit jaar eens een keer niet 0-1 wordt.
Sinds dit weekend en dit weekend alleen.quote:Op zondag 30 november 2008 11:37 schreef sammeh het volgende:
sinds wanneer kunnen we voetbal zien op discovery?
Jij hebt Discovery 1 én 2?quote:Op zondag 30 november 2008 10:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijd ik zal kijken. In Arnhem zouden wel eens veel goals kunnen vallen, 2-3 voor Feyenoord oid zie ik het wel worden. Leuke pot dus.
Ajax-Utrecht kon ook wel leuk worden. Ajax vind zichzelf natuurlijk weer helemaal geweldig na die overwinning op HSV en gaat nu Utrecht hopeloos onderschatten..![]()
Ik denk dat ik Feyenoord ga kijken.
En half februari als ze nog steeds te weinig abonnees hebben en desperate zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds dit weekend en dit weekend alleen.
Je icon!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |