Lekker bijtijdsquote:Op zondag 30 november 2008 @ 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh. Lekker gedouched, en nu ga ik aan mijn lijstje van gisteren beginnen![]()
Ik had gisteren echt geen zin... Niet dat dat nu zoveel verbeterd is, maar ik moet nu wel
Ik voel me eindelijk een beetje uitgerustquote:Op zondag 30 november 2008 @ 10:59 schreef BrandX het volgende:
hoestie hier?
quote:Op zondag 30 november 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik voel me eindelijk een beetje uitgerust
Ik ben ook al een aantal dagen op zoek helaas.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier ook een masseuse in de zaal?
Briljantquote:
Blijft bizar, zover is dat nietquote:Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef JortK het volgende:
Hier niet.
Ik ga vanmiddag toch echt nog even hardlopen denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen. Bekijk het maar met je zwembad en je treinkloteweer
Ik weet hetquote:
Ja ik ook, ik ga het gewoon doen!quote:Op zondag 30 november 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag toch echt nog even hardlopen denk ik
Ja maar dat is niet eerlijk, jij bent een tijd niet geweestquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ga het gewoon doen!
Daarom juist! Ik moet weer eens gaan en vandaag gaat die dag wordenquote:Op zondag 30 november 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk, jij bent een tijd niet geweest
Si.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Lopen jullie met die geile Belgische op je mp3 speler?
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Lopen jullie met die geile Belgische op je mp3 speler?
Werkt dat een beetje? Ik zit te twijfelen omdat ook te gaan doenquote:
Ik vind het wel prettig, lekker muziek enzo en je weet precies hoeveel je moet lopenquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Ik zit te twijfelen omdat ook te gaan doen
Dus nu helemaal geen sport meer?quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hardlopen is nooit zo mijn ding geweest. Ik heb 1 jaar bij atletiek gezeten, maar de lange afstanden (lees: meer dan 100m) vond ik niet leuk... De rest dan weer wel.
BasketbalMaar ook dat doe ik niet meer sinds mijn knie een beetje vreemd ging doen...
Nee. Ik wandel veel (gisteren 3 uur bv) en fiets nog veel meer, als het een beetje lekker weer is ga ik vlot tussen de 40 en 90 km fietsen. En zwemmen af en toe. Maar sport in clubverband of zo, nee. Is ook geen doen meer voor me tegenwoordig.quote:
Zolang je maar een half uur per dag beweegdquote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik wandel veel (gisteren 3 uur bv) en fiets nog veel meer, als het een beetje lekker weer is ga ik vlot tussen de 40 en 90 km fietsen. En zwemmen af en toe. Maar sport in clubverband of zo, nee. Is ook geen doen meer voor me tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |