abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63639005
Shampoo/kaarsjes en dat soort prul zou een garantie zijn voor nooit meer samen Sinterklaars vieren. Maar geef dan gewoon aan dat je daar geen zin in hebt, spaart je het geld voor die onzin.

Een goede koekenpan mag altijd. Maar ja dat red je ook weer niet met 20 euro...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63640213
wij doet dit idd ook thuis.
alle vorigen jaren een bepaald bedrag afgesproken maar omdat ik nu toevalig meer dan 300 euro over heb ga ik eens iets leuks doen voor mijn meden huisbewoners .
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  maandag 1 december 2008 @ 16:30:16 #28
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_63671492
Ik stond vorige week bij een Mediamarkt in de rij voor een infobalie te wachten, terwijl een iets ouder echtpaar de wensenlijst van (ik gok) kleinzoon bij elkaar probeerden te zoeken. Ik kon het niet laten even mee te lezen. Ik dacht eerst aan het handschrift en de spelling te zien dat het een jong ventje moest zijn. Toen ik na diverse XBOX 360 spellen en een HDTV (!) o.a. Xenon lichten voor zijn scooter en een aanbetaling voor dezelfde scooter zag staan begreep ik dat dit toch een iets oudere kleinzoon betrof!!
pi_63681244
Koop zo een pakketje met een leuk houdertje en blabla...
Gelukkig had ik een makkelijk lijstje met veel dingetjes
  maandag 1 december 2008 @ 22:11:34 #30
202348 Susi
Temple of Love
pi_63681392
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Colonia het volgende:
Ik stond vorige week bij een Mediamarkt in de rij voor een infobalie te wachten, terwijl een iets ouder echtpaar de wensenlijst van (ik gok) kleinzoon bij elkaar probeerden te zoeken. Ik kon het niet laten even mee te lezen. Ik dacht eerst aan het handschrift en de spelling te zien dat het een jong ventje moest zijn. Toen ik na diverse XBOX 360 spellen en een HDTV (!) o.a. Xenon lichten voor zijn scooter en een aanbetaling voor dezelfde scooter zag staan begreep ik dat dit toch een iets oudere kleinzoon betrof!!
Tegenwoordig weet je dat nog zo net niet hoor.
Mijn broertje vraagt ook allemaal technisch spul. En het jaar daarop de verbeterde versie ervan
  maandag 1 december 2008 @ 23:31:10 #31
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_63684265
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Colonia het volgende:
Omg Dan heb je wel lef zeg, om zulke dingen te vragen.
Toeval is toeval
pi_63688284
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik vind 20 euro al behoorlijk veel. Wat is er mis met 7,50?
voor 7,50 kun je geen flikker kopen... alleen maar prullaria waar je niets aan hebt...

wij doen altijd voor 25,-. Daar heb je net iets meer aan...
pi_63688343
Voor 15 Euro lootje:

Doosje Bic pennen
Bolletje Pepernuts
Verassing

KOMOP ZEG
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_63689243
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Voor 15 Euro lootje:

Doosje Bic pennen
Bolletje Pepernuts
Verassing

KOMOP ZEG
Gewoon 100+ balpennen geven.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:52:48 #35
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_63699839
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Voor 15 Euro lootje:

Doosje Bic pennen
Bolletje Pepernuts
Verassing

KOMOP ZEG
Maak een kleurplaat met de pennen en plak er de pepernoten op.

Verassing!
Toeval is toeval
pi_63701352
Dude, echt geen wierrook bij de xenos oid kopen. Dat stinkt gewoon. Koop dure, goede, bij de lokale wereldwinkel, zonnatura oid. Daar heb je vaak goede wierook en betaal je voor 12 stokjes ook echt gewoon 5 euro ofzo . Maar inderdaad een beetje debiel om te vragen voor sinterklaas .

Wat nog kutter is dan kutte lijstjes is cadeautjes moeten kopen voor 5 euro . Daar kan je toch niks voor kopen?
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:40:15 #37
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_63713199
Ik deed tot vorig jaar maar aan twee sinterklaasfeestjes per jaar mee en ik heb in die keren twee keer iemand getrokken die alleen maar om contant geld vroeg. Dat vond ik zo suf, dat ik beide keren een spaarvarken met enorm veel kleingeld heb gegeven. Erg origineel van mijn kant en dat leert die personen tenminste een beetje leukere dingen te vragen of dan tenminste een vage beschrijving te geven van iets, maar niet alleen 'GELD'.

Ik heb altijd een proefabonnement erop staan, maar omdat sommigen dat niet leuk vinden om te geven (omdat je dat niet echt kan uitpakken), heb ik er ook altijd andere standaard dingetjes bij staan of een grappig iets wat bij mij past. Dat laatste moeten meerderen wensen. Heerlijk om gewoon je eigen fantasie te gebruiken en iets idioots te kopen. Ik bedoel voor 10-15 euro koop je niet zo gauw iets zinvols.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  woensdag 3 december 2008 @ 12:00:02 #38
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63721836
Geld Dat vind ik echt not done bij sinterklaas. Vraag dan op z'n minst een bon van een bepaalde winkel oid.
Wel mooi voer voor het gedicht, kun je de ontvanger lekker hebberig neerzetten

Ik hoef gelukkig geen cadeaus voor een loodje te kopen dit jaar, we gaan Party en Co-en en dan spelen om cadeau's ipv de gebruikelijk plaatjes die je normaal wint bij dat spel.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')