En Rebecca doet weer dezelfde jurk aan als een paar weken geledenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef Svensational het volgende:
Gaat ze nog een keer Hurt zingen
Nee, dit mocht ze zelf kiezen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee. Maar door jouw 'nog een keer' ga ik er vanuit dat ze t al een keer eerder heeft gezongen...ook al is het dan mooi en goed, 2x hetzelfde vind ik een beetje zonde. Of heeft ze t liedje toegewezen gekregen ofzo?
Echt? Ik vond 't zwaar bagger.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat excuusdikkerd kan ik me wel in vinden SHE.
Daar heb je denk ik wel een beetje gelijk in.
Het is alleen wel écht zo dat Rebecca in het begin veel leuker en vrolijker en gezelliger was dan nu. En ze zong stukken beter. Nu heeft ze ineens allerlei stemproblemen en klaagt ze dat ze in een koude studio moet repeteren. Dat moeten de anderen ook. Ze zeurt. En daarmee verliest ze alle sympathie.
Want ánders he... ik bedoel, het publiek bepaalt. Dus al wilde de jury haar als excuusdikkerd gebruiken, als het publiek haar tof en leuk en goed vond zou ze toch wel doorgaan steeds
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt? Ik vond 't zwaar bagger.
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat excuusdikkerd kan ik me wel in vinden SHE.
Daar heb je denk ik wel een beetje gelijk in.
Het is alleen wel écht zo dat Rebecca in het begin veel leuker en vrolijker en gezelliger was dan nu. En ze zong stukken beter. Nu heeft ze ineens allerlei stemproblemen en klaagt ze dat ze in een koude studio moet repeteren. Dat moeten de anderen ook. Ze zeurt. En daarmee verliest ze alle sympathie.
Want ánders he... ik bedoel, het publiek bepaalt. Dus al wilde de jury haar als excuusdikkerd gebruiken, als het publiek haar tof en leuk en goed vond zou ze toch wel doorgaan steeds
Idd,en het ergste is ik heb net nog een smsje gestuurd ook,ik lijk wel gekquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Het niveau is inderdaad wel schrikbarend laag van de kandidaten![]()
En toch is het een enig programma om te kijken![]()
Dát gaat mij dan weer te ver!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:12 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Idd,en het ergste is ik heb net nog een smsje gestuurd ook,ik lijk wel gek
Dat en de Armani commercial met Josh Hartnett vind ik het leukste van het programmaquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Engelsman zo cute, die telkens bij een voorstukje van wegmisbruikers wordt vertoond. Pliesie: Can you pay this 380 euro?? Die Engelsman zo heel sneu: Yeah........, but I don't wanna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |