Tegenwoordig weet je dat nog zo net niet hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Colonia het volgende:
Ik stond vorige week bij een Mediamarkt in de rij voor een infobalie te wachten, terwijl een iets ouder echtpaar de wensenlijst van (ik gok) kleinzoon bij elkaar probeerden te zoeken. Ik kon het niet laten even mee te lezen. Ik dacht eerst aan het handschrift en de spelling te zien dat het een jong ventje moest zijn. Toen ik na diverse XBOX 360 spellen en een HDTV (!) o.a. Xenon lichten voor zijn scooter en een aanbetaling voor dezelfde scooter zag staan begreep ik dat dit toch een iets oudere kleinzoon betrof!!
Omgquote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Colonia het volgende:
Ik stond vorige week bij een Mediamarkt in de rij voor een infobalie te wachten, terwijl een iets ouder echtpaar de wensenlijst van (ik gok) kleinzoon bij elkaar probeerden te zoeken. Ik kon het niet laten even mee te lezen. Ik dacht eerst aan het handschrift en de spelling te zien dat het een jong ventje moest zijn. Toen ik na diverse XBOX 360 spellen en een HDTV (!) o.a. Xenon lichten voor zijn scooter en een aanbetaling voor dezelfde scooter zag staan begreep ik dat dit toch een iets oudere kleinzoon betrof!!
voor 7,50 kun je geen flikker kopen... alleen maar prullaria waar je niets aan hebt...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik vind 20 euro al behoorlijk veel. Wat is er mis met 7,50?
Gewoon 100+ balpennen geven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Voor 15 Euro lootje:
Doosje Bic pennen
Bolletje Pepernuts
Verassing
KOMOP ZEG
Maak een kleurplaat met de pennen en plak er de pepernoten op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Voor 15 Euro lootje:
Doosje Bic pennen
Bolletje Pepernuts
Verassing
KOMOP ZEG
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |