abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63629905
Ik wil ook Shaun White
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
PS-MOTE dan toch

Weet nou niet of ik blij moet zijn , of moet huilen

http://www.game-freakz.nl/data/show.php?uid=nie&id=835&cat=Playstation_3
Ik heb er gemengde gevoelens over. In eerste instantie lijkt het me een regelrechte Wii ripoff, alhoewel het lijkt alsof het systeem veel betrouwbaarder, sneller en adequater reageert op de bewegingen die de persoon maakt. Maar de tech-demo laat weer brakke 'sports' games zien en niet iets wat voor mij echt vernieuwend is (ook t multi-touch concept is ondertussen al redelijk achterhaalt).

Wat ik dus hoop is, mochten ze dit serieus door gaan zetten, is dat er fatsoenlijk gebruik gemaakt gaat worden van deze mogelijkheid, en dat er dus games ontwikkeld worden VOOR dit interactie-concept, en dus NIET, wat nu 99% van de keren het geval is bij de Wii, een game pakken en deze gimmicken zodat het te spelen is met die Wii-mote.

Kijk ik heb absoluut niks tegen het principe van de Wii mote, het apparaat is gemaakt voor een simpelere vorm van interactie, waarbij geen knoppencombinatie of een goede (verkrampte)hand-oog coordinatie vereist is, en dat doet het apparaatje prima, het (onvoorziene) gevolg is dat alle games als een gimmick gaan aanvoelen en dat je letterlijke handelingen niet goed vertaald worden naar je acties in-game.

Ik vraag me dan ook echt af met wat voor insteek Sony dit apparaat op de markt brengt?
pi_63639812
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:35 schreef Remake het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/TheDutchNelson.jpg]afbeelding ] [/url]
Als je klikt kom je op een soort hyves profiel.

Jammer dat fok! geen plaatjes in de signature ondersteund...
Erg beperkt allemaal. Letterlijk 500 keuzes om te bepalen in wat voor een stemming ik ben,... en maar 5 games als keuze voor favoriete game En,... dat ben je dan volgens PSN? Ik ben de weg een beetje kwijt geloof ik in al die sites en keuzes,....
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_63641084
Nam net even voor het eerst een kijkje in het FOK! clubhuis op Home.
Zag er wel enorm kaal en kil uit, zitten er bij die clubhuizen geen dingen in de inventory om ze een beetje op te pimpen?
pi_63641565
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef merino het volgende:
Overigens had ik echt nooit verwacht dat Motorstorm: Pacific Rift mijn favoriete game (momenteel) althans van deze kerstperiode zou worden. Echt alles is goed aan dat spel, arcade racen zoals ik dat in tijden niet meer gedaan heb
Ik vond Motorstorm 1 echt een geweldig spel, maar deel 2 heb ik nog niet. Ik ben wel van plan om die nog eens te halen, maar op de 1 of andere manier denk ik dat ie tegen gaat vallen...

Ik heb wel nog 4 andere games in bestelling staan: Resistance 2, Prince of Persia, Fallout 3 en Tomb Raider
PSN id: NL_SToRM
  zondag 30 november 2008 @ 13:01:26 #125
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63641718
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Met je Linksys router? Wat heeft het verholpen? Het media server gedoe uitzetten?
.
pi_63644030
Bij resistance 2 online wordt je xp niet opgeslagen. Weet iemand of dit zo blijft of gaat wel gebeuren?
pi_63644600
quote:
Gran Turismo 5 met kerst 2009

Uitstel uitstel uitstel. De drie woorden die bij Gran Turismo passen deze generatie. Zelfs het afgeslankte Prologue wist niet op tijd te komen en kwam bijna een half jaar na de geplande release. Berichten over een 2010 release van Gran Turismo 5 stemden ons dan ook niet vrolijk.

Tot een in kerstverlichting gehulde Sony manager tegen een Spaanse krant duidelijk maakt dat Gran Turismo 5 met de kerst van 2009 in de Europese winkels zal liggen. Ook ontwikkelaar Polyphony Digital wees laatst op een 'eerder dan verwachte' release, dus ontwikkelaar en uitgever lijken het eens te zijn. Nu maar hopen dat de game alsnog geen uitstel zal krijgen.
pi_63646916
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 30 november 2008 @ 17:09:15 #131
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_63646920
Ik wil graag Street Fighter HD in de Amerikaanse PS-Store kopen. Weet iemand hoe dit moet, en of het uberhaupt mogelijk is?

Ik heb begrepen dat je dan een aparte account aan moet maken, maar hoe krijg ik dan de Amerikaanse versie van de Store? En kan ik gewoon met een europese credit card betalen in amerika?
pi_63646935
Zou wel tof zijn; van iedereen zo'n profiel plaatje in de startpost.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63646998
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Beach het volgende:
Zou wel tof zijn; van iedereen zo'n profiel plaatje in de startpost.
Maar dan MET TROPHIES ZOMG
pi_63647959
Als ik LBP op gamehubs bestel, in welke taal krijg ik hem dan?
Er staat dat de versie NTSC-J (Asia) is.
pi_63649214
HOLY CRAP!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')