abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63626358
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef Svensational het volgende:
Gaat ze nog een keer Hurt zingen
En Rebecca doet weer dezelfde jurk aan als een paar weken geleden
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63626364
DIkkerdje dap zong eerst prima en dus werd ze gedoogd. Nu zingt ze de laatste tijd kut (al of niet door stemproblemen) en laten ze haar vallen wie eine baksteen. That's showbizzzzz dahling!!
pi_63626365
Die Rebecca is trouwens best dik
X
X
X
pi_63626369
Ik kijk met een half oor. Zeiden ze niets over het feit dat ze het nummer al eerder deed?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 21:03:24 #155
163650 Greys
pi_63626385
Dat excuusdikkerd kan ik me wel in vinden SHE.
Daar heb je denk ik wel een beetje gelijk in.

Het is alleen wel écht zo dat Rebecca in het begin veel leuker en vrolijker en gezelliger was dan nu. En ze zong stukken beter. Nu heeft ze ineens allerlei stemproblemen en klaagt ze dat ze in een koude studio moet repeteren. Dat moeten de anderen ook. Ze zeurt. En daarmee verliest ze alle sympathie.
Want ánders he... ik bedoel, het publiek bepaalt. Dus al wilde de jury haar als excuusdikkerd gebruiken, als het publiek haar tof en leuk en goed vond zou ze toch wel doorgaan steeds
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63626403
Nou, dat gaat best goed
pi_63626426
Dit klonk dan wel weer oké!!
pi_63626429
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:01 schreef -Peach het volgende:

[..]

Nee. Maar door jouw 'nog een keer' ga ik er vanuit dat ze t al een keer eerder heeft gezongen...ook al is het dan mooi en goed, 2x hetzelfde vind ik een beetje zonde. Of heeft ze t liedje toegewezen gekregen ofzo?
Nee, dit mocht ze zelf kiezen.
pi_63626462
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef conleche het volgende:
Dit klonk dan wel weer oké!!
Echt? Ik vond 't zwaar bagger.
pi_63626467
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:

Het is alleen wel écht zo dat Rebecca in het begin veel leuker en vrolijker en gezelliger was dan nu. En ze zong stukken beter. Nu heeft ze ineens allerlei stemproblemen en klaagt ze dat ze in een koude studio moet repeteren. Dat moeten de anderen ook. Ze zeurt. En daarmee verliest ze alle sympathie.
Want ánders he... ik bedoel, het publiek bepaalt. Dus al wilde de jury haar als excuusdikkerd gebruiken, als het publiek haar tof en leuk en goed vond zou ze toch wel doorgaan steeds
Precies.
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:06:09 #161
3542 Gia
User under construction
pi_63626471
Okay? Dit is was nog es "sing for your life".
Ze zong echt goed!!

Jammer weer van de geringe beweging.
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:06:44 #162
159909 -Peach
Prunus persica
pi_63626485
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
Die Rebecca is trouwens best dik
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_63626490
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:

[..]

Echt? Ik vond 't zwaar bagger.

In vergelijking met het eerste optreden, bedoel ik.....
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:07:09 #164
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63626491
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:

Vind je het gek?

Dat kind had al nul zelfrespect, anders was ze ook niet zo vet.
Die zit al vol met issues.
En dan wordt ze breed uitgemeten in de media, en nog ff op haar vette lijf gewezen..zie je dan maar staande te houden onder zo'n vergrootglas.

Vervolgens komt dat sm gebeuren erbij en is dat kind in 1 klap een soort karikatuur waar iedereen negatief over praat.
Dat ze nog op dat podium durft te staan!

Ik blijf erbij; ze wisten het allang dat ze het niet ging redden. Want NIEMAND die nog in popstars zit, kan zingen.
Het is nu alleen nog maar redden wat er te redden valt en dus kiezen ze voor de mensen die er niet weerzinwekkend uit zien.

Dus Deone en Floor, terwijl die tragisch genoeg NOG slechter zingen.
pi_63626563
Ik hoop echt Floor eruit,dat is echt zo´n niks-zeggend ding,mega saai.
01-08-2008
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 21:10:52 #166
163650 Greys
pi_63626594
Het niveau is inderdaad wel schrikbarend laag van de kandidaten
En toch is het een enig programma om te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63626626
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Het niveau is inderdaad wel schrikbarend laag van de kandidaten
En toch is het een enig programma om te kijken
Idd,en het ergste is ik heb net nog een smsje gestuurd ook,ik lijk wel gek
01-08-2008
pi_63626660
Ik hoop wel dat Deon erin blijft, die zal het leuk doen in een popgroep. Leuk koppie
pi_63626662
Ik vind die Engelsman zo cute, die telkens bij een voorstukje van wegmisbruikers wordt vertoond. Pliesie: Can you pay this 380 euro?? Die Engelsman zo heel sneu: Yeah........, but I don't wanna!
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:14:31 #170
3542 Gia
User under construction
pi_63626680
Wmb gaat Deon eruit, ook al ziet die er wel leuk uit.
Floor is supersaai, maar zingt wel lekker.

Maar eigenlijk: Wie houden we voor de gek? Deze drie gaan het sowieso geen van drieën redden tot de laatste drie. Dat moge duidelijk zijn.

Misschien is het wel leuker om een polletje op te zetten, weet niet of die er al is: Wie van de laatste vier, Norman Sidney Brandi en Steffi, uiteindelijk bij de laatste drie zitten.

Mijn wens: Brandi Norman en Steffi. Maar ik vrees dat het Brandi Norman en Sidney gaat worden.
pi_63626703
Ik vind wel dat SHE gekijk heeft, alhoewel ik ook vind dat iedere kandidaat zelf de - mag ik hopen - weloverwogen keus heeft gemaakt om mee te doen aan zo'n programma. En als je voorkomen en evt. hobbies zo non-conform zijn, kún je in principe zulk commentaar verwachten. Lullig, maar wel waar.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 21:19:38 #172
163650 Greys
pi_63626791
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:12 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Idd,en het ergste is ik heb net nog een smsje gestuurd ook,ik lijk wel gek
Dát gaat mij dan weer te ver!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63626836
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Engelsman zo cute, die telkens bij een voorstukje van wegmisbruikers wordt vertoond. Pliesie: Can you pay this 380 euro?? Die Engelsman zo heel sneu: Yeah........, but I don't wanna!

Dat en de Armani commercial met Josh Hartnett vind ik het leukste van het programma
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 21:21:55 #174
163650 Greys
pi_63626850
Gia, ik denk dat Deon het veel verder gaat schoppen dan Rebecca en Floor, ook al zingt hij misschien het minst

Als het een trio wordt, mag het van mij Norman, Deon en Brandi worden.
Steffie vind ik een scheet en een heel fijne stem hebben, maar die is teveel girl next door. Denk ik hoor!

Maar let vooral niet op mijn voorkeur en mening, want bij het Eurovisie Songfestival eindigen degenen die ik het best en leukst vind altijd onderaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63626864
Oh, ja de Josh Hartnett reclame! Ik vind het wel een lekker stuk daar. En hij lijkt een heel klein minibeetje op mijn vriendje (vind ik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')