Weet je wat het ergste is, dat je een baas hebt die er van in de stress schiet, en dan zo dat alles wat je zegt of doet fout is e.d.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je net een dag met kutklanten achter de rug, kom je hier.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je wat het ergste is, dat je een baas hebt die er van in de stress schiet, en dan zo dat alles wat je zegt of doet fout is e.d.Je zou zeggen dat die het na 25 jaar nu wel onder de knie zou hebben
Dan is 't goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow lekker boeiendHet is niet dat het mijn winkel is.
Je bent te laat, sufkut.quote:
BZB zijn heldenquote:
Dat enige werkt wel mee in het goedkoopst zijn jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
De goedkoopste (en de enige) supermarkt van Lent...
Voordat ze dát door hebben is het 2050 en is alles over datumquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moeten ze eens JIT overwegen.
whehehequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Voordat ze dát door hebben is het 2050 en is alles over datum
Klopt, die gaan het dan voor je oplossen en geven de baas op hun flikker dat ie beter moet managen. Tenzij het incompetent kutpersoneel is met het IQ van een aardappel, dan zeggen ze gewoon 'boehoe ik kan er niks aan doen en ik heb het al zo druk!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB! als het op is moet je gewoon gaan zeiken tegen het personeel! Dat werkt namelijk!
Het zijn geen neppertsquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met Parfumania.nl? want wil cadeautje voor mijn moeder bestellen.
Tresor is daar namelijk echt stukken goedkoper dan in de winkel. Maar misschien zijn het wel nepperts
Om daarover op een forum te gaan lopen klagen, the horrorquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Klopt, die gaan het dan voor je oplossen en geven de baas op hun flikker dat ie beter moet managen. Tenzij het incompetent kutpersoneel is met het IQ van een aardappel, dan zeggen ze gewoon 'boehoe ik kan er niks aan doen en ik heb het al zo druk!'
Dat zijn de ergsten jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om daarover op een forum te gaan lopen klagen, the horror.
Mooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zijn geen neppertsAlthans, ik heb m'n bestelde producten indertijd gewoon gekregen
.
Prima winkel, ik had m'n spullen binnen no-time binnen, prima verpakt ook.
Mja dat klopt idd, en ik vind groente en fruit ook niet altijd even goed eruit zien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat enige werkt wel mee in het goedkoopst zijn jaOverigens niet ontevreden over de winkel, over het algemeen goede (nuttige) aanbiedingen en zulks
Enige nadeel is dat ze nogal eens producten op hebben, en dan duurt het soms een aantal dagen voor ze het wel hebben
Nee dat is het niet. Allemaal de officiële verpakking en de goede geurtjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mooiik bedoelde nepperts als in namaakgeuren, die je op de markt e.d. kan kopen
Hé mijn baas loopt niet voor niets met 20 hechtingen in zijn kop rondquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, die gaan het dan voor je oplossen en geven de baas op hun flikker dat ie beter moet managen. Tenzij het incompetent kutpersoneel is met het IQ van een aardappel, dan zeggen ze gewoon 'boehoe ik kan er niks aan doen en ik heb het al zo druk!'
Pannen sparen bij de supermarkt: het hoogtepunt van elke huisvrouw.quote:
Hij heeft z'n kop gestoten neem ik aan? Jij bent niet eens groot genoeg om bij het hoofd van de meeste mensen te kunnen dus tsja...quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hé mijn baas loopt niet voor niets met 20 hechtingen in zijn kop rond
Willen is kunnen. Gewoon ver genoeg in het voren plannen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja zeh plan is nu om ze misschien samen een cadeau te geven, want we weten wel iets voor mama maar niet voor papa.. Misschien een weekendje weg ofzoMaarja das ook weer moeilijk want die mensen kunnen nooit
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pannen sparen bij de supermarkt: het hoogtepunt van elke huisvrouw.
Jij komt echt overal mee weg hequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
Hij heeft z'n kop gestoten neem ik aan? Jij bent niet eens groot genoeg om bij het hoofd van de meeste mensen te kunnen dus tsja...
Jij? Lief? Da's net zoiets als een vierkante cirkel: het klinkt leuk maar je krijgt het never nooit voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar het zou leuker zijn als we dan al voor ze boeken e.d. Maar dat kan dus niet want dat moet echt wel in overleg gaan. Maarja mooie tegoedbon maken dan ofzo, in de vorm van een gedichtje
EnIk kan er ook niks aan doen dat ik vroegah zo lief was.
Het hoeft niet duur te zijn. Boek een el cheapo vlucht naar het buitenland, aldaar een leuk hotelletje, deel de kosten en je ouwelui zijn twee of drie nachten weg en jullie zijn vijf tientjes per persoon kwijt. Waar hebben we het over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm weekendje weg is natuurlijk wel leuk, maar het gaat me geld kosten wat ik eigenlijk niet heb..Dus toch maar eens wat voor paps gaan verzinnen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |